Anbudsoversikt for Reservert rammeavtale for kjøp av kopierings- og trykkeritjenester
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Brief
Trykksaker og design
Bærum kommune, heretter kalt oppdragsgiver, innbyr til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med inngåelse av reservert rammeavtale for kjøp av kopierings- og trykkeritjenester.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Reservert rammeavtale for kjøp av kopierings- og trykkeritjenester
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- 22000000 Trykksaker og relaterte produkter.
- 22100000 Trykte bøker, brosjyrer og foldere
- 22200000 Aviser, fagtidsskrifter, tidsskrifter og magasiner
- 22300000 Postkort, gratulasjonskort og andre trykksaker
- 22450000 Trykksaker med sikkerhetstrykk
- 22460000 Reklametrykksaker, varekataloger og håndbøker
- 22470000 Håndbøker
- 22600000 Blekk
- 22800000 Protokoller, regnskapsbøker, samlepermer, blanketter o.l. trykksaker av papir eller papp
- 22900000 Diverse trykksaker
- 79810000 Trykking
- 79820000 Tjenester i tilknytning til trykking
- Estimert verdi
- 10 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav: Registrert i handelsregister eller foretaksregister - Leverandør skal være registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i landet leverandøren er etablert i. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister, eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Krav: Skatter og avgifter - Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og avgiftsinnbetaling i det land han er etablert i. Dokumentasjonskrav: Attest for skatt og merverdiavgift Attesten hentes ut fra Altinn.no. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder fra tilbudsfristens utløp. Norske leverandører som ikke er merverdiavgiftspliktige skal fremlegge bekreftelse fra skattemyndighetene om dette. Utenlandske leverandører skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som de norske. Krav: Økonomi - Leverandøren skal ha en økonomisk og finansiell soliditet som gir oppdragsgiver trygghet for at leverandøren vil være økonomisk levedyktig i hele avtaleperioden. Dokumentasjonskrav: Utvidet kredittvurdering/ rapport, ikke eldre enn 3 måneder, fra et offentlig godkjent kredittvurderingsselskap, med karakteren A (kredittverdig) eller tilsvarende eller bedre rating. Rapporten skal basere seg på siste kjente regnskapstall. Dato må tydelig fremkomme. Selskaper uten tilfredsstillende kredittvurdering, nystartede selskaper med kredittrating AN, enkelte utenlandske selskaper eller selskaper uten innrapporteringsplikt til Brønnøysundregistrene vil ikke alltid kunne dokumentere at kravet er tilfredsstilt. I slike tilfeller vil det likevel kunne kompenseres med tilfredsstillende kredittvurdering som gir en tilsvarende sikkerhet for gjennomføringsevnen. Slik alternativ dokumentasjon skal følge som en del av tilbudet. Dersom leverandøren har gyldige grunner til ikke å kunne fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiver har anmodet om, kan leverandøren godtgjøre sin økonomiske og finansielle stilling med ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet.
Krav: Gjennomføringsevne - Det kreves at leverandøren har en organisasjon som har kapasitet til å gjennomføre i henhold til kontrakten. Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av leverandørens tekniske personell eller tekniske enheter leverandøren disponerer over til oppfyllelse av kontrakten, enten de tilhører foretaket eller ikke. Krav: Erfaring - Det kreves god erfaring fra tilsvarende oppdrag. Dokumentasjonskrav: Liste over de viktigste leveranser eller utførte tjenester de siste tre år, herunder opplysninger om verdi, tidspunkt, samt navnet på den offentlige eller private mottaker med kontaktinformasjon for evt. referanseinnhenting.