Anbudsoversikt for RFI - Samhandlingsplattform

Brief

IT-konsulent og rådgivning

Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ) planlegger anskaffelsen av en samhandlingsplattform og ønsker å etablere tidlig dialog med markedet for å identifisere potensielle løsninger og få innsikt i tilgjengelig funksjonalitet og begrensninger. Leverandører kan gi tilbakemelding ved å besvare en markedsundersøkelse via Forms, hvor lenken er tilgjengelig i kunngjøringsdokumentet.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Tittel
RFI - Samhandlingsplattform
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Stine Kvellestad
Kontakt telefon
+47 90507626
Adresse
Lørenfaret 1C, 0585 OSLO
Beskrivelse
Statens innkjøpssenter v/Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ) har til hensikt å inngå en avtale for samhandlingsplattform.
Statens innkjøpssenter inngår og forvalter statlige fellesavtaler. I dag forvalter Statens innkjøpssenter et stort antall fellesavtaler innenfor 18 avtaleområder på vegne av ca. 190 statlige virksomheter. Virksomhetene har ca. 130 000 ansatte, og er ulike i størrelse, antall ansatte, sektor, kjernevirksomhet og har ulik organisering. Omsetningen gjennom fellesavtalene er på ca. 1,85 milliarder kroner årlig. Statens innkjøpssenter har vekstambisjoner og det forventes flere anskaffelsesprosesser og avtaler i fremtiden.
Det jobbes med en mulig pilotordning der 15 fylkeskommuner og 357 kommuner vil kunne tilslutte seg fellesavtalene til Statens innkjøpssenter.
Via samhandlingsplattformen ønsker Statens innkjøpssenter å samhandle med virksomheter som er omfattet av innkjøpsordningen og leverandører på inngåtte fellesavtaler.
Formålet med denne veiledende kunngjøringen er å etablere tidlig dialog med markedet knyttet til Statens innkjøpssenter sitt behov og utfordringer. Formålet med tilbakemeldinger fra markedet er å sikre at anskaffelsen gir størst mulig behovsdekning og måloppnåelse, samt å redusere risiko for både Statens innkjøpssenter og leverandører i anskaffelsen.
Statens innkjøpssenter ønsker med denne RFIen å:
• identifisere potensielle samhandlingsplattformer i markedet
• få innsikt i tilgjengelig funksjonalitet i de ulike løsningene
• få innsikt i begrensninger knyttet til de ulike løsningene
Alle svar på denne RFI besvares i Forms. Lenke til Forms er tilgjengelig i dokumentet i denne kunngjøringen.
Statens innkjøpssenter takker for at dere tar dere tid til å besvare markedsundersøkelsen/RFI.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av planlegging

    28. apr. 2025, 11:04

  2. Planlagt konkurransestart

    4 måneder

    15. sep. 2025, 00:00

Se aktive konkurranser som ligner