Anbudsoversikt for Rørlegger, rammeavtale

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Brann- og sikkerhetstjenester

Tinn Kommune trenger rørleggertjenester for en rammeavtale med en estimert årlig verdi mellom 100.000 og 300.000 kroner, og en maksimal totalverdi på 1,29 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Vestfold og Telemark, og volumet kan variere avhengig av oppdragsgivers behov og budsjettsituasjon. Konkurransen gjennomføres som en frivillig kunngjøring uten dialog med leverandørene, med mindre oppdragsgiver finner det hensiktsmessig å forhandle etter tilbudene er mottatt. Tildelingskriteriene og deres vekting er spesifisert i konkurransegrunnlaget.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rørlegger, rammeavtale
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Jacob Sebastian Scheid
Kontakt telefon
+4735 08 26 00
Adresse
Torget 1, 3660 RJUKAN
Beskrivelse
Konkurransen gjelder levering av rørleggertjenester, rammeavtale
Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 100.000-300.000,- eks. mva per år. Maksimalverdi for hele avtaleperioden, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 1.290.000,- eks mva. Behovet er usikkert. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer.
For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Hovedtrekk i prosedyren
Konkurransen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 nr. 73 (LOA) med tilhørende forskrift av 12. august 2016 nr. 974 (FOA), samt de bestemmelser som fremgår av dette konkurransegrunnlaget.
Konkurransen gjennomføres som Frivillig kunngjøring 1-trinn etter forskriftens Del I.
Ved denne prosedyreformen kan alle interesserte leverandører levere tilbud.
Oppdragsgiver planlegger å tildele kontrakt uten å ha dialog med leverandørene utover å foreta eventuelle avklaringer/korrigeringer.
Dialog gjennom forhandlinger kan likevel bli gjennomført dersom oppdragsgiver, etter at tilbudene er mottatt, vurderer det som hensiktsmessig. Dersom oppdragsgiver velger å forhandle vil det skje en første utvelgelse etter en vurdering av tildelingskriteriene som er oppgitt i punkt 2, med den vektingen som er oppgitt der. Det presiseres imidlertid at ingen leverandører kan forvente dialog om sitt tilbud og derfor må levere sitt beste tilbud innenfor tilbudsfristen.
Anskaffelsen er kunngjort frivillig i DOFFIN-databasen.
Kvalifikasjonskrav 1
Attester for skatt og MVA
Kvalifikasjonskrav 2
Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    19. nov. 2024, 12:38

  2. Frist for spørsmål

    3. des. 2024, 23:00

  3. Frist for innlevering

    11. des. 2024, 11:00

  4. Startdato for avtale

    16. des. 2024, 00:00

  5. Sluttdato for avtale

    2 år

    15. des. 2026, 00:00

Se aktive konkurranser som ligner