Telemark Fylkeskommune
Sak- og arkivsystem
Telemark Fylkeskommune planlegger anskaffelsen av et saksbehandlingssystem og arkivkjerne. Leverandører inviteres til å gi innspill til hvordan de kan bistå med å løse Telemark Fylkeskommunes behov.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Arkiveringstjenester
Det er oppdaget feil i kunngjøringen. Det er Tønsberg kommune med organisasjonsnummer: 921 383 681 som kunngjør konkurransen. Konkurransen gjelder anskaffelse av en komplett sak-/arkivløsning basert på Noark 5 med arkivfunksjonalitet og funksjoner for saksbehandling og møte- og utvalgsbehandling. ePlansak og eByggersak skal være en del av løsningen. Løsningen skal ha mulighet for videreutvikling i tråd med nasjonale lovkrav og være i bruk i offentlig forvaltning i dag. Oppdragsgiver legger vekt på at løsningen bygger på standardprodukter og har en enkel og brukervennlig støtte for datafangst, digital ekspedering- og signering og tilgang til nasjonale felleskomponenter. Det skal være funksjoner for integrasjon mot fagsystemer for innhenting, vedlikehold og lagring av bevaringsverdige dokumenter. Løsningen skal leveres som en skytjeneste (Saas-løsning).
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProDet er oppdaget feil i kunngjøringen. Det er Tønsberg kommune med organisasjonsnummer: 921 383 681 som kunngjør konkurransen. Konkurransen gjelder anskaffelse av en komplett sak-/arkivløsning basert på Noark 5 med arkivfunksjonalitet og funksjoner for saksbehandling og møte- og utvalgsbehandling. ePlansak og eByggersak skal være en del av løsningen. Løsningen skal ha mulighet for videreutvikling i tråd med nasjonale lovkrav og være i bruk i offentlig forvaltning i dag. Oppdragsgiver legger vekt på at løsningen bygger på standardprodukter og har en enkel og brukervennlig støtte for datafangst, digital ekspedering- og signering og tilgang til nasjonale felleskomponenter. Det skal være funksjoner for integrasjon mot fagsystemer for innhenting, vedlikehold og lagring av bevaringsverdige dokumenter. Løsningen skal leveres som en skytjeneste (Saas-løsning).
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Beskrivelse
se konkurransegrunnlaget
Telemark Fylkeskommune planlegger anskaffelsen av et saksbehandlingssystem og arkivkjerne. Leverandører inviteres til å gi innspill til hvordan de kan bistå med å løse Telemark Fylkeskommunes behov.
Oslo kommune Innkrevingsetaten trenger fagsystemer for kommunale gebyrer og eiendomsskatt for Eiendomsskattekontoret (ESK), Vann- og avløpsetaten (VAV) og Brann- og redningsetaten (BRE) over 3 år. Systemene skal erstatte dagens løsning som legges ned i juni 2027, støtte etatenes kjerneoppgaver, omfatte beregning og utskriving av kommunale gebyrer, og kunne integreres med Oslo kommunes felles kommunale økonomisystem og eiendomsregister. Konkurransen er delt inn i tre delkontrakter, én for hver etat, og Oslo kommune ønsker innovative, fremtidsrettede, stabile og brukervennlige løsninger som kan integreres effektivt med eksisterende interne systemer.
Registerenheten i Brønnøysund trenger en KGV/KAV-løsning (konkurransegjennomføringsverktøy og kontraktsadministrasjonsverktøy) som en skytjeneste, for å dekke behovet for å gjøre anskaffelser i henhold til forskriftsmessige krav og sikre etterprøvbarhet. Løsningen skal bidra til helelektronisk saksbehandling, effektivisere anskaffelsesarbeidet og digitalisere anskaffelsesfunksjonen. Kontrakten har en maksimal totalverdi på 1,35 millioner kroner over 3 år, og tjenestene skal leveres i Nordland. Konkurransen gjennomføres med forhandling, hvor minimum tre leverandører vil bli invitert til å delta. Tildelingskriteriene er kvalitet (60-40%) og pris (30-40%).
Arkivverket trenger leverandører til en dynamisk innkjøpsordning for servere og lagringsteknologi, inkludert eventuell programvare og tilknyttede tjenester. Ordningen dekker fysiske servere, hyperkonvergerte løsninger, lagringsløsninger, samt tilhørende programvare, støtte og tjenester, og inkluderer også utvidelser og komplettering av eksisterende løsninger. Den maksimale totale kontraktsverdien er 150 millioner kroner. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av erfaring fra inntil 3 sammenlignbare oppdrag de siste 3 årene, samt tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet, dokumentert gjennom kredittvurdering. Leverandøren må også være registrert i et relevant faglig register.
Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten planlegger anskaffelsen av et felles skybasert system for leverandøroppfølging, som skal bidra til å ivareta lov- og forskriftskrav knyttet til Norgesmodellen, inkludert elektronisk mannskapsliste og oppfølging av Oslomodellens seriøsitetskrav. Leverandører bes melde sin interesse gjennom KGV-løsningen ved å levere en kort presentasjon av sin løsning og beskrivelse av eventuelle tilpasningsbehov. På bakgrunn av interessen kan Oslo kommune velge ut leverandører for ytterligere markedsdialog.