Anbudsoversikt for Samkjøpsavtale smarte avfallsbeholdere

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Avfallshåndteringsutstyr

Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten trenger leverandører for å levere smarte avfallsbeholdere over 24 måneder til en verdi av 99 000 000 NOK. Det skal inngås en avtale om leie av smarte avfallsbeholdere inkludert service og tilleggsutstyr, som også gir datagrunnlag for drift og logistikk. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha erfaring med lignende oppdrag, god kapasitet, et kvalitetssikringssystem og miljøledelsestiltak i henhold til kontraktskravene. Anbudets vekting er kvalitet (funksjonalitet: 20%, teknisk kvalitet: 17%, service: 10%, brukervennlighet: 6%, dataoppdatering: 4%, lyd/talefunksjon: 3%) og pris (40%).

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Samkjøpsavtale smarte avfallsbeholdere
Estimert verdi
99 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Tildelingskriterium 1

Funksjonalitet
Tildelingskriterium 2

Teknisk kvalitet
Tildelingskriterium 3

Service
Tildelingskriterium 4

Brukervennlighet
Tildelingskriterium 5

Dataoppdatering
Tildelingskriterium 6

Lyd/talefunksjon
Tildelingskriterium 7

Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Dokumentasjonskrav: Foretakets siste årsregnskap inklusive noter, styrets årsberetning og revisjonsberetning, samt nyere opplysninger som har relevans for foretakets regnskapstall. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente kredittvurdering på eget initiativ.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav: Leverandøren skal ha god erfaring fra tilsvarende oppdrag. Med tilsvarende oppdrag menes at leverandør har levert smarte avfallsbeholdere til kunder med flere leveringspunkter. Dokumentasjonskrav: Kort beskrivelse av de viktigste leveranser de siste tre år, herunder opplysninger om kontraktens verdi, tidspunkt for levering, antall leveringspunkter, samt navn på oppdragsgiver og en beskrivelse av oppdragets innhold. Krav: Leverandøren skal ha god kapasitet til å gjennomføre kontrakten. Med god kapasitet menes at leverandøren skal være i stand til å oppfylle sine forpliktelser gjennom avtalen, herunder gjennomføring av avrop, krav til service, samt teknisk personell. Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av relevante ressurser som leverandøren råder over for gjennomføring av kontrakten. Krav: Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem relevant for kontraktens innhold. Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av leverandørens metoder for kvalitetssikring Alternativt: Attest for firmaets kvalitetssikringssystem utstedt av uavhengige organer som bekrefter at leverandøren oppfyller visse kvalitetssikringsstandarder, eksempelvis ISO 9001:2015. Krav: Det kreves at leverandøren har iverksatt miljøledelsestiltak som sikrer at leverandøren er egnet til å oppfylle kontraktens miljøbestemmelser (se samkjøpkontraktens punkt 6.5). Med dette menes at leverandøren har metoder for å arbeide aktivt og systematisk med å redusere negativ miljøpåvirkning fra virksomhet knyttet til utførelsen av denne kontrakt. Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av leverandørens miljøledelsestiltak. Dersom leverandøren har attester fra uavhengige organer som dokumenterer miljøledelsessystemet, kan disse fremlegges som dokumentasjon. Det vises i denne forbindelse til EU-ordningen for Miljøstyring og miljørevisjon (EMAS), andre anerkjente miljøledelsessystemer i forordning (EF) nr. 1221/2009 artikkel 45 som Miljøfyrtårn eller tilsvarende, og andre miljøledelsesstandarder basert på relevante europeiske eller internasjonale standarder fra akkrediterte organer som ISO 14001 eller tilsvarende. Krav: Leverandøren skal være egnet til å oppfylle kontraktskrav til aktsomhetsvurderinger for ansvarlig næringsliv, jf. samkjøpkontraktens punkt 6.6. Med dette menes at Leverandøren har implementert tiltak og systemer som brukes i Leverandørens arbeid for å for å ivareta grunnleggende menneskerettigheter og anstendige arbeidsforhold, samt hindre miljøødeleggelser og korrupsjon. Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av Leverandørens systemer for å arbeide med aktsomhetsvurderinger i henhold til FNs veiledende prinsipper for næringsliv og menneskerettigheter (UNGP) og OECDs retningslinjer for flernasjonale selskaper. Dokumentasjonen skal inneholde: • Formelle policy/retningslinjer som omfatter en forpliktelse om å etterleve krav til et ansvarlig næringsliv. Dokumenter det henvises til for å svare på dette kvalifikasjonskravet om aktsomhetsvurderinger for ansvarlig næringsliv kan være på engelsk. Leverandøren skal benytte Vedlegg 4 Svarskjema kvalifikasjonskrav - Ansvarlig næringsliv for å besvare dette kvalifikasjonskravet.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner