Anbudsoversikt for Service Management (Helpdesk)
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Miljødirektoratet står foran en utskiftning av sitt saksbehandlingssystem knyttet til servicerelaterte henvendelser. I tillegg forberedes en implementering av ny felles IKT-sektorstrategi for etatene underlagt Klima- og miljødepartementet (KLD). Bruken av verktøyet vil omfatte Direktoratets samlede behov for håndtering av servicehendelser, berørte fagområder: IKT-avdelingen i Miljødirektoratet (OIT) med eventuelle utvidelser til samarbeidsetater, Dokumentseksjonen (ODO), HR-seksjonen, Husdrift (OHU), Miljødataseksjonen (TMI), Elektronisk Søknadssenter (ESS) med mer. Løsningen skal støtte behandling av servicehenvendelser av både interne og eksterne saksbehandlere, samt å legge til rette for et høyt servicenivå mot både interne og eksterne brukere. Kunden søker i tillegg i henhold til IKT-sektorstrategien løsninger som har nok skalerbarhet til å dekke behovene for de involverte etater.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Service Management (Helpdesk)
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 3 500 000,00 kr
- Varighet
- 36 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
Viser til krav som beskrevet under kapittel 4 i konkurransegrunnlaget