Anbudsoversikt for Service Management (Helpdesk)

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Miljødirektoratet står foran en utskiftning av sitt saksbehandlingssystem knyttet til servicerelaterte henvendelser. I tillegg forberedes en implementering av ny felles IKT-sektorstrategi for etatene underlagt Klima- og miljødepartementet (KLD). Bruken av verktøyet vil omfatte Direktoratets samlede behov for håndtering av servicehendelser, berørte fagområder: IKT-avdelingen i Miljødirektoratet (OIT) med eventuelle utvidelser til samarbeidsetater, Dokumentseksjonen (ODO), HR-seksjonen, Husdrift (OHU), Miljødataseksjonen (TMI), Elektronisk Søknadssenter (ESS) med mer. Løsningen skal støtte behandling av servicehenvendelser av både interne og eksterne saksbehandlere, samt å legge til rette for et høyt servicenivå mot både interne og eksterne brukere. Kunden søker i tillegg i henhold til IKT-sektorstrategien løsninger som har nok skalerbarhet til å dekke behovene for de involverte etater.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Service Management (Helpdesk)
Estimert verdi
3 500 000,00 kr
Varighet
36 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Viser til krav som beskrevet under kapittel 4 i konkurransegrunnlaget

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner