Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Brief
Reisebyrå- og turisttjenester
Innlandet Fylkeskommune har inngått avtale med Visit Øst-norge Sa for informasjon og publikumstjenester til å levere servicepunkt i Gjøvik til en verdi av 3 000 000 NOK. Anbudets vekting var pris: 40%, kvalitet: 20%, oppgaveforståelse: 20% og lokalisering: 20%.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Kvalitet Følgende vil vektlegges ved vurdering av tilbudt kvalitet:
• Utførelse av tjenesten. Beskriv hvordan tjenesten utføres inkludert opplæring og oppfølging av personell.
• Beskriv hvordan tilbyder synliggjør og markedsfører Innlandstrafikk og kollektivtilbudet (f. eks på egne nettsider, skjermer, skilting og lignende).
Tildelingskriterium 3
Oppgaveforståelse Følgende vil vektlegges ved vurdering av tilbudt kvalitet:
• Utførelsen av servicefunksjonen
• Forståelse/kompetanse av hvordan tilbyder skal informere kunden
• Kunnskap om Innlandstrafikk
• Krav til kompetanse til personell som skal utføre tjenesten. Beskriv kompetanse og erfaring til personene som skal utføre tjenesten, f eks språkkompetanse, erfaring fra salg og service mv.
Tildelingskriterium 4
Lokalisering Følgende vil vektlegges ved vurdering av tilbudt lokalisering:
• Nærhet til kollektivknutepunkt i Lillehammer, Gjøvik og Hamar.
• Synlighet
• Lett tilgjengelig for busspassasjerer