Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Brief
Reisebyrå- og turisttjenester
Innlandet Fylkeskommune har inngått avtale med Visit Øst-norge Sa for informasjon og publikumstjenester til å levere servicepunkt i Gjøvik til en verdi av 3 000 000 NOK. Anbudets vekting var pris: 40%, kvalitet: 20%, oppgaveforståelse: 20% og lokalisering: 20%.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Innlandet fylkeskommune ved Seksjon Kollektivtransport - Innlandstrafikk vil inngå en rammeavtale for informasjon og publikumstjenester i Gjøvik (heretter benevnt som servicepunkt).Hovedtrekkene i prosedyrenInnlandet fylkeskommune ved Seksjon Kollektivtransport - Innlandstrafikk vil inngå en rammeavtale for informasjon og publikumstjenester i Gjøvik (heretter benevnt som servicepunkt).
Følgende vil vektlegges ved vurdering av tilbudt kvalitet: • Utførelse av tjenesten. Beskriv hvordan tjenesten utføres inkludert opplæring og oppfølging av personell. • Beskriv hvordan tilbyder synliggjør og markedsfører Innlandstrafikk og kollektivtilbudet (f. eks på egne nettsider, skjermer, skilting og lignende).
Beskrivelse
Følgende vil vektlegges ved vurdering av tilbudt kvalitet: • Utførelsen av servicefunksjonen • Forståelse/kompetanse av hvordan tilbyder skal informere kunden • Kunnskap om Innlandstrafikk • Krav til kompetanse til personell som skal utføre tjenesten. Beskriv kompetanse og erfaring til personene som skal utføre tjenesten, f eks språkkompetanse, erfaring fra salg og service mv.
Beskrivelse
Følgende vil vektlegges ved vurdering av tilbudt lokalisering: • Nærhet til kollektivknutepunkt i Lillehammer, Gjøvik og Hamar. • Synlighet • Lett tilgjengelig for busspassasjerer