Brief

Blomsterhandel og arrangementer

Ringsaker kommune trenger sesongplanter og blomster til kommunens uteområder gjennom en rammeavtale over 2 år med opsjon på 1+1 år, med en maksimal totalverdi på 2,6 millioner kroner. Avtalen omfatter hovedsakelig sommerblomster og definerte planter for vår og høst, samt utvikling av installasjoner som blomsterkuler, noe som krever at leverandøren har egnet produksjonslokale. Hovedbestillingen foretas i oktober hvert år for levering påfølgende år. Tildelingskriteriene er pris (70%) og klima og miljø (30%).

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Ringsaker kommune, heretter kalt Kunden, har behov for å inngå en rammeavtale med én leverandør for levering av sesongplanter- og blomster til kommunens uteområder. Rammeavtalen omfatter hovedsakelig sommerblomster og noen definerte planter for vår og høst til kommunens uteområder. Avtalen omfatter også utvikling av installasjoner, eksempelvis blomsterkuler, og Leverandøren må ha egnet produksjonslokale for dette. Hovedsortimentet fremkommer av vedlegg 1 prisskjema. Hovedbestillingen vil bli foretatt i løpet av oktober hvert år med levering påfølgende år. De ulike leveringstidspunktene er beskrevet nærmere i anskaffelsesdokumentene. Avtalen gjelder i to år med ensidig opsjon for Kunden til å forlenge avtalen med ett og ett år om gangen. Avtalen kan ha en total varighet på 4 år, dersom begge opsjonene utløses.Hovedtrekkene i prosedyrenAnskaffelsen gjøres i henhold til gjeldende lov 17. juni 2016 nr. 73 om offentlige anskaffelser (LOA) og forskrift 12. august 2016 nr. 974 om offentlige anskaffelser (FOA) del I og III. Anskaffelsen gjennomføres som en åpen anbudskonkurranse, jf. FOA § 13-1 (1).

    Kontakt navn
    Evy Marlén Wilhelmsen
    Kontakt telefon
    +47 62335000
    Adresse
    Brugata 2, 2380 BRUMUNDDAL

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Under dette tildelingskriteriet er det leverandørens totalpris (konkurransesum) i vedlegg 1 Prisskjema, inkludert eventuelt påslag for henting, som vil vurderes. Påslag for henting gjelder i de tilfeller Leverandøren ikke leverer hovedbestillingen til Kundens utelager i Brumunddal, og Kunden derfor selv må hente disse på en annen lokasjon i Ringsaker. Dette er nærmere beskrevet i anskaffelsesdokumentene. Dokumentasjon: Leverandøren skal laste opp utfylt vedlegg 1 Prisskjema under fanen "Krav" i Mercell, punkt 5.2.0 Tildelingskriteriet "Pris".

    Beskrivelse

    Under dette tildelingskriteriet vurderes leverandørens klima- og miljøtiltak, både generelt og for den aktuelle leveransen, med hovedvekt på tiltakene som er relevante for denne avtalen. Det vil bli gjort en samlet vurdering av leverandørens besvarelse. Dokumentasjonskravet er nærmere beskrevet under fanen "Krav" i Mercell, punkt 5.3.0 Tildelingskriteriet "Klima og miljø".

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Sesongplanter- og blomster til kommunens uteområder
Tilleggskategorier (CPV)
Lokasjon
Estimert verdi
2 600 000,00 kr
Varighet
48 måneder

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner