Anbudsoversikt for Smart sykkelparkering i Stavanger kommune

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Stavanger Kommune trenger låsbare sykkelskap for å levere trygg sykkelparkering i Stavanger til en verdi av 4 460 000 NOK ekskl. mva. Det skal leveres låsbare skap for standard, elektriske og lastesykler, først ved Domkirkeplassen, Stavanger stasjon/Byterminalen og Jåttå stasjon/Hinna Park med mulighet for utvidelse. To viktige formelle krav er at leverandøren må kunne fremlegge miljøsertifisering som ISO 14001 eller tilsvarende, samt ha et miljøledelsessystem med dokumenterte miljømål og tiltak. Anbudets vekting er pris: 40%, app kvalitet: 40% og serviceavtale: 20%.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Smart sykkelparkering i Stavanger kommune
Lokasjon
Estimert verdi
5 350 000,00 kr
Tildelingskriterium 1
Pris
Oppdragsgiver skal tildele kontrakt på grunnlag av det økonomisk mest fordelaktige tilbudet.
Tildelingskriterium 2
App kvalitet
Leverandør skal tilby en app av høy kvalitet for en god brukeropplevelse.
Tildelingskriterium 3
Serviceavtale
Leverandør skal tilby en god serviceavtale for driftssikre sykkelskap.
Kvalifikasjonskrav 1
Øvrige økonomiske og finansielle krav
Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Krav: Leverandøren skal ha økonomisk evne til å gjennomføre kontrakten. Dokumentasjonsbevis: Som dokumentasjon vil Oppdragsgiver innhente kredittvurderingen Commercial Delphi Score fra Experian (Oppdragsgiver abonnerer på tjenester fra Experian). Leverandøren må være i risikoklasse 5 eller høyere på Experians skala. Leverandøren forutsettes å ha gjort seg kjent med registrerte opplysninger om foretaket og samtykker ved sin innlevering av tilbudet til at opplysningene innhentes og legges til grunn for vurderingen av Leverandørens økonomiske forhold. Hvis Oppdragsgiver ikke finner kredittvurdering av det enkelte foretak i Experian, eller kredittvurderingen ikke er i henhold til påkrevd rating, vil Oppdragsgiver søke å få dekket sitt dokumentasjonsbehov på annen måte. Oppdragsgiver kan eksempelvis vurdere om den økonomiske evnen er tilfredsstillende ut fra de andre opplysninger som måtte foreligge i løsningen fra Experian eller etterspørre annen dokumentasjon som bekrefter at leverandøren har økonomisk evne til å gjennomføre kontrakten.
Kvalifikasjonskrav 2
Attester utstedt av uavhengige organer for miljøledelsesstandarder
Er leverandøren i stand til å fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller de angitte miljøledelsessystemene eller -standardene? Minstekrav til kvalifikasjonskrav Se krav i felt C "Miljøledelsetiltak". Som dokumentasjonsbevis må attester for relevant miljøsertifisering som ISO 14001 eller EMAS, Miljøfyrtårn eller annen dokumentasjon kunne fremlegges på forespørsel. Alternativt kan krav til miljøledelsetiltak oppfylles ved dokumentasjonskrav som angitt i felt C "Miljøledelsetiltak".
Kvalifikasjonskrav 3
Registrert i handelsregister eller foretaksregister
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag. Minstekrav til kvalifikasjonskrav Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonsbevis: Som dokumentasjon vil oppdragsgiver innhente opplysninger om leverandørens foretak fra Experian (oppdragsgiver abonnerer på tjenester fra Experian). Dersom leverandørens foretak er registrert utenfor Norge, må leverandøren på forespørsel kunne fremlegge dokumentasjon som godtgjør at de er registrert i et bransjeregister eller annet foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i den stat hvor de er etablert.
Kvalifikasjonskrav 4
Miljøledelsestiltak
Leverandør kan anvende følgende miljøledelsestiltak i forbindelse med utførelsen av kontrakten: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Krav: Leverandøren skal ha et miljøledelsessystem for å sikre at Leverandøren er egnet til å oppfylle miljøkrav stilt i konkurransegrunnlaget og kontraktsvilkårene. Dokumentasjonsbevis: Leverandøren skal på forespørsel kunne fremlegge en kortfattet redegjørelse, maksimalt én (1) A4- side, som oppgir Leverandørens uttalte miljømål, status for miljøarbeid i egen virksomhet og planlagte tiltak, av relevans for denne kontrakt. Alternativt kan kravet dokumenteres oppfylt ved å oppfylle dokumentasjonskrav som angitt i felt D og "Attester utstedt av uavhengige organer for miljøledelsesstandarder".

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner