Halden Kommune
Formingsmateriell og leker
Halden Kommune trenger formingsmateriell og leker for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 4 millioner kroner. Avtalen er hovedsakelig til Undervisning og Oppvekst.
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Ullensvang Kommune trenger spill, leker og barnehageutstyr for en rammeavtale over 3 år, med en estimert årlig verdi på 700.000 kroner og en maksimal totalverdi på 2,3 millioner kroner. Leveransene skal dekke behovene til Ullensvang kommune og Eidfjord kommune i Vestland, og volumet kan variere avhengig av oppdragsgivers behov og budsjettsituasjon. Konkurransen gjennomføres som en åpen tilbudskonkurranse, og tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til økonomisk kapasitet, som vil bli vurdert gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Proff Forvalt.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProKonkurransen gjelder rammeavtale for levering av spill, leker og barnehageutstyr til Ullensvang kommune og Eidfjord kommune. Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 700.000,- eks. mva per år. Maksimalverdi for hele avtaleperioden, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: Inntil NOK 2.300.000,- eks mva. Behovet er usikkert. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.Hovedtrekkene i prosedyrenKonkurransen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 nr. 73 (LOA) med tilhørende forskrift av 12. august 2016 nr. 974 (FOA), samt de bestemmelser som fremgår av dette konkurransegrunnlaget. Konkurransen gjennomføres som Åpne tilbudskonkurranse etter forskriftens Del I og II. Ved denne prosedyreformen kan alle interesserte leverandører levere tilbud. Oppdragsgiver planlegger å tildele kontrakt uten å ha dialog med leverandørene utover å foreta eventuelle avklaringer/korrigeringer. Dialog gjennom forhandlinger kan likevel bli gjennomført dersom oppdragsgiver, etter at tilbudene er mottatt, vurderer det som hensiktsmessig. Dersom oppdragsgiver velger å forhandle vil det skje en første utvelgelse etter en vurdering av tildelingskriteriene som er oppgitt i punkt 2, med den vektingen som er oppgitt der. Det presiseres imidlertid at ingen leverandører kan forvente dialog om sitt tilbud og derfor må levere sitt beste tilbud innenfor tilbudsfristen. Anskaffelsen er kunngjort i DOFFIN-databasen.
Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre denne kontrakten.
Halden Kommune trenger formingsmateriell og leker for en rammeavtale over 4 år, med en maksimal totalverdi på 4 millioner kroner. Avtalen er hovedsakelig til Undervisning og Oppvekst.
Bergen kommune trenger en rammeavtale for innkjøp av idrettsutstyr, med en maksimal totalverdi på 18 millioner kroner. Avtalen skal dekke behovet for utskifting, fornying og nyanskaffelse av alt idrettsmateriell og utstyr til gymnastikksaler, idrettshaller og alle typer idrettsanlegg i Vestland.
Gjesdal kommune, på vegne av Bjerkreim, Gjesdal, Hjelmeland, Hå, Klepp, Strand og Time kommuner, trenger en rammeavtale for levering av kontorrekvisita og skolemateriell, inkludert kopipapir, konvolutter, mindre kontormaskiner, formingsmateriell, samt et utvalg engangsprodukter, lys, servietter og kaffe/te. Avtalen har en varighet på 3 år og en maksimal totalverdi på 25 millioner kroner, og skal dekke alle oppdragsgivers avdelinger og enheter i Rogaland.
Oslo Kommune Bymiljøetaten trenger en rammeavtale for kjøp og service av idrettsutstyr i Oslo over 4 år, med en maksimal totalverdi på 11,7 millioner kroner. Tildelingskriteriene vektes med pris (30%), tekniske løsninger for returer og bredde i varesortiment (30%), leveringstid på lagerført utstyr i Oslo utover minimumskrav (20%), og sannsynliggjort responstid ved akutte behov (20%). Leverandøren må ha erfaring fra tilsvarende oppdrag, dokumentert med en kort beskrivelse av de viktigste leveransene de siste tre år, inkludert kontraktens verdi, leveringstidspunkt, oppdragsgiver og oppdragets innhold.
Ålesund Kommune trenger kopipapir, kontor- og datarekvisita, fritt skolemateriell og skrivesaker for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 45 millioner kroner. Leveransene skal dekke kommunens behov for produkter innenfor disse kategoriene i Møre og Romsdal. Tildelingskriteriene er pris (40%), kvalitet (30%) og miljø (30%), hvor miljøkriteriet vektes 60% på miljømerkede produkter og 40% på andre miljøtiltak.