Hadsel Kommune
Dynamisk innkjøpsordning for kjøp av skolebøker - Hadsel kommune
Hadsel kommune skal etablere en dynamisk innkjøpsordning for kjøp av trykte skolebøker. Klikk her https://permalink.mercell.com/174718953.aspx
Bokhandel og forlagsvirksomhet
Grenlandskommunenes Innkjøpsenhet har til hensikt å inngå avtale med BS Undervisning AS for levering av trykte læremidler i kommunene Bamble, Drangedal, Kragerø, Porsgrunn, Siljan og Skien.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProSe konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Hadsel kommune skal etablere en dynamisk innkjøpsordning for kjøp av trykte skolebøker. Klikk her https://permalink.mercell.com/174718953.aspx
Oslo Kommune Utdanningsetaten trenger digitale læremidler og læringsressurser for å levere et helhetlig økosystem til Osloskolen til en verdi av 1 000 000 000 NOK. Anbudet omfatter levering av digitale læremidler som frittstående produkter eller deler av læreverk/læringsunivers, ressursbanker, lærerveiledninger, oppgave-/prøvesamlinger og andre relevante digitale tjenester for undervisning over internett ("Software-as-a-service") med Feide-pålogging.
Nordland fylkeskommune trenger en felles plattform for innkjøp av digitale læremidler og lisensbaserte læringsressurser til bruk i den videregående skolen, med en rammeavtale over 2+1+1 år. Den anslåtte anskaffelsesverdien over 4 år er 12,4 millioner kroner, med et maksimalt uttak på 20 millioner kroner. Plattformen skal gi tilgang til oppdaterte læremidler i tråd med fagfornyelsen, støtte lærernes pedagogiske frihet, og tilby enkle rutiner for valg, bestilling, lisensstyring og betaling. Det er også viktig med forutsigbare kostnader, konkurransedyktige priser, samt ivaretakelse av informasjonssikkerhet og personvern. Anskaffelsen skal leveres i Nordland.
Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO trenger en rammeavtale for innkjøp og innkjøpssystem for e-bøker og e-lydbøker til Fylkesbiblioteket, samt bibliotekene på de videregående skolene og folkebibliotekene. Tildelingskriteriene er pris og kvalitet, begge med en vekt på 50%. Det er ingen krav til klima- og miljøhensyn på grunn av anskaffelsens uvesentlige klimaavtrykk.
Øvre Eiker Kommune trenger levering av kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir under en rammeavtale med en estimert årlig verdi på 5 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 50 millioner kroner over 4 år. Avtalen inkluderer opsjon på kantineprodukter som kaffe, kakao og te med tilbehør, og dekker flere kommuner i Norge, inkludert Gran, Jevnaker, Lunner, Flå, Gol, Hemsedal, Hjartdal, Hol, Hole, Kongsberg, Lier, Modum, Nesbyen, Nore og Uvdal, Notodden, Ringerike, Rollag, Sigdal, Tinn, Øvre Eiker, Ål, samt Hallingdal brann- og redningsteneste IKS og Kongsberg kommunale Eiendom KF. Tildelingskriteriene er basert på pris og kostnader (40%), service og kompetanse (15%), produktkvalitet (15%), samt klima og miljø (30%).