Beskrivelse
Under tildelingskriteriet «Kvalitet» vil oppdragsgiver vurdere følgende: 1) Leverandørens oppfyllelse av bør-kravene (B-krav) i Del II Bilag 1 – Kravspesifikasjonen.
2) Leverandørens garantiordning og garantitid på chassis, påbygg og påmontert utstyr utover minimumsgarantitiden på to år iht. Del II Bilag 1 – Kravspesifikasjon pkt. 5.1.6.
3) Leverandørens serviceavtale og løsning for reparasjoner utover minimumskravene som følger av Del II Bilag 1 – Kravspesifikasjonen pkt. 5.7.1 og
5.7.2.
Dokumentasjonskrav:
Dokumentasjon for punkt 1:
Leverandørens oppfyllelse av bør-kravene i Del II Bilag 1 – Kravspesifikasjon, dette
gjelder følgende krav:
• 5.2.2
• 5.2.3
• 5.2.9
• 5.2.12
• 5.4.1
Leverandørens besvarelse av punkt 1 dokumenteres gjennom utfyllelse av kolonne «Kravsoppfyllelse (JA/NEI)» og «Løsningsforslag» i Del II Bilag 1 – Kravspesifikasjon.
Dokumentasjon for punkt 2:
En beskrivelse av leverandørens garantiordning og angitt garantitid på chassis, påbygg og påmontert utstyr.
Dokumentasjon for punkt 3:
En beskrivelse av leverandørens serviceavtale og løsning for reparasjoner utover de krav som følger av Del II Bilag 1 – Kravspesifikasjonen, herunder beskrivelser av blant annet:
• Hvordan vaktordningen er organisert og bemannet
• Avstand til disponibelt verksted
• Hvilke lager av reservedeler som leverandøren disponerer i Norge,
med angivelse av mengde og plassering
• Hvilke rutiner som gjelder for levering av reservedeler, herunder levering fra lager i Norge og fra eventuelle samarbeidspartnere
• Hvordan leverandøren mer konkret har tenkt til å håndtere havari på bilen og ilens påbygg Leverandørens besvarelse av punkt 2 og 3dokumenteres gjennom utfyllelse av følgende vedlegg: Del II Bilag 2 – Leverandørens løsningsbeskrivelse.
Se Bilag 2 for informasjon om sidetallsbegrensning for besvarelse av pkt. 2 og 3.
Evalueringsmetode
Dokumentasjonskrav for punkt 1:
Leverandørens oppfyllelse av bør-kravene i Del II Bilag 1 – Kravspesifikasjon, dette gjelder følgende krav:
* 5.2.2
* 5.2.3
* 5.2.9
* 5.2.12
* 5.4.1
Leverandørens besvarelse av punkt 1 dokumenteres gjennom utfyllelse av kolonne «Kravsoppfyllelse (JA/NEI)» og «Løsningsforslag» i Del II Bilag 1 – Kravspesifikasjon.
Dokumentasjon for punkt 2:
En beskrivelse av leverandørens garantiordning og angitt garantitid på chassis, påbygg og påmontert utstyr.
Dokumentasjon for punkt 3:
En beskrivelse av leverandørens serviceavtale og løsning for reparasjoner utover de krav som følger av Del II Bilag 1 – Kravspesifikasjonen, herunder beskrivelser av blant annet:
* Hvordan vaktordningen er organisert og bemannet
* Avstand til disponibelt verksted
* Hvilke lager av reservedeler som leverandøren disponerer i Norge, med angivelse av mengde og plassering
* Hvilke rutiner som gjelder for levering av reservedeler, herunder levering fra lager i Norge og fra eventuelle samarbeidspartnere
* Hvordan leverandøren mer konkret har tenkt til å håndtere havari på bilen og ilens påbygg Leverandørens besvarelse av punkt 2 og 3dokumenteres gjennom utfyllelse av følgende vedlegg: Del II Bilag 2 – Leverandørens løsningsbeskrivelse.
Se Bilag 2 for informasjon om sidetallsbegrensning for besvarelse av pkt. 2 og 3.