Cobrief Logo

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Husholdnings- og personlig forbruksvarer

Haugesund Kommune trenger nye stoler til hovedsalen i Festiviteten konserthus, med en totalverdi på maksimalt 2,8 millioner kroner. Prosjektet innebærer demontering av 448 eksisterende stoler og levering og montering av ca. 450 nye stoler i amfiet, samt utskifting av gulvbelegg. Arbeidet skal utføres i Rogaland. Tildelingskriteriene vektlegger kvalitet med 60 % og pris med 40 %. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon på lav miljøbelastning gjennom sertifikater som ISO 14001 eller tilsvarende, samt medlemskap i en returordning for miljømessig forsvarlig håndtering av emballasje. Leverandøren må også ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag de siste tre årene, dokumentert med referanser.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Oppdragsgiver skal anskaffe nye stoler i hoved salen i Festiviteten konserthus og arbeidet har oppstart 18. juni og skal være ferdig 31. juli 2025.Hovedtrekkene i prosedyrenHoved amfiet består i dag av totalt 448 stoler som skal demonteres, oppdragsgiver er ansvarlig for videre håndtering. Nye stoler ca 450 stk skal leveres og monteres i amfiet. Gulvet og opptrinnene er i stedstøpt betong. Det er lagt gulvbelegg direkte på betong og dette skal byttes ut før nye stoler blir montert.

    Kontakt navn
    Anita Skogland
    Kontakt telefon
    +47 52743000
    Adresse
    Rådhusgata 66, 5528 HAUGESUND

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Minimumskrav til kredittverdighet: A

    Det kreves at tilbyder har lav miljøbelastning i produksjon og distribusjonskjeden.

    Det kreves at tilbyder er medlem i en returordning eller oppfyller forpliktelsen gjennom egen returordning for sluttbehandling hvor emballasjen blir tatt hånd om på en miljømessig forsvarlig måte.

    Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

    Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag i omfang og kompleksitet.

Tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Utskifting av stoler i hovedsalen Festiviteten konserthus
Kategori (CPV)
Lokasjon
Estimert verdi
2 800 000,00 kr

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner