Anbudsoversikt for Utskifting av stoler i hovedsalen Festiviteten konserthus

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Husholdnings- og personlig forbruksvarer

Haugesund Kommune trenger nye stoler til hovedsalen i Festiviteten konserthus, med en totalverdi på maksimalt 2,8 millioner kroner. Prosjektet innebærer demontering av 448 eksisterende stoler og levering og montering av ca. 450 nye stoler i amfiet, samt utskifting av gulvbelegg. Arbeidet skal utføres i Rogaland. Tildelingskriteriene vektlegger kvalitet med 60 % og pris med 40 %. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon på lav miljøbelastning gjennom sertifikater som ISO 14001 eller tilsvarende, samt medlemskap i en returordning for miljømessig forsvarlig håndtering av emballasje. Leverandøren må også ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag de siste tre årene, dokumentert med referanser.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Utskifting av stoler i hovedsalen Festiviteten konserthus
Kategori (CPV)
Lokasjon
Estimert verdi
2 800 000,00 kr
Tildelingskriterium 1
Kvalitet
Tildelingskriterium 2
Pris
Kvalifikasjonskrav 1
Øvrige økonomiske og finansielle krav
Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Minimumskrav til kredittverdighet: A Ved å levere tilbud aksepteres det at Haugesund Kommune kan utfører kredittsjekk gjennom Bisnode Credit AS.
Kvalifikasjonskrav 2
Attester utstedt av uavhengige organer for miljøledelsesstandarder
Er leverandøren i stand til å fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller de angitte miljøledelsessystemene eller -standardene? Minstekrav til kvalifikasjonskrav Det kreves at tilbyder har lav miljøbelastning i produksjon og distribusjonskjeden. • Dokumenteres med fremlegging av gyldig sertifikat / medlemskap fra for eksempel ISO 14001, Miljøtårnsertifisering, EMAS eller tilsvarende systemer. Eller dokumentere at sertifiseringsprosessen er igangsatt og bekrefte at godkjent sertifikat sendes oppdragsgiver innen 01.06.25 Det kreves at tilbyder er medlem i en returordning eller oppfyller forpliktelsen gjennom egen returordning for sluttbehandling hvor emballasjen blir tatt hånd om på en miljømessig forsvarlig måte. • Dokumentasjon på medlemskap Grønt punkt Norge AS, Norsirk AS eller tilsvarende returordning.
Kvalifikasjonskrav 3
Registrert i handelsregister eller foretaksregister
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.
Kvalifikasjonskrav 4
Bare for offentlige vareleveranser
Bare for offentlige vareleveranser: I referanseperioden har leverandøren utført følgende viktige vareleveranser av den etterspurte type, eller følgende viktige tjenester av den etterspurte type. Oppdragsgiver kan kreve opp til tre års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste tre år. Minstekrav til kvalifikasjonskrav Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag i omfang og kompleksitet. Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene, og denne skal minimum inneholde: - kort beskrivelse av oppdraget - størrelse eller verdi på leveranse - Tidspunkt (kontraktsperiode) - Navn på oppdragsgivere og en kort beskrivelse av disse - Navn, telefon og e-post adresse, på kontaktperson hos oppdragsgivere. Referanser vil bli kontaktet ved behov

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner