Anbudsoversikt for Utvikling og forvaltning av digitale tjenester for Oslo kommune. Avtale 1.

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Anskaffelsen skal sikre at Oslo kommune har tilgang til riktig kompetanse og kapasitet for å kunne utvikle, forvalte og videreutvikle digitale tjenester med høy kvalitet for innbyggere, ansatte og næringsliv. Avtaleområdet som helhet vil bli kunngjort som to ulike konkurransegjennomføringer og to ulike avtaler. - Avtale 1: Denne avtalen skal i hovedsak dekke UKE sitt behov og det skal inngås rammeavtale med en leverandør. - Avtale 2: Denne avtalen skal i hovedsak dekke behovet til øvrige virksomheter i Oslo kommune. Det skal inngås parallelle rammeavtaler med flere leverandører. Behovet vil være tjenester som benytter andre kjøremiljø enn Oslos sentrale kjøremiljø, eksempelvis Amazon Web Services (AWS). Avtale 2 er estimert kunngjort i en egen anskaffelse tidlig høst 2021, som en begrenset anbudskonkurranse. Denne kunngjøringen inneholder de administrative bestemmelser/betingelser for konkurransen om avtale 1.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Utvikling og forvaltning av digitale tjenester for Oslo kommune. Avtale 1.
Estimert verdi
310 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Krav: Leverandøren skal ha god økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Dokumentasjonskrav: Foretakets siste årsberetning fra styre og revisjonsberetning. Oppdragsgiver vil innhente kredittvurdering.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav: Leverandøren skal ha god erfaring fra tilsvarende oppdrag. Med tilsvarende oppdrag menes: - Arbeid med smidige metoder - Drift og vedlikehold av infrastruktur og kjøremiljø - Bruk av mikrotjenestearkitektur - Utvikling av web- baserte applikasjoner Dokumentasjonskrav: Kort beskrivelse av de viktigste leveranser de siste tre år, herunder opplysninger om kontraktens verdi og omfang, tidspunkt for levering, samt navn på oppdragsgiver og en beskrivelse av oppdragets innhold. Krav: Leverandøren skal ha meget god kapasitet til å gjennomføre kontrakten. Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke og antallet medarbeidere i ledelsen i løpet av de siste tre årene. Krav: Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem som er relevant for kontraktens innhold, herunder: - Prosjektgjennomføring - Informasjonssikkerhet og personvern Dokumentasjonskrav: Innholdsfortegnelse over kvalitetssikringssystemet skal vedlegges. Det skal også vedlegges en beskrivelse av leverandørens metoder for kvalitetssikring, som er relevant for kontraktens innhold, herunder oppfyllelse av kravet til kvalitetssikring tilknyttet - Prosjektgjennomføring - Informasjonssikkerhet og personvern

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner