Cobrief Logo

Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    34115300 Brukte kjøretøyer til transport

Viser 1-25 av 50 resultater

  1. Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten

    Dynamisk innkjøpsordning (DPS) for kjøp av mellomtunge kjøretøy til Oslo kommune

    Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten har avlyst den dynamiske innkjøpsordningen for kjøp av mellomtunge kjøretøy, da den videreføres i et nytt konkurransegjennomføringsverktøy. Den avlyste ordningen hadde en maksimal total verdi på 45 millioner kroner og gjaldt levering av motorkjøretøy i Oslo. Kriteriene for tildeling var pris (80%) og leveringstid (20%). Fire leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat5. des. 202545 000 000 kr
  2. Midt-telemark Kommune

    Dynamisk innkjøpsordning (DPS) for leasing og kjøp av nye og brukte biler

    Midt-Telemark Kommune, på vegne av Telemark Innkjøpssamarbeid (TIS), etablerer en dynamisk innkjøpsordning for kjøp og leasing av nye og brukte person- og varebiler under 3.5 tonn, samt minibusser med inntil 17 seter, inkludert fossil-, hybrid-, elektriske, hydrogen- og gassdrevne kjøretøy. Ordningen har en maksimal totalverdi på 55 millioner kroner og inkluderer opsjoner for serviceavtaler, reparasjoner, dekkhotell, dekkskift, lånebil/leiebil, og avhenting/levering av kjøretøy. Det er et krav at leverandøren har utlevering av kjøretøy og verksted i den geografiske sonen de søker kvalifisering i, og det kreves dokumentasjon på offentlig godkjent bilverksted, autorisert merkeforhandler, og adresse. Dnb Bank Asa har en lignende kontrakt i dag.

    Dynamisk innkjøpsordning3. des. 2025
    4. des. 2026(100+ dager)
    55 000 000 kr
  3. Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten

    Dynamisk innkjøpsordning for kjøp av mellomtunge kjøretøy til Oslo kommune

    Oslo Kommune Utviklings- Og Kompetanseetaten trenger mellomtunge kjøretøy til Oslo kommunes virksomheter, med en maksimal totalverdi på 45 millioner kroner. Leverandøren må dokumentere miljøledelsestiltak, for eksempel gjennom EMAS, Miljøfyrtårn, ISO 14001 eller tilsvarende, samt beskrive systemer for aktsomhetsvurderinger i henhold til FNs veiledende prinsipper for næringsliv og menneskerettigheter og OECDs retningslinjer for flernasjonale selskaper.

    Dynamisk innkjøpsordning3. nov. 2025
    9. aug. 2030(100+ dager)
    45 000 000 kr
  4. Alta Kommune

    Dynamisk innkjøpsordning for kjøretøy under 7,5 tonn Alta kommune

    Alta kommune trenger kjøp, leasing og leie av elbiler, hybridbiler og fossilt drevne biler under 7,5 tonn, med en estimert årlig verdi på 5 millioner kroner og en totalverdi på 20 millioner kroner over 4 år. Formålet er å dekke kommunens behov for kjøretøy og redusere miljøbelastningen, med et mål om nullutslipp for personbiler og mindre varebiler fra 2022. Leverandører må ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag, dokumentert gjennom inntil 3 relevante oppdrag de siste 3 årene, og ha et godkjent verksted som kan nås innen 1 times kjøring fra Alta sentrum, inkludert dekkhotell og generell oppfølging. Det kreves også et internt kvalitetssikringssystem og et miljøledelsessystem (f.eks. ISO 9001 og ISO 14001/Miljøfyrtårn).

    Dynamisk innkjøpsordning27. aug. 2025
    27. aug. 2025(Utgått)
    20 000 000 kr
  5. Andøya Space AS

    Rammeavtale - Leasingavtale personbiler / varebiler

    Andøya Space AS trenger en rammeavtale for leasing av personbiler og varebiler, med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner. Avtalen skal dekke behovet for både elektriske og fossilt drevne kjøretøy, i tråd med selskapets bærekraftsprogram som har som mål å erstatte fossile biler med elektriske der det er mulig. Leveransen skal skje i Nordland, og tildelingskriteriene er vektet med 60% for pris, 30% for miljø, hvor CO2-utslipp og rekkevidde på elektriske biler er viktige faktorer, og 10% for service, som inkluderer leveringstid og leveringsbetingelser. Leverandøren må dokumentere CO2-utslipp for hver bil og beskrive leveringsprosessen detaljert.

    Konkurranse24. juni 2025
    4. aug. 2025(Utgått)
    5 000 000 kr
  6. Øvre Eiker Kommune

    Kjøp av brukt/demonstrasjonskjørt lastebil med krokpåbygg

    Øvre Eiker kommune, Teknisk seksjon ved avdeling Veg og park, ønsker å kjøpe en brukt eller demonstrasjonskjørt lastebil med krokpåbygg som en totalleveranse. Oppdragsgiver skal kun forholde seg til avtaleleverandør ved eventuelle problemer med varen. Anskaffelsen har en maksimal totalverdi på 1,5 millioner kroner og skal leveres i Viken. Tildelingskriteriene og behovspesifikasjonen må besvares av tilbyder. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til skatteattest og firmaattest.

    Konkurranse28. mars 2025
    9. apr. 2025(Utgått)
    1 500 000 kr
  7. Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO

    Leiebil

    Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO har inngått en rammeavtale med Autoleie AS for levering av leiebiler i Viken over en periode på 2 år, med en total kontraktsverdi på 13 888 239 kroner. Avtalen dekker behovet for fleksible leiebilløsninger til tjenestebruk og nyttetransport, inkludert både korte leieperioder (1-30 dager) og langtidsleie (1-9 måneder). Det var krav om dokumentasjon av leverandørens rutiner for bestilling, utlevering og innlevering av kjøretøy, samt redegjørelse for bilparkens kapasitet i forhold til oppdragsgivers behov. Tre leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat26. mars 2025
  8. Sandnes Kommune

    Leasingbiler (Tjenestebiler) til Sandnes kommune

    Sandnes Kommune har inngått en rammeavtale med Drivalia Lease Norge AS for leasing av ulike typer kjøretøy, inkludert personbiler og varebiler, samt tilhørende administrative og praktiske tjenester. Avtalen har en varighet på 4 år for personbiler og liten varebil, og 6 år for varebil og stor varebil. Den estimerte totale kontraktsverdien er 91,86 millioner kroner eks. mva., med en maksimal verdi på 100 millioner kroner eks. mva. Konkurransen mottok tre tilbud, og vurderingskriteriene inkluderte pris (20%), kvalitet (30%), service (10%) og miljø (40%).

    Resultat5. mars 202550 000 000 kr
  9. Midt-telemark Kommune

    Dynamisk innkjøpsordning: Leasing og kjøp av nye og brukte biler

    Midt-telemark Kommune trenger kompetanse innen bilsalg og leasing for å levere en dynamisk innkjøpsordning for kjøp og leasing av nye og brukte biler i Vestfold og Telemark til en verdi av 48 040 000 NOK. Ordningen inkluderer også serviceavtaler, reparasjoner, dekkhotell, leiebil, og andre tilhørende tjenester. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha ordnede forhold med skatter og avgifter, samt ha en økonomisk soliditet som gir trygghet for leveransens gjennomføring.

    Dynamisk innkjøpsordning29. okt. 2024
    8. jan. 2029(100+ dager)
    48 040 000 kr
  10. Forsvarets Logistikkorganisasjon Flo

    Dynamisk innkjøpsordning leasing og abonnering av kjøretøy

    Forsvarets Logistikkorganisasjon Flo trenger tilbydere av leasing og abonnering av kjøretøy for å levere tilpassede og standard kjøretøy til en verdi av 90 000 000 NOK. Anbudet omfatter levering av spesialtilpassede kjøretøy, som for eksempel biler med ekstra pedalsett for føreropplæring eller lastebiler med spesielle lastehåndteringsløsninger, samt vanlige kjøretøy på leasing eller abonnement som ikke dekkes av eksisterende avtaler. To viktige formelle krav er at leverandører må kunne dokumentere et fungerende kvalitetssikrings- og miljøledelsessystem, gjerne gjennom ISO 9001/14001 sertifisering, og ha erfaring med å levere kjøretøy i minst én relevant kategori.

    Dynamisk innkjøpsordning2. feb. 2024
    31. jan. 2034(100+ dager)
    90 000 000 kr
  11. Ruter AS

    Minibusstjenester Oslo, Asker og Bærum 2025

    Ruter AS trenger transporttjenester med minibuss for å levere minibusstjenester til en verdi av 869 000 000 NOK. Oppdraget inkluderer innleie av vogner med sjåfør og utstyr for gjennomføring av aldersvennlig transport i Oslo, samt skoleskyss i Asker og Bærum for elever som ikke kan benytte ordinær kollektivtransport. Et viktig formelt krav er at tekniske og faglige egenskaper må oppfylles som beskrevet i konkurransegrunnlaget. Anbudets vekting er kvalitet på gjennomføring av oppdraget: 20%, kvalitet på materiell: 10%, miljøegenskaper - drivlinje og miljøpåvirkning: 10%, pris: 60%.

    Konkurranse16. okt. 2023
    15. nov. 2023(Utgått)
    869 000 000 kr
  12. Ruter AS

    Resttransport i Lunner og Jevnaker i kombinasjon med enerett 2023

    Oppdraget omfatter transporttilbud for elever i grunnskolen og videregående skole som har rett til skyss, men som av ulike årsaker ikke kan benytte det rutegående kollektivtilbudet i Lunner og Jevnaker kommune. Oppdraget omfatter i tillegg også enerettsavtaler i henhold til yrkestransportlova. Dette innebærer at det ikke vil være mulig å få tildelt skoleskyss/bestillingstrafikk og enerett separat, men at vinnende tilbyder vil inngå én kontrakt om både skoleskyss/bestillingstransport og enerettsavtale i de aktuelle enerettskommunene.

    Resultat3. juni 2023