Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    45221247 Tunnelsprengningsarbeid

Viser 1-25 av 31 resultater

  1. Nordland Fylkeskommune

    Fv. 17 Storvikskartunnelen - tunneloppgradering TSFF

    Nordland fylkeskommune trenger oppgradering av Storvikskartunnelen på Fv. 17 i Nordland, som inkluderer arbeider innen tunnel, elektro og vegbygging. Kontrakten er en bygge- og anleggsvirksomhet, og leverandøren må ha relevant erfaring fra lignende prosjekter, dokumentert gjennom inntil 3 referanseoppdrag de siste 5 årene. Det kreves også at leverandøren har et velfungerende kvalitetsstyringssystem basert på ISO 9001:2015 og et miljøstyringssystem basert på ISO 14001 eller tilsvarende. Leverandøren må ha tilstrekkelig økonomisk gjennomføringsevne, og kan støtte seg på andre virksomheters kapasitet. Dokumentasjon inkluderer skatteattest, HMS-egenerklæring, og beskrivelse av bemanning og nøkkelpersonell. Kvalifikasjonskravene finner du i konkurransegrunnlaget.

    NorgeKonkurranse11. apr. 2025
    6. juni 2025(14 dager)
  2. Ivar Iks

    E5, Styrt boring fjell

    IVAR IKS skal anlegge ny hovedvannledning fra Langevatn vannbehandlingsanlegg i Gjesdal kommune til Tjensvoll styringsbasseng i Stavanger. Dette skal trygge vannforsyningen i området, og dekke behovet for anslått befolkningsvekst i årene framover. Ledningen har en total lengde på ca. 34 km, og vil gå gjennom kommunene Gjesdal, Time, Klepp, Sandnes, Sola og Stavanger. Dette konkurransegrunnlaget gjelder entreprise E5, grovhullsboring gjennom Bærheimsfjellet, Kjerrberget og fra tunnel til Tjensvoll høydebasseng.

    NorgeKonkurranse7. apr. 2022
    11. mai 2022(Utgått)
    25 000 000 kr
  3. Vestland Fylkeskommune Skyss

    Bybanen byggetrinn 5 - invitasjon til markedsdag

    Denne veiledende kunngjøringen er for å informere om et planlagt prosjekt i Bergen for utbygging av bybane, vei og sykkelvei fra Bergen sentrum til Åsane / Vågsbotn. Det inviteres herved til markedsmøte for Bybanen byggetrinn 5. Møtested: Bergen sentrum, sted oppgis ved påmelding. Dato: 10.03.2022, klokken kl 11:00-16:00. Påmelding rettes pr epost til Trude Paulsen; trude.paulsen@vlfk.no innen 1. mars 2022.

    NorgePlanlegging1. feb. 2022
    24. mai 2022(Utgått)
  4. Oslo Kommune Fornebubanen

    Tunnel og grunnarbeider Lysaker - Fornebu - K2A

    Fornebubanen skal bli en ny t-banestrekning, i et sammenhengende tunnelsystem, fra Majorstuen i Oslo til Fornebu i Bærum. Banen vil bli ca. 8 km lang og skal ha seks stasjoner; Fornebu, Flytårnet, Fornebuporten, Lysaker, Vækerø og Skøyen. Kontraktsarbeidene har en varighet på om lag 2,5 år. Kontrakten omfatter tunnel og grunnarbeider fra Lysaker til Fornebu og strekker seg fra entreprisegrense vest for Lysaker stasjon til tunnelpåhugg ved Fornebu stasjon. Det skal drives tunnel - inkludert tverrslag - på om lag 2,3 km, fra tre påhugg og det skal etableres byggegroper og bergsjakter for Flytårnet og Fornebubanen stasjon. Etterfølgende entrepriser bygger selve stasjonsbyggene og leverer overbygning for bane. For øvrig vises det til vedlagte plan for gjennomføring, som er utarbeidet for prosjektet og er en del av utlysningsteksten.

    NorgeResultat7. mai 2021
  5. Oslo Kommune Fornebubanen

    Tverrslag Skøyen, K2C

    Oslo Kommune Fornebubanen trenger bygging av tverrslag ved Skøyen som en del av den nye T-banestrekningen mellom Majorstuen og Fornebu. Kontrakten, kjent som K2-C «Skøyen Tverrslag», omfatter tunneldriving mellom Skøyen og Vækerø samt stasjonshallen på Skøyen, med en planlagt varighet på 15 måneder. Arbeidet vil foregå under bakken, og riggområdet er planlagt på dagens parkeringsplass på Harbitzalléen 2a ved Hoffsveien. Dette prosjektet er en del av en større utbygging som inkluderer seks stasjoner langs den 8 km lange banen. Kvalifikasjonskrav og tildelingskriterier finner du i konkurransegrunnlaget.

    NorgeKonkurranse5. okt. 2020
    5. nov. 2020(Utgått)
  6. Oslo Kommune Fornebubanen

    Tunnel og grunnarbeider Lysaker - Fornebu - K2A

    Fornebubanen skal bli en ny t-banestrekning, i et sammenhengende tunnelsystem, fra Majorstuen i Oslo til Fornebu i Bærum. Banen vil bli ca. 8 km lang og skal ha seks stasjoner; Fornebu, Flytårnet, Fornebuporten, Lysaker, Vækerø og Skøyen. Kontraktsarbeidene har en varighet på om lag 2,5 år. Kontrakten omfatter tunnel og grunnarbeider fra Lysaker til Fornebu og strekker seg fra entreprisegrense vest for Lysaker stasjon til tunnelpåhugg ved Fornebu stasjon. Det skal drives tunnel - inkludert tverrslag - på om lag 2,3 km, fra tre påhugg og det skal etableres byggegroper og bergsjakter for Flytårnet og Fornebubanen stasjon. Etterfølgende entrepriser bygger selve stasjonsbyggene og leverer overbygning for bane. For øvrig vises det til vedlagte plan for gjennomføring, som er utarbeidet for prosjektet og er en del av utlysningsteksten.

    NorgeKonkurranse25. mai 2020
    22. juni 2020(Utgått)
  7. Bane Nor Sf

    SMS 2A Totalentreprise underbygning

    Prosjektet Nytt dobbeltspor Sandbukta-Moss-Såstad (SMS) er en del av Intercity-utbyggingen, og er en av parsellene i lenken mot Halden (Østfoldbanens vestre linje). På strekningen skal det bygges nytt dobbeltspor som delvis ligger i tunnel og delvis i dagsone, samt ny jernbanestasjon i Moss. Den nye stasjonen vil ligge i dagsone, om lag 200 meter sør for dagens stasjon. Det planlegges med fire spor samt avgreining til havnespor for Moss havn. Strekningen Sandbukta-Moss-Såstad er ca 10,3 km lang, og består av tre dagsoner og to tunneler på henholdsvis ca 2720 meter (inklusive ca 420 meter betongkulvert) og ca 2350 meter (inklusive ca 200 meter betongkulvert). Totalentreprise underbygning SMS 2A omfatter alle leveranser og aktiviteter som er nødvendige for gjennomføring av entreprisen i henhold til konkurransegrunnlaget.

    NorgeResultat2. juli 2019
  8. Bane Nor Sf

    SMS 2A Totalentreprise underbygning

    Prosjektet Nytt dobbeltspor Sandbukta-Moss-Såstad (SMS) er en del av Intercity-utbyggingen, og er en av parsellene i lenken mot Halden (Østfoldbanens vestre linje). På strekningen skal det bygges nytt dobbeltspor som delvis ligger i tunnel og delvis i dagsone, samt ny jernbanestasjon i Moss. Den nye stasjonen vil ligge i dagsone, om lag 200 meter sør for dagens stasjon. Det planlegges med fire spor samt avgreining til havnespor for Moss havn. Strekningen Sandbukta-Moss-Såstad er ca 10,3 km lang, og består av tre dagsoner og to tunneler på henholdsvis ca 2720 meter (inklusive ca 420 meter betongkulvert) og ca 2350 meter (inklusive ca 200 meter betongkulvert). Totalentreprise underbygning SMS 2A omfatter alle leveranser og aktiviteter som er nødvendige for gjennomføring av entreprisen i henhold til konkurransegrunnlaget.

    NorgeKonkurranse8. juni 2018
    10. aug. 2018(Utgått)
  9. Hordaland Fylkeskommune Under Sletting Fra 01.01.2020

    Bybanen i Bergen - byggetrinn 4 – invitasjon til markedsdag 2. februar 2018 for tunnelentreprisene D12 og D15

    Denne veiledende kunngjøringen er en invitasjon til markedsmøte for tunnelentreprisene D12 og D15 på Bybanen byggetrinn 4. Møtested: Bergen sentrum, sted oppgis ved påmelding. Dato: 02.02.2018, klokken kl 11:00-15:00. Påmelding rettes pr epost til Rune Jenssen; rune.jenssen@hfk.no innen 29. januar 2018.

    NorgePlanlegging8. jan. 2018
    7. jan. 2018(Utgått)
  10. Statens Vegvesen

    Fv 714 Stokkhaugen - Sundan: Ny veg utenom Krokstadøra

    Statens vegvesen region midt, på vegne av Sør-Trøndelag Fylkeskommune, inviterer til konkurranse om anskaffelsen fv. 714 Stokkhaugen - Sundan: Ny veg utenom Krokstadøra. Kontrakten omfatter bygging av 3,7 km ny fylkesveg og tilhørende lokalveger mellom Snilldalsli og Berg i Snillfjord kommune. På strekningen skal det bygges en tunnel, Ålitunnelen, på ca 120 m inkl portaler og bru over Bergselva med en lengde på ca 148 m.

    NorgeResultat31. okt. 2017