Bane Nor Sf
Transport- og spedisjonstjenester
Bane Nor Sf har inngått en rammeavtale med Posten Bring AS og Scan Global Logistics AS om å levere transport- og spedisjonstjenester i hele Norge.
Viser 1-24 av 24 resultater
Bane Nor Sf har inngått en rammeavtale med Posten Bring AS og Scan Global Logistics AS om å levere transport- og spedisjonstjenester i hele Norge.
Forsvarsmateriell har inngått en rammeavtale med Inchcape Shipping Services AS for levering av havnetjenester, inkludert skipsagenttjenester og planleggingsstøtte for maritime operasjoner og øvelser i Norge og utlandet. Avtalen har en varighet på 4 år og en maksimal totalverdi på 380 millioner kroner. Det ble krevd at leverandøren beskrev kapasitet og gjennomføringsevne for skipsagenttjenester og planleggingsstøtte, samt kompetanse hos personell til rådgivning og planlegging, dokumentert med CV-er som viser relevant erfaring med logistikk, planlegging av logistikk og maritime operasjoner. Tre tilbud ble mottatt.
Narvik Kommune trenger et nytt havnefartøy til Narvik Havn, som skal primært benyttes til frakt av los til og fra skip til ankers på Narvik indre og ytre havn, samt til diverse andre oppgaver. Båten skal være anvendelig til ulike formål, og anskaffelsen er nærmere beskrevet i vedlegg 3 Teknisk kravspesifikasjon. Prosjektet er lokalisert i Nordland. Tildelingskriterier og kvalifikasjonskrav finner du i konkurransegrunnlaget.
Tønsberg Kommune søker leverandører for drift av Tønsberg gjestehavn, inkludert havnevert- og havneavgiftskontrolltjenester, for sommersesongene 2025 og 2026, med opsjon for forlengelse til 2027 og eventuelt 2028. Tjenestene skal sikre at gjester får et trygt opphold og at havneavgifter blir korrekt innkrevd, spesielt i travle perioder som helger og hovedsesongen. Det er viktig at leverandøren stiller med robuste og myndige personer til disse rollene. Avtalen er en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 2,08 millioner kroner, og tjenestene skal leveres i Vestfold og Telemark. Kvalifikasjonskrav inkluderer økonomisk og finansiell soliditet, samt registrering i handelsregister eller foretaksregister.
Stavangeregionen Havnedrift AS trenger fortøyningstjenester for å levere fortøyning og løskast i Rogaland til en verdi av 5 600 000 NOK. Tilbyder må ha god kompetanse for fortøyning av alt fra offshore, cruise og orlogsfartøy til Shuttle tankere og rigger. Et viktig formelt krav er at leverandøren er registrert i et faglig register i medlemsstaten der leverandøren er etablert.
Nesna kommune trenger forvaltning og drift av Nesna havn for å levere driftstjenester i Nordland til en verdi av 13 750 000 NOK. Anskaffelsen gjelder eiendom gnr. 57, gnr. 242 og gnr. 57, bnr. 1, fnr. 247 med påstående bygninger og tilstøtende kaifronter i Nesna kommune fra år 2025 - 2029.
Utenriksdepartementet har inngått avtale med Alfa Mobility Norway AS for flytte-, transport-, spedisjons- og lagringstjenester til å levere tjenester over 4 år til en verdi av 165 000 000 NOK. Anbudets vekting var pris 100%.
I forbindelse med forberedelser til ny anskaffelse av flytte-, transport-, spedisjons- og lagringstjenester, ønsker Utenriksdepartementet (UD) å invitere potensielle leverandører til å komme med innspill på noen nærmere bestemte spørsmål.
Anskaffinga skal dekke oppdragsgjevars behov for drift av Geiranger cruiseterminal og Hellesylt cruisekai på ein kvalitativt god, økonomisk og effektiv måte. Anskaffinga gjeld drift av både Geiranger cruiseterminal og Hellesylt cruisekai. Nærmare detaljar om anskaffinga finns i vedlagte kontrakt og bilag 1 – kravspesifikasjon. Kontakta vil ha ein varigheit frå kontraktsignering til og med 31.12.2024. Oppdragsgjevar har opsjon på å forlenge kontrakten på like vilkår for ytterlegare eitt år. Maksimal varigheit av kontrakten er følgjeleg til og med 31.12.2025. Oppdragsgjevar estimerer kontraktens verdi til å vere 8 200 000 NOK ekskl. mva. over avtaleperioden inklusive opsjonar.
Anskaffinga skal dekke oppdragsgjevars behov for drift av Geiranger cruiseterminal og Hellesylt cruisekai på ein kvalitativt god, økonomisk og effektiv måte. Anskaffinga gjeld drift av både Geiranger cruiseterminal og Hellesylt cruisekai. Nærmare detaljar om anskaffinga finns i vedlagte kontrakt og bilag 1 – kravspesifikasjon. Kontakta vil ha ein varigheit frå kontraktsignering til og med 31.12.2024. Oppdragsgjevar har opsjon på å forlenge kontrakten på like vilkår for ytterlegare eitt år. Maksimal varigheit av kontrakten er følgjeleg til og med 31.12.2025. Oppdragsgjevar estimerer kontraktens verdi til å vere 8 200 000 NOK ekskl. mva. over avtaleperioden inklusive opsjonar.
DNOB skal inngå en rammeavtale for frakt og spedisjon. DNO&B har behov for en leverandør som kan frakte større og mindre pakker i hovedsak internasjonalt, men også nasjonalt. Forsendelsene vil variere fra mindre ekspresspakker til forsendelse av hele forestillinger fordelt på 1-10 stk. 20-45 fots containere/semitrailere. Leverandøren skal kunne tilby assistanse ved spedisjon og innfortolling. Det vil være behov for spedisjon ved frakt med fly, landtransport og via båt.
DNO&B skal inngå en rammeavtale for frakt og spedisjon. DNO&B har behov for en leverandør som kan frakte større og mindre pakker i hovedsak internasjonalt, men også nasjonalt. Forsendelsene vil variere fra mindre ekspresspakker til forsendelse av hele forestillinger fordelt på 1-10 stk. 20-45 fots containere/semitrailere. Leverandøren skal kunne tilby assistanse ved spedisjon og innfortolling. Det vil være behov for spedisjon ved frakt med fly, landtransport og via båt.
Anskaffinga skal dekke oppdragsgjevars behov for drift av Geiranger cruiseterminal og Hellesylt cruisekai på ein kvalitativt god, økonomisk og effektiv måte. Det er høve til å gi tilbod på anten drift av Geiranger cruiseterminal, drift av Hellesylt cruisekai eller drift av begge anlegga. Leverandøren kan levere parallelle tilbod i konkurransen.
Forsvarets Logistikkorganisasjon (FLO) utlyser på vegne av Forsvaret Drift av basemateriell lager på Forsvarets tollager B (sentrallager) på Eggemoen utenfor Hønefoss. Oppdragsgiver har behov for en Leverandør som kan ta seg av all lagring, logistikk, tollregnskap, materiellregnskap, transport- og vedlikeholdsbestillinger på materiell som er lagret på Eggemoen.Leverandørens personell skal drifte tollager B (sentrallager) med spedisjonstjenester i forbindelse med materiellmotttak og utsendelse av materiell. Personellet skal ta seg av all lagring, pakking, utføre lett vedlikehold, koordinere transport samt føring av materiellregnskap i SAP og i tollagerregnskapet på materiell som lagres og/eller mellomlagres på Eggemoen.Det er Forsvaret som er ansvarlig for driften. Forsvaret må derfor ha full tilgang til og full styring med utførelsen og gjennomføringen og omfanget av tjenestene. Leverandøren skal ha dedikert personell som skal arbeide med og i Forsvarets egne systemer og rapportere til Forsvaret.Estimert oppstartsdato for ny avtale er 1. august 2021. For mer info. se vedlagt dokumentasjon.Klikk her https://permalink.mercell.com/130676134.aspx
Formålet med anskaffelsen er å dekke Oppdragsgivers behov for flyttetjenester for Oppdragsgivers tilsatte til Norge fra USA Vest, og fra USA Vest til Norge.
Anskaffelsen gjelder flyttetjenester for forsvarets ansatte sitt innbo fra bolig til bolig, til Norge fra USA Vest, og fra USA Vest til Norge.
Rammeavtale med én leverandør om havnetilgang for Forsvaret.
Anskaffelsen omfatter flytte-, transport-, spedisjons- og lagringstjenester for personlig gods og UD-gods for fire geografiske områder. Det vil bli signert rammeavtale med én leverandør for hvert geografisk område.
Formålet med anskaffelsen er å sikre flyttetjenester for Oppdragsgivers tilsatte til/fra Norge til/fra Europa og USA. Ytelsen omfatter flyttetjenester for Oppdragsgivers tilsatte sitt innbo og løsøre fra bolig til bolig. Den vil ikke omfatte flyttetjenester i forbindelse med kontorflytting.
Det foreligger behov for tilgang til kaiplass i nærheten av Haakonsvern for militære fartøy. Dette vil blant annet være logistikkfartøy, fregatter og / eller andre miltiære fartøy, samt utenlandske militære fartøy.
DNO&B har behov for en leverandør som kan frakte større og mindre pakker i hovedsak internasjonalt, men også nasjonalt.
Rammeavtale som skal dekke UiOs behov for frakttjenester (ikke flytting), her kalt bud, frakt- og spedisjonstjenester. Det er behov for frakttjenester lokalt, nasjonalt og internasjonalt, både vanlig frakttyper i form av brev, dokumenter, mindre og mellomstore pakker, men også spesialfrakt som temperatursensitive biologiske prøver og materialer som må temperaturreguleres og -overvåkes (f.eks. ved hjelp av tørris). Det kan også være snakk om smittefarlig biologisk materiale, kjemiske stoffer, forsøksdyr og andre farlige stoffer.
Markedsundersøkelse - Bud-, frakt- og spedisjonstjenester UiO planlegger en åpen anbudskonkurranse skal dekke UiOs behov for frakttjenester, her kalt budtjenester, transport og spedisjon. For at vi skal bli bedre rustet til å utforme en anbudskonkurranse som stiller rimelige krav samtidig som vi får riktig og tilstrekkelig behovsdekning ønsker vi å komme i dialog med markedet for erfaringsutveksling og innspill generelt og med hensyn til konkurransedokumentene. Denne markedsundersøkelsen vil ikke ta sikte på å forkorte tidsfrister i den fremtidige konkurransen. Se dokumentene i denne saken i leverandørportalen. Spesielt infoskrivet "Invitasjon til markedsundersøkelse - dialog og gjennomgang av konkurransegrunnlag" Gå til UiOs leverandørportal for dokumenter og ytterligere informasjon: https://sourcing.amesto.com/Avantra/Customer/Oslo/Modules/Purchase/Published/Selected.aspx?pid=7494
Viser 1-24 av 24 treff