Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    75131100 Allmenne personaltjenester for staten

Viser 1-18 av 18 resultater

  1. Politiets Fellestjenester

    Elektronisk personalhåndbok

    Politiets Fellestjenester trenger en elektronisk personalhåndbok som skal leveres som en nettbasert tjeneste over 2 år, med en maksimal totalverdi på 4 millioner kroner. Løsningen skal være produksjonsklar, tilgangsstyrt, og driftes av en ekstern leverandør, med opplæring for administratorer og redaktører. Målet er å sikre sømløs integrasjon med Microsoft 365 for bedre samhandling og effektivitet. Tildelingskriteriene vektlegger kvalitet med 70% og pris med 30%. Leverandøren må ha kapasitet til å gjennomføre kontrakten gjennom hele avtaleperioden.

    NorgeKonkurranse12. mai 2025
    16. juni 2025(24 dager)
    4 000 000 kr
  2. Statnett Sf

    Rammeavtale Rekrutteringstjenester

    Statnett SF trenger ekstern bistand til rekrutteringstjenester gjennom en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 265 millioner kroner. Tjenestene omfatter gjennomføring av hele eller deler av rekrutteringsprosessen. Det er ingen spesifikke geografiske begrensninger nevnt for leveransen. Kvalifikasjonskravene inkluderer dokumentasjon av erfaring og kapasitet, som spesifisert i Kvalifikasjonsgrunnlaget. Leverandøren må være et lovlig etablert foretak med tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet, dokumentert gjennom firmaattest og kredittscore. Mer informasjon om anskaffelsen finnes i Konkurransegrunnlaget.

    NorgeKonkurranse16. jan. 2025
    16. apr. 2025(Utgått)
    265 000 000 kr
  3. Barne-, Ungdoms- Og Familiedirektoratet

    Invitasjon til markedsdialog i forbindelse med anskaffelse av helhetlig fagsystem for å rekruttere, utvikle og beholde medarbeidere

    Barne-, ungdoms- og familiedirektoratet trenger kompetanse innen utvikling av nettbaserte plattformer for å levere et helhetlig fagsystem for rekruttering, utvikling og beholdning av medarbeidere. De ønsker å anskaffe et moderne og brukervennlig fagsystem som støtter hele rekrutteringsprosessen og sikrer en positiv opplevelse for søkere.

    NorgePlanlegging13. nov. 2024
    27. des. 2024(Utgått)
  4. Arkitektur- Og Designhøgskolen I Oslo

    Vikartjenester

    Arkitektur- og designhøskolen i Oslo trenger vikartjenester for å levere undervisningstjenester i Oslo over 4 år til en verdi av mellom 4 000 000 og 12 000 000 NOK ekskl. mva. De ønsker å inngå rammeavtale med inntil to leverandører for å dekke behovet for vikarer ved skolen. To viktige formelle krav er at leverandøren tillater kontroll av produksjonskapasitet eller tekniske kapasitet, og at de kan fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon på kvalitetssikringsstandarder.

    NorgeKonkurranse2. juli 2024
    9. aug. 2024(Utgått)
    4 000 000 kr
  5. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Digitale HR-håndbøker

    Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon (DSS) skal anskaffe en digital HR-håndbok ("Software as a service") som kan tilbys hele departementsfellesskapet og benyttes av de departementene som ønsker det. Det er et krav at løsningen omfatter en håndbok som skiller informasjon som er rettet mot den enkelte medarbeider (personalhåndbok) i en del og en egen del som er rettet mot ledere (lederhåndbok). Fra kontraktsinngåelse skal DSS (kunden) med sine ca. 750 ansatte benytte avtalen. Kunden skal ha opsjon på å utvide tjenesten til å inkludere alle virksomheter i departementsfellesskapet. Avtalen skal inneholde opsjon på HMS-håndbok og opsjon på tom håndbok som i sin helhet kan fylles av kunden ved behov. I tillegg skal leverandør kunne tilby konsulentbistand tilknyttet løsningen i de tilfeller kunden har behov for det.

    NorgeResultat9. feb. 2021
  6. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Digitale HR-håndbøker

    Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon (DSS) skal anskaffe en digital HR-håndbok ("Software as a service") som kan tilbys hele departementsfellesskapet og benyttes av de departementene som ønsker det. Det er et krav at løsningen omfatter en håndbok som skiller informasjon som er rettet mot den enkelte medarbeider (personalhåndbok) i en del og en egen del som er rettet mot ledere (lederhåndbok). Fra kontraktsinngåelse skal DSS (kunden) med sine ca. 750 ansatte benytte avtalen. Kunden skal ha opsjon på å utvide tjenesten til å inkludere alle virksomheter i departementsfellesskapet. Avtalen skal inneholde opsjon på HMS-håndbok og opsjon på tom håndbok som i sin helhet kan fylles av kunden ved behov. I tillegg skal leverandør kunne tilby konsulentbistand tilknyttet løsningen i de tilfeller kunden har behov for det.

    NorgeKonkurranse21. okt. 2020
    24. nov. 2020(Utgått)
    11 000 000 kr
  7. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    RFI - Veiledende kunngjøring digitale HR-håndbøker

    Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon (DSS) ønsker gjennom denne request for information (RFI) å identifisere mulige løsninger som leverandører kan tilby innenfor digitale HR-håndbøker. Det er ønskelig at leverandørene informerer om og beskriver muligheter som de mener best ivaretar behovene som er beskrevet i denne RFI. DSS ønsker å få innspill fra markedet på hvilke løsninger innenfor digitale HR-håndbøker som finnes, og hva som eventuelt kan utvikles. Denne RFI er det første trinnet i en mulig anskaffelsesprosess, og vil bli brukt som input for å få en bedre forståelse av dagens marked. Besvarelse på denne RFI er ikke en del av en eventuell forestående anskaffelsesprosess og vil ikke forplikte, hverken leverandør eller DSS, i en senere anskaffelse.

    NorgePlanlegging4. sep. 2020
    3. sep. 2020(Utgått)
  8. Miljødirektoratet

    HR-faglig bistand - Dynamisk innkjøpsordning (1)

    Miljødirektoratet etablerer en dynamiskinnkjøpsordning (DPS) for området HR-faglig bistand. Innkjøpsordningen omfatter tjenesteleveranse til Miljødirektoratet, Norsk Polarinstitutt, Riksantikvaren, Metrologisk institutt og Artsdatabanken. For mer informasjon om hvordan dynamisk innkjøpsordning fungerer henvises det til anskaffelser.no på https://www.anskaffelser.no/gjore-anskaffelser/anskaffelsesfaglige-temaer/dynamisk-innkjopsordning. Denne dynamiske innkjøpsordningen skal gi grunnlag for å kjøre konkurranser under ordningen på konsulenttjenester innen HR-faglig bistand. Se utlysningsteksten nedenfor for en nærmere beskrivelse.

    NorgeDynamisk innkjøpsordning19. des. 2019
    31. des. 2023(Utgått)
  9. Miljødirektoratet

    HR-faglig bistand - Dynamisk innkjøpsordning

    Miljødirektoratet etablerer en dynamiskinnkjøpsordning (DPS) for området HR-faglig bistand. Innkjøpsordningen omfatter tjenesteleveranse til Miljødirektoratet, Norsk Polarinstitutt, Riksantikvaren og Artsdatabanken. Se https://www.anskaffelser.no/gjore-anskaffelser/anskaffelsesfaglige-temaer/dynamisk-innkjopsordning for mer informasjon om dynamisk innkjøpsordning . Se utlysningsteksten nedenfor samt vedlegg for en nærmere beskrivelse.

    NorgeDynamisk innkjøpsordning4. juli 2019
    15. aug. 2019(Utgått)
  10. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Turnusløsning.

    DFØ skal gå til anskaffelse av en komplett turnusløsning, som vil inngå i de fellestjenester som DFØ tilbyr sine kunder. En egen tjenesteavtale ligger til grunn for våre leveranser av tjenester til våre kunder. Turnusløsningen som anskaffes ved denne konkurransen skal derfor benyttes av våre kunder, men er regulert gjennom et separat kontraktsforhold, og har således sitt eget stiftelsesgrunnlag. Det er DFØ som er oppdragsgiver, og det vil ikke på noe tidspunkt eksistere et direkte kontraktsforhold mellom leverandør og DFØs kunder. DFØ anskaffer ved denne anbudskonkurransen en turnusløsning som er av generell art, men forsøkt tilpasset eksisterende kunders kjente behov. Etter hvert som flere av DFØs kunder tar i bruk anskaffet løsning, må den tilpasses kundenes behov. Drift er ikke er ikke omfattet av denne kunngjøringen. Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av Vedlegg 1, 1A og 1B til kontrakt, kundens kravspesifikasjon.

    NorgeResultat20. juli 2018
  11. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Turnusløsning.

    DFØ skal gå til anskaffelse av en komplett turnusløsning, som vil inngå i de fellestjenester som DFØ tilbyr sine kunder. En egen tjenesteavtale ligger til grunn for våre leveranser av tjenester til våre kunder. Turnusløsningen som anskaffes ved denne konkurransen skal derfor benyttes av våre kunder, men er regulert gjennom et separat kontraktsforhold, og har således sitt eget stiftelsesgrunnlag. Det er DFØ som er oppdragsgiver, og det vil ikke på noe tidspunkt eksistere et direkte kontraktsforhold mellom leverandør og DFØs kunder. DFØ anskaffer ved denne anbudskonkurransen en turnusløsning som er av generell art, men forsøkt tilpasset eksisterende kunders kjente behov. Etter hvert som flere av DFØs kunder tar i bruk anskaffet løsning, må den tilpasses kundenes behov. Drift er ikke er ikke omfattet av denne kunngjøringen. Fullstendig beskrivelse av leveransen følger av Vedlegg 1, 1A og 1B til kontrakt, kundens kravspesifikasjon.

    NorgeKonkurranse30. apr. 2018
    28. mai 2018(Utgått)
    12 000 000 kr
  12. Direktoratet For Forvaltning Og Økonomistyring

    Turnusløsning.

    DFØ ønsker å invitere interesserte leverandører i markedet til å besvare denne veiledende kunngjøringen. DFØ jobber med å utrede muligheter for å anskaffe turnusløsning som vi kan tilby våre kunder i lønnsavdelingen. DFØ planlegger å anskaffe et turnussystem med selvbetjeningsfunksjonalitet. Systemet skal understøtte arbeidsprosessene til alle våre kunder som har turnusansatte.

    NorgePlanlegging20. sep. 2017
    19. sep. 2017(Utgått)