Oslo Havn Kf
Rammeavtale renovasjonstjenester
Oslo Havn Kf har inngått avtale med Stena Recycling AS for renovasjonstjenester til å levere avfallstjenester i Oslo over 2 år til en verdi av 15,000,000 NOK.
Viser 1-13 av 13 resultater
Oslo Havn Kf har inngått avtale med Stena Recycling AS for renovasjonstjenester til å levere avfallstjenester i Oslo over 2 år til en verdi av 15,000,000 NOK.
Oslo Kommune Bymiljøetaten har avlyst konkurransen for drift og skjøtsel til å levere tjenester innenfor park, torg og byrom i Oslo sentrum samt park- og friområder i indre by. Anbudets vekting var kvalitet på caseoppgave 16%, kompetanse hovedkontaktperson 5%, pris 32%, en ytterligere kvalitet på caseoppgave 11% og pris igjen med 37%.
Oslo Kommune Bymiljøetaten trenger tjenester innen drift og vedlikehold for å levere skjøtsel av parker, torg og byrom i Oslo sentrum og indre by til en verdi av 350 000 000 NOK. Det skal utføres arbeid som vegetasjonspleie, renhold, avfallshåndtering, fontenedrift og vedlikehold av ulike anlegg. Et viktig formelt krav er at leverandøren må ha relevant erfaring og kompetanse fra lignende arbeider, samt etablerte systemer for kvalitetssikring og miljøledelse.
Bodø kommune har inngått rammeavtale på renovasjon, sortering, innsamling, transport og behandling av husholdning og næringsavfall. Rammeavtalen er delt i to delkontrakter, herunder renovasjon matavfall og renovasjon øvrige avfallsfraksjoner. Mottak og behandling av avfall levert av Oppdragsgiver er ikke omfattet av avtalen.
Formålet med anskaffelsen er å inngå en avtale om innsamling og makulering av papiravfall fra Oslo skolene og andre offentlige virksomheter.
Rammeavtalen skal omfatte: 1. Tilgang til assorterte masser dersom oppdragsgiver ønsker å hente selv. Leverandør skal også kunne levere assorterte masser til oppdragsgiver, jf. vedlagt prisskjema. 2. Tilgang til godkjent deponi for reine masser, asfalt, betong med /uten armering, sopesand og eventuelt andre reine masser, jf. vedlagt prisskjema. Oppdragsgivers øvrige avtaleparter skal også kunne levere reine masser til deponiet til samme priser som oppdragsgiver. Eksempelvis skal oppdragsgivers avtalepart for asfaltarbeid også kunne levere blant annet asfalt granulat og større asfaltbiter til deponiet. Tilgang til assortere masser og deponi må være innen 30 minutters kjøreavstand fra Sola rådhus.
Rammeavtalen skal omfatte: 1. Tilgang til assorterte masser dersom oppdragsgiver ønsker å hente selv. Leverandør skal også kunne levere assorterte masser til oppdragsgiver, jf. vedlagt prisskjema. 2. Tilgang til godkjent deponi for reine masser, asfalt, betong med /uten armering, sopesand og eventuelt andre reine masser, jf. vedlagt prisskjema. Oppdragsgivers øvrige avtaleparter skal også kunne levere reine masser til deponiet til samme priser som oppdragsgiver. Eksempelvis skal oppdragsgivers avtalepart for asfaltarbeid også kunne levere blant annet asfalt granulat og større asfaltbiter til deponiet. Tilgang til assortere masser og deponi må være innen 30 minutters kjøreavstand fra Sola rådhus.
Kommunen ønsker kraftig avfallsreduksjon i sine anskaffelser - hvordan kan dere bidra? I samarbeid med SINTEF skal Oslobygg KF, Asker og Bærum kommuner utvikle virkemidler og et felles rammeverk som sørger for en halvering av avfallsmengden i de kommunale byggeprosjektene. Da trengs det nye tiltak - fra den tidlige planleggingen, gjennom utførelsen og fram til ferdigstillelse. Derfor inviterer kommunene og SINTEF leverandørmarkedet til en dialogkonferanse, hvor dere får muligheten til å påvirke hvilke krav og virkemidler som skal tas i bruk i de fremtidige anskaffelsene. Se vedlagte dokumenter for mer detaljer og en kort presentasjon av prosjektet.
Bodø kommune ønsker tilbud på rammeavtale på renovasjon, sortering, innsamling, transport og behandling av husholdning og næringsavfall. Rammeavtalen er delt i to delkontrakter, herunder renovasjon matavfall og renovasjon øvrige avfallsfraksjoner. Mottak og behandling av avfall levert av Oppdragsgiver er ikke omfattet av anskaffelsen. Bodø kommune har vedtatt ambisiøse klima- og miljømål, inkludert mål om 70 % utslippsreduksjon innen 2030, og målsetning om 70 % materialgjenvinningsgrad på husholdningsavfall og næringsavfall samme år. Oppdragsgiver ønsker løsningsforslag som legger opp til at renovasjon i offentlige bygg kan gjennomføres med lavest mulig klimafotavtrykk, og som bidrar til at kommunen når sine klima- og miljømål. For utfyllende informasjon, se vedlagt Klima- og energiplan (2019 - 2031). Estimert verdi og maksimalverdi for delkontraktene er angitt under beskrivelsen for den enkelte delkontrakt. For nærmere beskrivelse av anskaffelsen se konkurransegrunnlag med vedlegg.
Formål med anskaffelsen er å etablere en avtale for å dekke Bergen Kirkelige Fellesråds behov for renovasjonstjenester for næringsavfall. Anskaffelsen gjelder alle renovasjonstjenester, både periodisk tømming og henting, og bestillingsoppdrag, f. eks. leie av containere inkludert henting og tømming.
Anskaffelsen formål er å inngå ny rammeavtale for kjøp av transporttjenester i forbindelse med kjøring av glass- og metallemballasje fra Heggvin avfallsanlegg i Vang på Hedmark til Sirkel sitt gjenvinningsanlegg på Øra i Fredrikstad. For ytterligere informasjon om anskaffelsens innhold vises det til del II bilag 1 Oppdragsgivers kravspesifikasjon
Formål med anskaffelsen er å etablere en avtale for å dekke oppdragsgivernes behov for renovasjonstjenester for næringsavfall. Anskaffelsen gjelder ca 300 anleggsandresser, jf. bilag 1A. Alle fraksjoner som er oppført i kontraktens bilag 4 Prisskjema skal omfattes av avtalen. Dersom det i kontraktsperioden skulle oppstå behov for renovasjonstjenester knyttet til andre fraksjoner enn de som fremgår av prisskjemaet, vil disse kunne bli inntatt i prisskjemaet senere. Anskaffelsen gjelder alle renovasjonstjenester, både periodisk tømming og henting, og bestillingsoppdrag, f. eks. leie av containere inkludert henting og tømming. Alle oppdrag omfatter leie av beholdere, tømming av beholderne, transport av avfallet og kostnader for behandling av avfallet.
Formål med anskaffelsen er å etablere en avtale for å dekke oppdragsgivernes behov for renovasjonstjenester for næringsavfall. Anskaffelsen gjelder ca 300 anleggsandresser, jf. bilag 1A. Alle fraksjoner som er oppført i kontraktens bilag 4 Prisskjema skal omfattes av avtalen. Dersom det i kontraktsperioden skulle oppstå behov for renovasjonstjenester knyttet til andre fraksjoner enn de som fremgår av prisskjemaet, vil disse kunne bli inntatt i prisskjemaet senere. Anskaffelsen gjelder alle renovasjonstjenester, både periodisk tømming og henting, og bestillingsoppdrag, f. eks. leie av containere inkludert henting og tømming. Alle oppdrag omfatter leie av beholdere, tømming av beholderne, transport av avfallet og kostnader for behandling av avfallet.
Viser 1-13 av 13 treff