Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Avfallshåndtering
Formål med anskaffelsen er å etablere en avtale for å dekke oppdragsgivernes behov for renovasjonstjenester for næringsavfall. Anskaffelsen gjelder ca 300 anleggsandresser, jf. bilag 1A. Alle fraksjoner som er oppført i kontraktens bilag 4 Prisskjema skal omfattes av avtalen. Dersom det i kontraktsperioden skulle oppstå behov for renovasjonstjenester knyttet til andre fraksjoner enn de som fremgår av prisskjemaet, vil disse kunne bli inntatt i prisskjemaet senere. Anskaffelsen gjelder alle renovasjonstjenester, både periodisk tømming og henting, og bestillingsoppdrag, f. eks. leie av containere inkludert henting og tømming. Alle oppdrag omfatter leie av beholdere, tømming av beholderne, transport av avfallet og kostnader for behandling av avfallet.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
- Kontakt navn
- Uwe Matthaus
- Kontakt e-post
- uwe.matthaus@bergen.kommune.no
- Adresse
- Rådhusgaten 10, 5014 BERGEN
Formål med anskaffelsen er å etablere en avtale for å dekke oppdragsgivernes behov for renovasjonstjenester for næringsavfall. Anskaffelsen gjelder ca 300 anleggsandresser, jf. bilag 1A. Alle fraksjoner som er oppført i kontraktens bilag 4 Prisskjema skal omfattes av avtalen. Dersom det i kontraktsperioden skulle oppstå behov for renovasjonstjenester knyttet til andre fraksjoner enn de som fremgår av prisskjemaet, vil disse kunne bli inntatt i prisskjemaet senere. Anskaffelsen gjelder alle renovasjonstjenester, både periodisk tømming og henting, og bestillingsoppdrag, f. eks. leie av containere inkludert henting og tømming. Alle oppdrag omfatter leie av beholdere, tømming av beholderne, transport av avfallet og kostnader for behandling av avfallet.
Kvalifikasjonskrav
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag. Minstekrav til kvalifikasjonskrav: Leverandør skal være et lovlig registrert foretak.
Leverandør må dokumentere at selskapet har tillatelse for å drive anlegg for behandling av etter forurensningsloven § 11, (ref. § 29).
Leverandør må dokumentere at selskapet har tillatelse for håndtering av farlig avfall, jf. avfallsforskriften § 11-6 (ref. § 11-3).
Leverandøren har tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å oppfylle avtalen. Påkrevd økonomisk kapasitet vurderes i forhold til avtalens verdi, ytelser, risiko og varighet.
Leverandør skal ha god og relevant erfaring. Erfaringen skal omfatte leveranser av tilsvarende kompleksitet som leveransen forespurt i denne konkurransen.
Det kreves at leverandøren har tilstrekkelig tekniske ressurser og kapasitet til å gjennomføre oppdraget i tråd med oppdragsgivers behov.
Oppdragsgiver krever leverandører som har sertifisering fra uavhengige tredjeparter som bekrefter at leverandør har rutiner og systemer for kvalitetsstyring.
Oppdragsgiver krever leverandører som har sertifisering fra uavhengige tredjeparter som bekrefter at leverandør har rutiner og systemer som sikrer en lav miljøbelastning ved utførelsen av leveransen.
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- EØS 004-2020 Rammeavtale renovasjon næringsavfall
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Varighet
- 36 måneder