Cobrief Logo

Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    kontormøbler

Viser 1-25 av 752 resultater

  1. Institutt For Energiteknikk Sti

    Rammeavtale for anskaffelse av kontormøbler og inventar

    Institutt For Energiteknikk Sti trenger en rammeavtale for anskaffelse av kontormøbler og inventar til IFE NUK Kjeller over 4 år, med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner. Avtalen omfatter kjøp av kontormøbler, og en fullstendig beskrivelse av leveransen finnes i bilag 5. Leverandøren må være registrert i et faglig register i medlemsstaten der leverandøren er etablert.

    Konkurranse10. nov. 2025
    19. des. 2025(26 dager)
    5 000 000 kr
  2. Storfjord Kommune

    Innkjøp av bord og stoler til barnehager og skoler

    Storfjord Kommune trenger bord og stoler til barnehager og skoler, inkludert tripp-trapp-stoler og bord med støydempet overflate til barnehagene, samt elevstoler og pulter til barnetrinn, mellomtrinn og ungdomstrinn i Stjordskolene, med en maksimal totalverdi på 320 000 kroner. Tilbud vil bli evaluert basert på pris (70%) og kvalitet (30%). Leverandøren må dokumentere erfaring fra tilsvarende oppdrag med en referanseliste over tre relevante oppdrag utført de siste 3–5 år.

    Konkurranse4. nov. 2025
    26. nov. 2025(3 dager)
    320 000 kr
  3. Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss)

    Markedsundersøkelse - Kontormøbler

    Departementenes Sikkerhets- Og Serviceorganisasjon (dss) planlegger anskaffelsen av nye og brukte kontormøbler, reparasjon og redesign av eksisterende kontormøbler, samt leie av kontormøbler, med en estimert total verdi på 53,6 millioner kroner over 4 år. DSS ønsker tilbakemeldinger fra leverandørmarkedet om tilgjengelige løsninger og hvordan anskaffelsen best kan gjennomføres.

    Planlegging16. okt. 2025
    16. feb. 2026(85 dager)
    53 600 000 kr
  4. Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO

    Rammeavtale for nye møbler og løst inventar

    Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO har inngått en rammeavtale med Senab Eikeland Oslo AS, Lindbak Office AS og Input Interior Norway AS for levering av nye møbler og løst inventar til Akershus, Buskerud og Østfold fylkeskommuner, med en maksimal total verdi på 160 millioner kroner. Avtalen skal dekke behovet for løpende leveranser av kontor- og skolemøbler, og tildelingen ble basert på en evaluering av pris (40%), produktkvalitet (30%) og tredjeparts-sertifiserte miljømerkede produkter (30%). Det deltok 4 leverandører i konkurransen.

    Resultat15. okt. 2025160 000 000 kr
  5. Troms Fylkeskommune

    Møbler og inventar - Troms fylkeskommune

    Troms Fylkeskommune har inngått en rammeavtale med Lindbak Interiør AS for levering av kontor- og skoleinnredning, inkludert montering, flytting, garantier, reparasjon og rådgivning. Avtalen har en varighet på 2 år, med opsjon på forlengelse i ytterligere 2 år (1+1 år), til en estimert årlig verdi på 15 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 75 millioner kroner. Fire leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat13. okt. 2025
  6. Ålesund Kommune

    Anskaffelse - Kontormøbler og kontorstoler, 2025

    Ålesund Kommune trenger kontormøbler og kontorstoler for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 36 millioner kroner. Avtalen skal dekke behovet for møblement til kontorer, fellesområder og tilleggsarealer som møterom, mottaksareal, lærerarbeidsplasser og personalrom, og produktene skal være universelt utformet. Leveranser skal skje i Møre og Romsdal. Tildelingskriteriene er pris (40%), kvalitet (30%) og miljø (30%). Kvalitetskriteriet vurderer brukervennlighet, komfort, design, funksjonalitet og fargeutvalg basert på produktark og vareprøver. Miljøkriteriet vurderer miljømerkede produkter (60%) og bruk av miljøvennlige kjøretøy (40%).

    Konkurranse9. okt. 2025
    20. okt. 2025(Utgått)
    36 000 000 kr
  7. Harstad Kommune / Hársttáid Suohkan

    Kontormøbler og møbler til fellesareal til nytt Helsehus Harstad

    Harstad Kommune / Hársttáid Suohkan har inngått en avtale med Input Interior Norway AS om å levere kontormøbler og møbler til fellesareal til nytt Helsehus Harstad, med en total verdi på 5 millioner kroner. Leveransen skal skje i Harstad, og bygningen vil samle mange kommunale helsefunksjoner. Kvalitet, funksjonalitet, estetikk, sittekomfort, justeringsmuligheter og garantert leveringsdato ble vektlagt, samt miljømerking av produktene.

    Resultat6. okt. 2025
  8. Norce Research AS

    Forbruksmateriell kontormiljø

    Norce Research AS trenger kontorrelaterte forbruksvarer for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 2,2 millioner kroner. Avtalen omfatter skriveredskaper, papirvarer, bevertning, renholdsartikler, møteroms- og kontorutstyr, samt batterier, og skal dekke løpende behov med effektive bestillings- og leveringsrutiner til Vestland, Oslo, Agder og Rogaland. Det er også en ikke-eksklusiv opsjon på profileringsartikler og kontormøbler. Tildelingskriteriene er kvalitet (40%), klima- og miljøhensyn (30%) og pris (30%). Kvalifikasjonskrav inkluderer et tredjepartssertifisert kvalitetssikringssystem (som ISO 9001) og et tredjepartssertifisert miljøledelsessystem (som EMAS, ISO 14001 eller Miljøfyrtårn).

    Konkurranse1. okt. 2025
    5. nov. 2025(Utgått)
    2 200 000 kr
  9. Asker Kommune

    (25094) Mykpapir, renholdsprodukter og engangsprodukter, rammeavtale

    Asker Kommune har inngått en rammeavtale med Lyreco Norge AS om å levere mykpapir, renholdsprodukter og engangsprodukter, med opsjon på renholdsmaskiner. Avtalen, som også inkluderer Asker og Bærum Brann og Redning IKS, har en estimert årlig verdi på 11 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 90 millioner kroner eks. mva. over hele avtaleperioden. Fire leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat30. sep. 2025
  10. Trondheim Kommune

    Rammeavtale på kjøp, levering og montering av møbler

    Trondheim kommune trenger en rammeavtale for kjøp, levering og montering av møbler/løst inventar til kommunens enheter, med en maksimal totalverdi på 82 millioner kroner. Avtalen skal sikre tilgang på miljøvennlige møbler av høy kvalitet med fokus på bærekraft og lang levetid, designet for en sirkulær økonomi. Det skal inngås rammeavtale med én leverandør per deltilbud, som omfatter barnehage-, skole-, kontor- og institusjonsmøbler. Tildelingskriteriene er pris (34.7826%), kvalitet - produktvurdering (13.0435%), kvalitet - gjennomføringsevne/kompetanse (6.5217%), kvalitet - servicekonsept (6.5217%), klima og miljø - miljømerking Type-1 (6.5217%), klima og miljø - miljødeklarasjon - EPD (6.5217%), klima og miljø - emballasje (6.5217%), og klima og miljø - sporing i leveransekjeden (6.5217%). For miljømerking Type-1 gis poeng for produkter med gyldig miljømerking som Svanemerket, EU Ecolabel, Blå engel, NF Environment, Svensk Möbelfakta, eller FEMB level 3. For miljødeklarasjon - EPD gis poeng for produkter med gyldig EPD (ISO 14025) eller LCA (ISO 14040 og ISO 14044), som er tredjepartsverifisert.

    Konkurranse8. sep. 2025
    22. okt. 2025(Utgått)
    82 000 000 kr
  11. Lyngen Kommune Ivgu Suohkan Yykeän Kunta

    Anskaffelse av renholds-robot til kommunale funksjonsbygg

    Lyngen kommune trenger levering av en eller flere rengjøringsroboter for innendørs gulvrengjøring, med en maksimal totalverdi på 300 000 kroner. Kommunen tar sikte på å anskaffe én robot i 2025, med opsjon på ytterligere roboter levert innen 27. februar 2026. Tilbud vil bli vurdert basert på pris (60%), klima- og miljøhensyn (30%) og kvalitet (10%).

    Konkurranse3. sep. 2025
    3. okt. 2025(Utgått)
    300 000 kr