Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    kontormøbler

Viser 1-25 av 744 resultater

  1. Harstad Kommune / Hársttáid Suohkan

    Kontormøbler og møbler til fellesareal til nytt Helsehus Harstad

    Harstad Kommune / Hársttáid Suohkan har inngått en avtale med Input Interior Norway AS om å levere kontormøbler og møbler til fellesareal til nytt Helsehus Harstad, med en total verdi på 5 millioner kroner. Leveransen skal skje i Harstad, og bygningen vil samle mange kommunale helsefunksjoner. Kvalitet, funksjonalitet, estetikk, sittekomfort, justeringsmuligheter og garantert leveringsdato ble vektlagt, samt miljømerking av produktene.

    Resultat6. okt. 2025
  2. Ålesund Kommune

    Anskaffelse - Kontormøbler og kontorstoler, 2025

    Ålesund Kommune trenger kontormøbler og kontorstoler for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 36 millioner kroner. Avtalen skal dekke behovet for møblement til kontorer, fellesområder og tilleggsarealer som møterom, mottaksareal, lærerarbeidsplasser og personalrom, og produktene skal være universelt utformet. Leveranser skal skje i Møre og Romsdal. Tildelingskriteriene er pris (40%), kvalitet (30%) og miljø (30%). Kvalitetskriteriet vurderer brukervennlighet, komfort, design, funksjonalitet og fargeutvalg basert på produktark og vareprøver. Miljøkriteriet vurderer miljømerkede produkter (60%) og bruk av miljøvennlige kjøretøy (40%).

    Konkurranse2. okt. 2025
    17. okt. 2025(8 dager)
    36 000 000 kr
  3. Norce Research AS

    Forbruksmateriell kontormiljø

    Norce Research AS trenger kontorrelaterte forbruksvarer for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 2,2 millioner kroner. Avtalen omfatter skriveredskaper, papirvarer, bevertning, renholdsartikler, møteroms- og kontorutstyr, samt batterier, og skal dekke løpende behov med effektive bestillings- og leveringsrutiner til Vestland, Oslo, Agder og Rogaland. Det er også en ikke-eksklusiv opsjon på profileringsartikler og kontormøbler. Tildelingskriteriene er kvalitet (40%), klima- og miljøhensyn (30%) og pris (30%). Kvalifikasjonskrav inkluderer et tredjepartssertifisert kvalitetssikringssystem (som ISO 9001) og et tredjepartssertifisert miljøledelsessystem (som EMAS, ISO 14001 eller Miljøfyrtårn).

    Konkurranse1. okt. 2025
    5. nov. 2025(27 dager)
    2 200 000 kr
  4. Asker Kommune

    (25094) Mykpapir, renholdsprodukter og engangsprodukter, rammeavtale

    Asker Kommune har inngått en rammeavtale med Lyreco Norge AS om å levere mykpapir, renholdsprodukter og engangsprodukter, med opsjon på renholdsmaskiner. Avtalen, som også inkluderer Asker og Bærum Brann og Redning IKS, har en estimert årlig verdi på 11 millioner kroner og en maksimal totalverdi på 90 millioner kroner eks. mva. over hele avtaleperioden. Fire leverandører deltok i konkurransen.

    Resultat30. sep. 2025
  5. Trondheim Kommune

    Rammeavtale på kjøp, levering og montering av møbler

    Trondheim kommune trenger en rammeavtale for kjøp, levering og montering av møbler/løst inventar til kommunens enheter, med en maksimal totalverdi på 82 millioner kroner. Avtalen skal sikre tilgang på miljøvennlige møbler av høy kvalitet med fokus på bærekraft og lang levetid, designet for en sirkulær økonomi. Det skal inngås rammeavtale med én leverandør per deltilbud, som omfatter barnehage-, skole-, kontor- og institusjonsmøbler. Tildelingskriteriene er pris (34.7826%), kvalitet - produktvurdering (13.0435%), kvalitet - gjennomføringsevne/kompetanse (6.5217%), kvalitet - servicekonsept (6.5217%), klima og miljø - miljømerking Type-1 (6.5217%), klima og miljø - miljødeklarasjon - EPD (6.5217%), klima og miljø - emballasje (6.5217%), og klima og miljø - sporing i leveransekjeden (6.5217%). For miljømerking Type-1 gis poeng for produkter med gyldig miljømerking som Svanemerket, EU Ecolabel, Blå engel, NF Environment, Svensk Möbelfakta, eller FEMB level 3. For miljødeklarasjon - EPD gis poeng for produkter med gyldig EPD (ISO 14025) eller LCA (ISO 14040 og ISO 14044), som er tredjepartsverifisert.

    Konkurranse8. sep. 2025
    22. okt. 2025(13 dager)
    82 000 000 kr
  6. Nordre Follo Kommune

    Hvitevarer og småelektrisk

    Nordre Follo kommune trenger en rammeavtale for kjøp og levering av hvitevarer og småelektrisk over 4 år, med en estimert totalverdi på 10-11 millioner kroner. Avtalen skal dekke kommunens behov for hvitevarer og småelektroniske artikler til skoler, barnehager, administrative enheter, samt boliger i regi av flyktningtjenesten og kommunens omsorgsboliger. Avtalen omfatter også tjenester som montering/installasjon og demontering av varer.

    Konkurranse3. sep. 2025
    7. okt. 2025(Utgått)
  7. Anno Museum AS

    Regionalt historiesenter Domkirkeodden - møbelanskaffelse

    Anno Museum AS har inngått en avtale med Input Interior Norway AS om å levere møbler og inventar til det nye Regionalt Historiesenter Domkirkeodden i Innlandet. Kontrakten har en verdi på 5 830 887 kroner. Det ble lagt vekt på holdbarhet, brukervennlighet, estetikk, miljøhensyn, levering, organisering av montasjelag, håndtering av emballasje, håndtering av skader og manglende deler/møbler, samt oppfølging/service i garantitiden, responstid og leveransetid. Tre tilbud ble mottatt.

    Resultat22. aug. 2025
  8. Vestland Fylkeskommune

    Rammeavtale kontor- og undervisningsmøbel til Vestland fylkeskommune

    Vestland fylkeskommune har inngått en rammeavtale med Input Interior Norway AS for levering av kontor- og undervisningsmøbler, primært til videregående skoler, men også til kontorlokaler, med en total maksimal verdi på 80 millioner kroner. Avtalen kan også inkludere opsjoner for kjøp/salg av brukte møbler og reparasjon/oppgradering av eksisterende møbler. Leveransen skal skje i Vestland fylke.

    Resultat21. aug. 202580 000 000 kr
  9. Senja Kommune

    Skolemøbler og inventar – Nye Finnsnes barneskole og flerbrukshall med klatrehall

    Senja kommune trenger skolemøbler og inventar til nye Finnsnes barneskole og flerbrukshall med klatrehall. Skolen skal gi læringsrom for ca. 500 elever og arbeidsplass for 80 ansatte, mens flerbrukshallen skal ha en spilleflate på 20m x 40m og klatrehallen minimum 150m2 klatreflate. Anskaffelsen omfatter tradisjonelle skolemøbler, kontor- og møteromsmøbler, samt annet inventar og utstyr til skolens arealer. Tildelingskriteriene er pris (70%) og miljø (30%).

    Konkurranse7. aug. 2025
    1. sep. 2025(Utgått)
  10. Trondheim Kommune

    Dynamisk innkjøpsordning - Kjøp og levering av møbler til Trondheim kommune

    Trondheim kommune har inngått en dynamisk innkjøpsordning for kjøp og levering av møbler, med Senab Eikeland Midt-nord AS som en av leverandørene. Ordningen gjelder for enkeltkjøp fra og med 800 000 kroner eks. mva. innenfor områdene institusjonsmøbler, kontormøbler, skolemøbler og barnehagemøbler, og leveransene skal skje i Trøndelag. Det ble lagt vekt på kvalitet (produktvurdering og leveringskapasitet), pris og miljø (miljødeklarasjon EPD, drivstoffteknologi for transport, urinduk og spesialprodukter/utemøbler). Den endelige kontraktsverdien er 6 298 486 kroner.

    Resultat6. aug. 2025