Anbudsoversikt for 140-BYM-2019 Reasfaltering i Oslo 2020
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Grunnarbeid, anleggsvirksomhet og snøbrøyting
Bymiljøetaten er kommunens fagorgan innen vei, veitrafikk og kollektivtrafikk på vei. Oppdragsgiver er tillagt forvaltningsansvaret for det kommunale veinettet inkludert det normerte fylkesveinettet. Som veiholder har oppdragsgiver ansvar for å følge opp krav til støy- og luftforurensning fra vei gitt i forskrift til forurensningsloven. Videre har oppdragsgiver ansvar for langsiktig samferdselsplanlegging, trafikk- og gatebruksplaner, trafikksikkerhet og planer for fremkommelighetstiltak for kollektivtrafikken. En viktig del av forvaltningsansvaret er knyttet til anskaffelse av tjenester innenfor drift og vedlikehold av veinettet for å sikre gode forhold for alle trafikantgrupper. Arbeidet består av å foreta reasfaltering av veier, gater, fortau, gang- og sykkelveier og utvalgte parkeringsplasser, samt alle nødvendige forarbeider i tilknytning til dette.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- 140-BYM-2019 Reasfaltering i Oslo 2020
- Tilleggskategorier (CPV)
- 14213000 Makadam, asfalt og asfaltsand
- 14213200 Asfalt
- 44113600 Bitumen og asfalt
- 44113620 Asfalt
- 45233120 Anlegg av vei
- 45233125 Bygge- og anleggsarbeid i forbindelse med Veikryss
- 45233129 Bygge- og anleggsarbeid i forbindelse med Veikryss
- 45233139 Vedlikehold av hovedveier
- 45233140 Veiarbeid
- 45233141 Veivedlikehold
- 45233142 Reparasjon av veier
- 45233210 Overflatearbeid på hovedveier
- 45233220 Overflatearbeid på veier
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest. Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kredittvurdering/rating, ikke eldre enn 6 måneder, og som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av offentlig godkjent kredittvurderingsinstitusjon. Oppdragsgiver forbeholder seg rett til å innhente egen kredittvurdering ved behov. Dersom leverandøren har saklig grunn (f. eks nystartet bedrift) til ikke å fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiver har krevd kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet med ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet.
Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av nøkkelperson(er), særlig de som er ansvarlige for kvalitetskontrollen, som leverandøren råder over til å utføre kontrakten med opplysninger om utdanning og faglige kvalifikasjoner (CV). Dokumentasjon: En oversikt over relevante anleggsarbeider som leverandøren har utført i løpet av de siste fem årene, sammen med attester for tilfredsstillende utførelse av de viktigste arbeidene. Dokumentasjonskrav: Redegjørelse vedrørende leverandørens miljøstyrings-/miljøledelsesystem. Dersom leverandøren er sertifisert, oversendes kopi av sertifikat utstedt av sertifiseringsorganet. Det vises i denne forbindelse til EMAS, fellesskapsordningen for miljøstyring og miljørevisjon. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av rutiner og metoder for utførelse, kontroll og dokumentasjon av arbeidene ute i felten, inklusiv rutinene for kontroll av asfaltresepter og -masser og for godkjenning av utførte arbeider. Beskrivelse og innlevering av aktuelle deler av tilbyderens kvalitetssystem, med angivelse av når dette sist ble oppdatert. Dersom leverandøren er sertifisert, oversendes kopi av sertifikat utstedt av sertifiseringsorganet.