Skatteetaten
20250035 Print- og konvolutteringstjenester
Skatteetaten planlegger anskaffelsen av print- og konvolutteringstjenester.
Avlyst
Konkurransen er avlyst.
Trykksaker og design
Skatteetaten har avlyst konkurransen om rammeavtale for materiell til produksjon og trykkeritjenester, som skulle dekke behov for konvolutter og papir til produksjon av brev for egen og andre statlige etater, samt støtte på trykkeritjenester. Avtalen hadde en estimert verdi på 25,8 millioner kroner.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProAvtalen skal dekke behov for konvolutter og papir til produksjon av brev for egen og andre statlige etater. I tillegg skal behov for støtte på trykkeritjenester dekkes.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Beskrivelse
Kvalitet
Skatteetaten planlegger anskaffelsen av print- og konvolutteringstjenester.
Midt-telemark Kommune trenger kontorrekvisita, fritt skolemateriell og kopipapir gjennom en rammeavtale med en maksimal totalverdi på 16,4 millioner kroner. Formålet er å dekke oppdragsgivers løpende behov for disse artiklene med god kvalitet til rimeligst mulig pris, samt effektive bestillings- og leveringsrutiner. Leverandøren skal bruke sin fagkunnskap og kompetanse for å bidra til å ivareta kontraktens formål. Det skal inngås rammeavtale med én leverandør per geografisk sone for kontorrekvisita og fritt skolemateriell, samt én leverandør for kopipapir til alle sonene.
Stiftelsen Tradebroker trenger trykk-, kopierings- og grafiske tjenester for en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 300 millioner kroner. Avtalen skal dekke et bredt spekter av tjenester, inkludert kopiering, print og trykk av grafiske produkter, design, dokumentskanning, digitale arkivløsninger, laminering, utsendelse av ferdigstilte produkter, tegningskopiering for bygg- og anleggsformål, storformatproduksjon og utsmykning. Tjenestene skal leveres til medlemsbedrifter over hele landet, inkludert Møre og Romsdal, Vestland, Rogaland, Agder, Oslo, Nordland, Trøndelag og Innlandet, og leverandørene må kunne tilby høy faglig kompetanse, effektive og fleksible løsninger, samt god leveringskapasitet og evne til å møte krav til responstid og distribusjon uavhengig av geografisk plassering. Leverandørene må tilby e-handelsløsning og elektronisk faktura i EHF-format. Tildelingskriteriene er pris (50%), løsninger som reduserer klima- og miljøbelastning (30%), samt produktbredde, kundeoppfølging, kompetanse, kundereise, nettløsninger og digitale tjenester (20%). Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon på et kvalitetssikringssystem (ISO 9001:2015 eller tilsvarende) og et miljøledelsessystem (ISO 14001:2015, Miljøfyrtårn, EMAS eller tilsvarende), samt en årlig omsetning på minimum 40 millioner kroner.
Skatteetaten trenger lyd- og bildeproduksjon til opptak og direktesending gjennom en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 2,8 millioner kroner. Avtalen omfatter produksjon og distribusjon av direktesendt lyd- og bildeoverføring, konsulenttjenester for rådgivning knyttet til direktesending og enkle produksjoner, samt tilleggstjenester. Tildelingskriteriene er pris (40%) og kvalitet (60%).
Eidsiva Energi AS trenger trykksaker og relaterte produkter for å levere profileringsartikler. Et viktig formelt krav er å se dokumentet "Prekvalifisering over terskelverdi" for instruksjoner og informasjon om kvalifisering.