Anbudsoversikt for (25106) Arboristtjenester, rammeavtale

Brief

Moss Kommune trenger arboristtjenester for en rammeavtale med en estimert årlig verdi på 400.000 kroner og en maksimal totalverdi på 2.290.000 kroner over avtaleperioden. Tjenestene vil omfatte landbruk, skogbruk, hagebruk, akvakultur og bi-avltjenester, og volumet kan variere avhengig av oppdragsgivers behov og budsjettsituasjon. Konkurransen gjennomføres som en åpen tilbudskonkurranse, og tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til skatte- og merverdiavgiftsbetaling.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
(25106) Arboristtjenester, rammeavtale
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Tor Kristian Kristiansen
Kontakt telefon
69248000
Adresse
Kirkegata 15, 1531 MOSS
Beskrivelse
Konkurransen gjelder rammeavtale for arboristtjenester.
Anskaffelsens verdi anslås til ca. NOK 400.000,- eks. mva per år. Maksimalverdi for hele avtaleperioden, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 2.290.000,- eks mva. Behovet er usikkert. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer.
Hovedtrekk i prosedyren
Konkurransen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 nr. 73 (LOA) med tilhørende forskrift av 12. august 2016 nr. 974 (FOA), samt de bestemmelser som fremgår av dette konkurransegrunnlaget.
Konkurransen gjennomføres som Åpen tilbudskonkurranse etter forskriftens Del I og II.
Ved denne prosedyreformen kan alle interesserte leverandører levere tilbud.
Oppdragsgiver planlegger å tildele kontrakt uten å ha dialog med leverandørene utover å foreta eventuelle avklaringer/korrigeringer.
Dialog gjennom forhandlinger kan likevel bli gjennomført dersom oppdragsgiver, etter at tilbudene er mottatt, vurderer det som hensiktsmessig. Dersom oppdragsgiver velger å forhandle vil det skje en første utvelgelse etter en vurdering av tildelingskriteriene som er oppgitt i punkt 2, med den vektingen som er oppgitt der. Det presiseres imidlertid at ingen leverandører kan forvente dialog om sitt tilbud og derfor må levere sitt beste tilbud innenfor tilbudsfristen.
Anskaffelsen er kunngjort i DOFFIN-databasen.
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling. Dokumentasjonskrav: Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, RF-1507, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    5. mai 2025, 05:34

  2. Frist for spørsmål

    12 døgn

    2. juni 2025, 22:00

  3. Frist for innlevering

    10. juni 2025, 10:00

  4. Startdato for avtale

    27. juni 2025, 00:00

  5. Vedståelsesfrist

    1. sep. 2025, 10:00

  6. Sluttdato for avtale

    26. juni 2027, 00:00

Se aktive konkurranser som ligner