Anbudsoversikt for 9-BYM-2025 - Rammeavtale for fjerning av tagging

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Avløpshåndtering

Oslo kommune ved Bymiljøetaten trenger tjenester for fjerning av tagging, plakater og klistremerker fra kommunale, private, statlige og andre kommunale eiendommer i Oslo. Rammeavtalen har en maksimal totalverdi på 50 millioner kroner. Leverandøren må ha erfaring fra minst 3 relevante oppdrag de siste 3 årene, samt ha et kvalitetssikringssystem og miljøledelsestiltak, hvor ISO 9001:2015 og ISO 14001 sertifiseringer kan benyttes som dokumentasjon. Tildelingskriteriene er pris (40%), kvalitet (30%), og klima- og miljøhensyn (30%).

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
9-BYM-2025 - Rammeavtale for fjerning av tagging
Lokasjon
Estimert verdi
50 000 000,00 kr
Tildelingskriterium 1
Pris
Samlet evalueringspris. Dokumentasjonskrav: Ferdig utfylt Bilag 3 Prisskjema.
Tildelingskriterium 2
Kvalitet
Oppdragsforståelse. Dokumentasjonskrav: Oppdragsforståelse skal dokumenteres i Bilag 2 Leverandørs besvarelse.
Tildelingskriterium 3
Klima- og miljøhensyn
Redegjørelse for klima- og miljøtiltak. Dokumentasjonskrav: Redegjørelse for klima- og miljøtiltak skal dokumenteres i Bilag 2 Leverandørs besvarelse.
Kvalifikasjonskrav 1
Leverandøren skal ha økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten
Kredittvurdering/rating, ikke eldre enn 3 mnd., og som baserer seg på siste kjente regnskapstall. En rating skal være utført av offentlig godkjent kredittvurderingsinstitusjon. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente egen kredittvurdering om oppdragsgiver finner det nødvendig
Kvalifikasjonskrav 2
Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak
Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 3
Leverandøren skal ha erfaring fra tilsvarende oppdrag*
*Med tilsvarende oppdrag menes herunder fjerning på eldre bygg, elektroinstallasjoner, mm. Beskrivelse av leverandørens 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av hvem som var oppdragsgiver, navn på kontaktperson, oppdragets art, tidspunkt og sted for arbeidsutførelsen.
Kvalifikasjonskrav 4
Leverandøren skal tilstrekkelig kapasitet til å gjennomføre kontrakten
En beskrivelse av leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke og antallet medarbeidere i ledelsen i løpet av de siste tre årene.
Kvalifikasjonskrav 5
Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem relevant for kontraktens innhold
En beskrivelse av leverandørens metoder for kvalitetssikring. Alternativt: Attest for firmaets kvalitetssikringssystem utstedt av uavhengige organer som bekrefter at leverandøren oppfyller visse kvalitetssikringsstandarder, eksempelvis ISO 9001:2015.
Kvalifikasjonskrav 6
Leverandøren skal ha iverksatt miljøledelsestiltak som sikrer at leverandøren er egnet til å oppfylle kontraktens miljøbestemmelser*
*Med dette menes at leverandøren har metoder for å arbeide aktivt og systematisk med å redusere negativ miljøpåvirkning fra virksomhet knyttet til utførelsen av denne kontrakt. En beskrivelse av leverandørens miljøledelsestiltak. Dersom leverandøren har attester fra uavhengige organer som dokumenterer miljøledelsessystemet, kan disse fremlegges som dokumentasjon. Det vises i denne forbindelse til EU-ordningen for Miljøstyring og miljørevisjon (EMAS), andre anerkjente miljøledelsessystemer i forordning (EF) nr. 1221/2009 artikkel 45 som Miljøfyrtårn eller tilsvarende, og andre miljøledelsesstandarder basert på relevante europeiske eller internasjonale standarder fra akkrediterte organer som ISO 14001 eller tilsvarende.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner