Cobrief Logo

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Reklame og markedsføring

Trondheim Renholdsverk AS trenger en rammeavtale for grafisk design og kommunikasjonsfaglige tjenester over 4 år, med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner. Avtalen skal dekke merkevarene Trondheim Renholdsverk og BrukOm, og innebærer at én hovedleverandør, med eventuelle underleverandører, skal utføre ulike kommunikasjonsoppdrag. Tjenestene skal leveres i Trøndelag. Tildelingskriteriene er pris (40%) og kvalitet (60%), hvor kvaliteten vurderes basert på kompetanse og erfaring hos nøkkelpersonell samt kampanje- og markedsmateriell. Kvalifikasjonskrav inkluderer dokumentasjon av tilstrekkelig kapasitet og kompetanse til å håndtere oppdrag, samt evne til å håndtere oppdrag under ferieavvikling, sykdom og annet fravær.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Trondheim Renholdsverk AS (heretter kalt oppdragsgiver) er et datterselskap av TRV Gruppen AS, som eies 100% av Trondheim kommune. Bedriften har ansvaret for husholdningsavfall og kommunalt næringsavfall i Trondheim. Selskapet skal levere konkurransedyktige tjenester som ivaretar ressursene i avfallet. Selskapet skal være blant de nasjonalt ledende innen sitt hovedforretningsområde, særlig med hensyn til miljø, kvalitet, teknologi, innovasjonsgrad, arbeidsmiljø og effektivitet.Hovedtrekkene i prosedyrenTrondheim Renholdsverk skal inngå rammeavtale for grafisk design og kommunikasjonsfaglige tjenester knyttet til merkevarene Trondheim Renholdsverk og BrukOm. Det skal inngås avtale med én hovedleverandør, med eventuelle underleverandører/samarbeidspartnere, som samlet skal kunne utføre ulike typer kommunikasjonsoppdrag for Trondheim Renholdsverk. Oppstartsdato er straks etter utløpet av karensperioden. Ytterligere beskrivelse av anskaffelsen fremkommer av kravspesifikasjonen (Bilag 1).

    Kontakt navn
    Jeanette Berglund
    Kontakt telefon
    +47 90063037
    Adresse
    Heggstadmoen 53, 7080 HEIMDAL

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å utføre kontrakten, med eventuelle opsjoner. Kredittvurdering/-rating ikke eldre enn 3 måneder, som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiver har krevd, kan det dokumenteres ved å fremlegge erklæring fra finansinstitusjon om selvskyldnerkausjon. Dokumentasjon skal knytte seg til den enhet v/organisasjonsnummer som skal stå som eventuell kontraktspart for tilbudet, samt eventuelle andre ressurser som skal bidra vesentlig i en eventuell konkurranse.

    Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

    Leverandøren skal ha tilstrekkelig kapasitet og kompetanse til å gjennomføre oppdragene som omfattes av rammeavtalen innenfor gitte rammer og frister. Tilbyder må ha tilstrekkelig kapasitet til å håndtere oppdrag under ferieavvikling, sykdom og annet fravær, samt kapasitet til å håndtere hasteoppdrag.

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Evalueringspris beregnes basert på summen av timespris for fem angitte roller, jf. kulepunkt under, multiplisert med estimert årlig uttak per rolle, pluss sum av oppmøtepris, multiplisert med årlig estimert uttak. • Strategisk rådgiver • Prosjektleder • Designer • Innholdsprodusent • Digital rådgiver

    Beskrivelse

    Kvalitet, herunder 1. Kompetanse (40%) Kompetanse og erfaring tilbudt nøkkelpersonell Under dette kriteriet vurderes følgende punkter (oppgitt med vektet prioritet): 1. Erfaring fra relevante oppdrag (50 %) 2. Antall års relevant arbeidserfaring i rollen ressursen skal dekke (40 %) 3. Ressursenes utdanningsgrad innenfor fagfeltet, inkludert eventuell relevant tilleggsutdanning, kurs og sertifiseringer (10 %) Følgende regnes som nøkkelpersonell: Strategisk rådgiver Prosjektleder Grafisk designer Innholdsprodusent Digital rådgiver Oppdragsgiver vil foreta en skjønnsmessig vurdering av tilbudte CV-er opp mot rollen ressursene skal dekke. 2. Kampanje- og markedsmateriell (60%) Materiell fra trykte og digitale flater, herunder • Brosjyre/plakat/annonse på trykt flate • Digital annonsering (eksempelvis bannerannonse) • Video (inntil 40sek) Oppdragsgiver vil gjøre en skjønnsmessig vurdering av brukte kommunikasjonsfaglige virkemidler for å fremme budskap, og oppnådd resultat/hensikt med kampanjen.

    Delkriterier

    Beskrivelse

    Kompetanse og erfaring tilbudt nøkkelpersonell. Under dette kriteriet vurderes følgende punkter (oppgitt med vektet prioritet): 1. Erfaring fra relevante oppdrag (50 %) 2. Antall års relevant arbeidserfaring i rollen ressursen skal dekke (40 %) 3. Ressursenes utdanningsgrad innenfor fagfeltet, inkludert eventuell relevant tilleggsutdanning, kurs og sertifiseringer (10 %). Følgende regnes som nøkkelpersonell: Strategisk rådgiver, Prosjektleder, Grafisk designer, Innholdsprodusent, Digital rådgiver. Oppdragsgiver vil foreta en skjønnsmessig vurdering av tilbudte CV-er opp mot rollen ressursene skal dekke.

    Beskrivelse

    Materiell fra trykte og digitale flater, herunder • Brosjyre/plakat/annonse på trykt flate • Digital annonsering (eksempelvis bannerannonse) • Video (inntil 40sek). Oppdragsgiver vil gjøre en skjønnsmessig vurdering av brukte kommunikasjonsfaglige virkemidler for å fremme budskap, og oppnådd resultat/hensikt med kampanjen.

Se hele utlysningen

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner