Anbudsoversikt for Administrative konsulenttjenester

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Bedriftsrådgivning

Norsk Helsenett SF har inngått avtale med Metier AS for kompetanse til å levere 1-2 senior anskaffelsesrådgivere innen IKT-anskaffelser til en verdi av 9 000 000 NOK. Anbudets vekting var Kvalitet: Kompetanse, erfaring og egnethet og Tilgjengelighet.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Resultat

Vinner
Metier AS
Antall mottatte tilbud
6
Kontraktsverdi
1 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Administrative konsulenttjenester
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Avdeling anskaffelser
Kontakt telefon
+47 24200000
Kontakt e-post
anskaffelser@nhn.no
Adresse
Abels gate 9, 7030 TRONDHEIM
Estimert verdi
9 000 000,00 kr
Beskrivelse
Her er alle administive (ikke-IKT) DPS ordninger registrert.Det er gjort oppjusteringer i samtlige ordninger:Analyse og evaluering, ny verdi: 100 000 000Offentlige anskaffelser, ny verdi: 60 000 000Organisasjonsutvikling, ny verdi: 80 000 000Prosjektledelse og støtte, ny verdi: 100 000 000Strategi og virksomhetsutvikling, ny verdi: 100 000 000Økonomistyring, ny verdi: 50 000 000
Hovedtrekk i prosedyren
Norsk helsenett SF inviterte til konkurranse for tildeling av kontrakt for levering av 1-2 senior anskaffelsesrådgivere innen IKT-anskaffelser for offentlig sektor. Seksjon IKT-anskaffelser har behov for dedikert bistand til avlastning i ordinær drift i en tid med store endringer og flere parallelle pågående interne prosjekter i avdelingen. Det er behov for én til to erfarne anskaffelsesrådgivere som kan jobbe i en fulltidsstilling hos Kunden fra starten av september.Seksjon IKT-anskaffelser har mange spennende og varierte anskaffelser av ulik kompleksitet. Seksjonen har fremover mange større anskaffelser som skal gjennomføres.
Tildelingskriterium 1
Kvalitet
Kompetanse, erfaring og egnethet Kunden gjør en kvalitativ vurdering av kompetansen på grunnlag av leverandørens besvarelse av kravene for denne konkrete konkurransen, herunder: * Beskrevet og dokumentert kompetanse og erfaring fra bilagsdokumentet og vedlagte CV * For krav E1 og E2 kan oppdragsgiver komme til å kontakte referanser oppgitt i vedlegg 4 Referanseskjema for evaluering av kravet. Tilgjengelighet Tilbudt konsulents tilgjengelighet og tid for oppstart Opsjon for forlengelse/utvidelse
Tildelingskriterium 2
Pris
Tilbudt timepris

Tidslinje

  1. Vinner kåret

    3. juli 2024, 00:00

  2. Kontraktsinngåelse

    4. juli 2024, 00:00

  3. Kunngjøring av resultat

    8. juli 2024

Se aktive konkurranser som ligner