Inderøy Kommune
System for billettsalg - Steinkjer Kulturhus
Inderøy Kommune trenger et billettsystem med implementering, drift og supporttjenester for Steinkjer Kulturhus, med opsjon for kulturenhetene i Inderøy, Grong, Namsos og Levanger.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Programvare - Data og analyse
Stormen Konserthus Bodø Kf har inngått avtale med Tixly AS for kompetanse til å levere billettsystem i Nordland over 48 måneder. Anbudets vekting var 75% for funksjonalitet og brukervennlighet, og 25% for pris, support og service.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProFormålet med anskaffelsen er å sikre at Stormen konserthus har et velfungerende og pålitelig billettsystem som tjener Stormen konserthus sine interne og eksterne behov ved salg av billetter til ulike arrangementer. Basert på erfaringstall fra 2022 er det forventede omfanget ca. 80 000 solgte billetter i året fordelt på ca. 250-300 arrangementer. Ca. 2/3 av billettene ble solgt på nett, og ca.1/3 av billettsalget ble gjennomført fra fysisk utsalgssted. Av det totale omfanget utgjorde ca. 10 000 fribilletter. Stormen konserthus’ totale omsetning i billettinntekter ligger historisk sett på ca. 25 millioner kroner per år. Kontraktstildeling vil bli foretatt etter prosedyren konkurranse med forhandling etter forutgående kunngjøring, jf. § 13-1(2). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å ikke gjennomføre forhandlinger. Denne konkurransen innledes med en kvalifiseringsfase. Bare de tilbyderne som oppfyller kvalifikasjonskravene vil bli invitert til å levere tilbud i konkurransen.
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Beskrivelse
Ved evaluering av dette tildelingskriteriet vil det legges vekt på graden av oppfyllelse av bør-kravene i bilag 1, samt opplevd brukervennlighet, basert på leverandørens beskrivelser og presentasjon. I evalueringen vil oppdragsgiver vurdere kvaliteten på den tekniske løsningen som tilbys, herunder systemets funksjonalitet, fleksibilitet for oppdragsgiver samt brukervennlighet både for oppdragsgiver og publikum. Systemet skal være lett tilgjengelig for ulike kategorier brukere. Det legges derfor stor vekt på i hvilken grad løsningen har de etterspurte funksjoner og et oversiktlig og intuitivt brukergrensesnitt med lav brukerterskel.
Beskrivelse
Ved evaluering av dette tildelingskriteriet vil det bl.a. legges vekt på tilbudte supportkanaler, åpningstider, tilbudt tjenestenivå (SLA) og kompensasjon ved brudd på tjenestenivå.
Inderøy Kommune trenger et billettsystem med implementering, drift og supporttjenester for Steinkjer Kulturhus, med opsjon for kulturenhetene i Inderøy, Grong, Namsos og Levanger.
Inderøy Kommune trenger et brukervennlig og intuitivt bookingsystem for Steinkjer kulturhus, som skal ivareta behovene som arrangør og utleier, inkludert booking av saler, møterom og teknisk utstyr. Systemet skal være enkelt å bruke for sluttbrukere. Kontrakten har en maksimal totalverdi på 1,4 millioner kroner.
Gaivuona Suohkan Kåfjord Kommune Kaivuonon Komuuni trenger en rammeavtale for kjøp av Microsoft-lisenser over 4 år, med en maksimal totalverdi på 23 millioner kroner. Avtalen omfatter levering av lisenser til servere og brukere for å sikre drift i datasenter og i kommunene i Nord-Troms (Kåfjord, Storfjord, Skjervøy, Kvænangen og Nordreisa). Tildelingskriteriene er pris (70%) og kvalitet (30%). Leverandøren må dokumentere erfaring fra inntil 3 relevante oppdrag utført de siste 3 årene, med angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker.
Ofa Iks trenger et moderne og velfungerende system for KGV (Konkurransegjennomføringsverktøy) og KAV (Kontraktsadministrasjonsverktøy) med tilhørende tjenester, med en maksimal totalverdi på 50 millioner kroner. Systemet skal bidra til å forenkle og effektivisere innkjøpsfunksjonen for OFA, deres eiere og deltakende virksomheter, med vekt på enkelhet, tilpasningsmuligheter, videreutvikling og integrasjonsmuligheter med andre fagsystemer. Tildelingskriteriene er pris (30%), KGV (30%), KAV (20%) og prioritering av kunde (20%). For KGV og KAV skal det leveres demobruker og en kortfattet beskrivelse av systemet, mens for prioritering av kunde skal det leveres selskapets SLA med eventuelle overoppfylte tilbud.
Møre og Romsdal fylkeskommune trenger en ny skybasert løsning for konkurransegjennomførings- (KGV) og kontraktsoppfølgingsverktøy (KAV) for både Møre og Romsdal og Troms fylkeskommuner, med en maksimal totalverdi på 9 millioner kroner over 4 år. Tjenesten må ha integrasjon mot Doffin/TED senest ved kontraktsinngåelse, tentativt 1. april 2026, og kravene til tjenesten er beskrevet i "Bilag 1 - Oppdragsbeskrivelse" med tilhørende Kravspesifikasjon (Bilag 1 – Vedlegg 1), jf. dokument 2.01 Bilag til SSA-L.