Cobrief Logo

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Programvare - Data og analyse

Stormen Konserthus Bodø Kf har inngått avtale med Tixly AS for kompetanse til å levere billettsystem i Nordland over 48 måneder. Anbudets vekting var 75% for funksjonalitet og brukervennlighet, og 25% for pris, support og service.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Tixly AS
Antall mottatte tilbud
0
Kontraktsverdi
4 000 000 kr

Om anbudet

    Formålet med anskaffelsen er å sikre at Stormen konserthus har et velfungerende og pålitelig billettsystem som tjener Stormen konserthus sine interne og eksterne behov ved salg av billetter til ulike arrangementer. Basert på erfaringstall fra 2022 er det forventede omfanget ca. 80 000 solgte billetter i året fordelt på ca. 250-300 arrangementer. Ca. 2/3 av billettene ble solgt på nett, og ca.1/3 av billettsalget ble gjennomført fra fysisk utsalgssted. Av det totale omfanget utgjorde ca. 10 000 fribilletter. Stormen konserthus’ totale omsetning i billettinntekter ligger historisk sett på ca. 25 millioner kroner per år. Kontraktstildeling vil bli foretatt etter prosedyren konkurranse med forhandling etter forutgående kunngjøring, jf. § 13-1(2). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å ikke gjennomføre forhandlinger. Denne konkurransen innledes med en kvalifiseringsfase. Bare de tilbyderne som oppfyller kvalifikasjonskravene vil bli invitert til å levere tilbud i konkurransen.

    Kontakt navn
    Julie Charlotte Kristiansen
    Kontakt telefon
    +47 75549000
    Kontakt e-post
    julie@vaar.law
    Adresse
    Storgata 1B, 8006 BODØ

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Ved evaluering av dette tildelingskriteriet vil det legges vekt på graden av oppfyllelse av bør-kravene i bilag 1, samt opplevd brukervennlighet, basert på leverandørens beskrivelser og presentasjon. I evalueringen vil oppdragsgiver vurdere kvaliteten på den tekniske løsningen som tilbys, herunder systemets funksjonalitet, fleksibilitet for oppdragsgiver samt brukervennlighet både for oppdragsgiver og publikum. Systemet skal være lett tilgjengelig for ulike kategorier brukere. Det legges derfor stor vekt på i hvilken grad løsningen har de etterspurte funksjoner og et oversiktlig og intuitivt brukergrensesnitt med lav brukerterskel.

    Beskrivelse

    Ved evaluering av dette tildelingskriteriet vil det bl.a. legges vekt på tilbudte supportkanaler, åpningstider, tilbudt tjenestenivå (SLA) og kompensasjon ved brudd på tjenestenivå.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner