Anbudsoversikt for Anskaffelse av driftsleverandør for skybasert IKT-plattform for Direktoratet for eksportkontroll …

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

IT- drift og vedlikehold

Utenriksdepartementet har inngått en avtale med Intility AS for levering av driftsleverandørtjenester for en skybasert IKT-plattform til Direktoratet for eksportkontroll og sanksjoner (DEKSA). Tjenesten skal dekke funksjoner, sikkerhet, integrasjoner, samt drift, support og vedlikehold for om lag 40 brukere. Avtalen har en varighet på 3 år med en total kontraktsverdi på 11 136 012 kroner. Det var krav om fleksibilitet for å tilpasse tjenesten til dynamiske behov og endrede arbeidsprosesser. Fem leverandører deltok i konkurransen.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Resultat

Vinner
Intility AS
Antall mottatte tilbud
5
Kontraktsverdi
11 136 012 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Tittel
Anskaffelse av driftsleverandør for skybasert IKT-plattform for Direktoratet for eksportkontroll og sanksjoner (DEKSA)
Kontaktinformasjon
Kontakt navn
Malene Reinertsen
Kontakt telefon
+47 99314908
Kontakt e-post
mre@wr.no
Adresse
7. juni-plassen 1, 0251 OSLO
Estimert verdi
25 000 000,00 kr
Varighet
3 år
Beskrivelse
DEKSA har behov for en effektiv, sikker og helhetlig driftstjeneste av en skybasert IKT-plattform til bruk for kundens ansatte, som på nåværende tidspunkt består av om lag 40 brukere.
Formålet med anskaffelsen er å etablere avtale med én totalleverandør som kan levere en tjeneste som dekker ønskede funksjoner, sikkerhet og integrasjoner, samt levere drift og nødvendig support og vedlikehold av tilbudt skyplattform. Det er viktig for DEKSA at avtalen sikrer størst mulig fleksibilitet, slik at tjenesten kan videreutvikles i takt med den dynamiske utviklingen for å imøtekomme nye behov, tilpasse seg endrede arbeidsprosesser, og oppfylle lovpålagte krav.
For utfyllende informasjon om Leverandørens ytelser se Bilag 1 punkt 1.2.
Tildelingskriterium 1

Under dette kriteriet vil Leverandørens besvarelse av E-krav i Bilag 1 vurderes. E-krav som er markert med "*" i Bilag 1 vil tillegges særlig vekt i evalueringen, fremfor øvrige krav.
Tildelingskriterium 2

Under dette kriteriet vurderes totalsummen i Vedlegg 7.1. Se nærmere om grunnlaget for evaluering av pris i punkt 8.3.1 nedenfor.

Tidslinje

  1. Kunngjøring av konkurranse

    3. sep. 2024, 12:45

  2. Vinner kåret

    9. apr. 2025, 00:00

  3. Kontraktsinngåelse

    24. apr. 2025, 00:00

  4. Kunngjøring av resultat

    19. mai 2025

Se aktive konkurranser som ligner