Anbudsoversikt for Anskaffelse av e-læringskurs for assistenter/barnehagemedarbeidere i Oslo kommune
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Bedriftsrådgivning
Oppdragsgiver har sektoransvaret for Oslo-skolen og barnehagene. Dette innebærer ansvar for kommunens barnehagetilbud, skoletilbud til barn, ungdom og voksne, fagopplæring i arbeidslivet og skolefritidsordninger. Anskaffelsen gjelder en ferdigutviklet løsning av e-læringskurs som en tjeneste (software-as-a-service), der brukerne gis tilgang til å benytte løsningen via internett. Løsningen driftes av leverandør i leverandørens eget driftsmiljø. E-læringskurset anskaffes for bruk i kommunens barnehager. Alle barnehagene vil få tilbud om e-læringskurset til sine assistenter/barnehagemedarbeidere, men det vil kunne være en del av de allerede etablerte private barnehagene som velger å ikke benytte seg av kurset.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffelse av e-læringskurs for assistenter/barnehagemedarbeidere i Oslo kommune
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav: • Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert. Leverandør dokumenterer dette ved utfylling av vedlagte ESPD-skjema.
Krav: • Leverandøren skal ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre rammeavtalen. Oppdragsgiver vil under dette punktet vurdere omsetning, årsresultat samt nøkkeltall i balansen. Dokumentasjonskrav: årsberetninger og revisjonsberetninger, samt nyere opplysninger som har relevans for foretakets regnskapstall. • Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente kredittvurderinger som et supplement i evaluering av økonomisk og finansiell kapasitet. Leverandør dokumenterer dette ved utfylling av vedlagte ESPD-skjema.
Krav: • Erfaring fra tilsvarende leveranser Dokumentasjonskrav: • Beskrivelse på maks 3 A4-sider over de 3 viktigste leveranser de siste 3 år, inkludert opplysninger om o Art o Verdi o Tidspunkt o Mottaker Krav: • Leverandøren skal ha tilstrekkelig kapasitet og kompetanse til å utføre oppdraget Dokumentasjonskrav: • En beskrivelse av leverandørens tekniske personell eller tekniske enheter leverandøren disponerer over hos leverandør/ underleverandør til oppfyllelse av kontrakten Leverandør dokumenterer dette ved utfylling av vedlagte ESPD-skjema.