Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Medisinsk utstyr og hjelpemidler

Midt-Telemark kommune, på vegne av seg selv og Nome kommune, søker leverandører for en rammeavtale over 4 år for levering av elektronisk medisineringsstøtte (EMS) med tilhørende tjenester. Anskaffelsen er delt inn i 6 delkontrakter, hver med spesifikke behovsbeskrivelser, og inkluderer både kjøp eller leasing av EMS og en tilhørende administrasjonsløsning. Prosjektet er lokalisert i Vestfold og Telemark, og det er krav om at leverandørene kan dokumentere teknisk og profesjonell kapasitet, inkludert opp til tre års erfaring med lignende leveranser. Det er også krav om å fremlegge prøver, beskrivelser eller fotografier av de varer som skal leveres. Anskaffelsen gjennomføres som en konkurranse med forhandling, og kun kvalifiserte leverandører vil bli invitert til å inngi tilbud.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Anskaffelsen skal dekke Kundens behov for Elektronisk medisineringsstøtte (EMS) med tilhørende tjenester. Med mål om å kunne ivareta forskjellige behov tilknyttet ulike tjenestemottakere, ansatte og pårørende, er det samlede behovet fordelt over 6 delkontrakter ut fra definerte behovsbeskrivelser. Behovsbeskrivelsene danner grunnlaget for Kundens samlede behov, herunder nødvendig funksjonalitet og kvalitet tilknyttet elektronisk medisineringsstøtte (EMS). Hver av de 6 delkontraktene, herunder:Delkontrakt 1 - HansDelkontrakt 2 - PerDelkontrakt 3 - IrinaDelkontrakt 4 - Marte Delkontrakt 5 - ÅshildDelkontrakt 6 - Oleivaretar både hver for seg og samlet Kundes behov for en komplett Løsning for:Kjøp/leasing av Elektronisk medisineringsstøtte (EMS) iht. definert behovsbeskrivelseTilhørende administrasjonsløsning (Tjenesten)For ytterligere informasjon om anskaffelsens formål og innhold vises det til SSA-R Bilag 1 med vedlegg. Anskaffelsen gjennomføres av Midt-Telemark kommune på vegne av følgende kommuner:Midt-Telemark (administrativ part)NomeFor ytterligere informasjon, se konkurransedokumentene.Hovedtrekkene i prosedyrenDenne anskaffelsen gjennomføres i henhold til lov 17. juni 2016 nr. 73 om offentlige anskaffelser (LOA) og forskrift 12. august 2016 nr. 974 om offentlige anskaffelser (FOA). Anskaffelsen gjennomføres som en konkurranse med forhandling etter forutgående kunngjøring i henhold til FOA del I og III. Denne prosedyren gir alle interesserte leverandører mulighet til å levere en forespørsel om å delta i konkurransen. Bare de leverandørene som er kvalifisert og deretter blir invitert av Oppdragsgiver, kan inngi tilbud.

    Kontakt navn
    Nina Wåsjø Espedalen
    Kontakt telefon
    +47 35059000
    Kontakt e-post
    nies2808@intk.no
    Adresse
    Bøgata 67, 3800 BØ I TELEMARK

Kvalifikasjonskrav

    I referanseperioden har leverandøren utført følgende viktige vareleveranser av den etterspurte type, eller følgende viktige tjenester av den etterspurte type. Oppdragsgiver kan kreve opp til tre års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste tre år.

    Leverandør kan råde over følgende tekniske personell eller tekniske enheter, særlig dem som er ansvarlige for kvalitetskontrollen: For teknisk personell eller tekniske enheter som ikke direkte hører til leverandørens virksomhet, men hvis kapasitet leverandøren støtter seg på, jf. del II, avsnitt C, skal det utfylles særskilte ESPD-formularer.

    Ved anskaffelser av varer: Leverandøren fremlegger for de varer som skal leveres, etterspurte prøver, beskrivelser eller fotografier, som ikke behøver å være ledsaget av attester for at de er ekte.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner