Cobrief Logo

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Programvare - Data og analyse

Drammen kommune trenger et kjemikaliehåndteringssystem (stoffkartotek og eksponeringsregister) for hele kommunen, inkludert levering, implementering og support, for å etterleve krav i «Forskrift om utførelse av arbeid» og «Lov om kontroll med produkter og forbrukertjenester (produktkontrolloven)». Avtalen har en varighet på 3 år, med automatisk fornyelse 1 år av gangen, og en estimert årlig verdi på 500 000 kroner, med en total estimert verdi på 2 millioner kroner.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Drammen kommune har til hensikt å inngå en avtale om kjøp av et Kjemikaliehåndteringssystem (stoffkartotek og eksponeringsregister) for hele Drammen kommune, og gjelder levering, implementering og support av et kjemikaliehåndteringssystem (stoffkartotek og eksponeringsregister). Drammen kommune er underlagt krav i «Forskrift om utførelse av arbeid» og «Lov om kontroll med produkter og forbrukertjenester (produktkontrolloven)» og skal anskaffe en IT-tjeneste som tilrettelegger for selskapets etterlevelse av disse kravene. Avtalen har en varighet på 3 (tre) år og fornyes deretter automatisk med 1 (ett) år av gangen med mindre den sies opp av Drammen kommune med 3 (tre) måneders varsel før fornyelsestidspunktet. Leverandøren kan si opp avtalen med 12 (tolv) måneders varsel før fornyelsestidspunktet. Anskaffelsen har en estimert årlig verdi på NOK 500 000. Årlig beløp er kun et estimat basert på tidligere års forbruk. Estimatet innebærer ingen forpliktelse for oppdragsgiver eller noen rettighet for Leverandøren. Anskaffelsens totale verdi er estimert til NOK 2 000 000 ekskl. mva., jf. anskaffelsesforskriften § 5-4 (12) bokstav b). Ytterligere informasjon om tjenesten som skal anskaffes finnes i Bilag 1 – Kundens kravspesifikasjon, samt i øvrige bilag og vedlegg i konkurransegrunnlaget.Hovedtrekkene i prosedyrenDrammen kommune har til hensikt å inngå en avtale om kjøp av et Kjemikaliehåndteringssystem (stoffkartotek og eksponeringsregister) for hele Drammen kommune, og gjelder levering, implementering og support av et kjemikaliehåndteringssystem (stoffkartotek og eksponeringsregister). Drammen kommune er underlagt krav i «Forskrift om utførelse av arbeid» og «Lov om kontroll med produkter og forbrukertjenester (produktkontrolloven)» og skal anskaffe en IT-tjeneste som tilrettelegger for selskapets etterlevelse av disse kravene. Avtalen har en varighet på 3 (tre) år og fornyes deretter automatisk med 1 (ett) år av gangen med mindre den sies opp av Drammen kommune med 3 (tre) måneders varsel før fornyelsestidspunktet. Leverandøren kan si opp avtalen med 12 (tolv) måneders varsel før fornyelsestidspunktet. Anskaffelsen har en estimert årlig verdi på NOK 500 000. Årlig beløp er kun et estimat basert på tidligere års forbruk. Estimatet innebærer ingen forpliktelse for oppdragsgiver eller noen rettighet for Leverandøren. Anskaffelsens totale verdi er estimert til NOK 2 000 000 ekskl. mva., jf. anskaffelsesforskriften § 5-4 (12) bokstav b). Ytterligere informasjon om tjenesten som skal anskaffes finnes i Bilag 1 – Kundens kravspesifikasjon, samt i øvrige bilag og vedlegg i konkurransegrunnlaget.

    Kontakt navn
    Line Løchting
    Kontakt telefon
    90787241
    Adresse
    Engene 1, 3015 DRAMMEN

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal være et lovlig registrert foretak.

Se hele utlysningen

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner