Anbudsoversikt for Anskaffelse av løsning for dialog og relasjonshåndtering i NAV

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

IT-konsulent og rådgivning

NAV inviterer til konkurranse om løsning av dialog og relasjonshåndtering i NAV. NAV har i sin strategi tre hovedmål, som alle berører dialogen NAV har med sine brukere - Flere i arbeid - Bedre brukermøter - Pålitelig forvaltning For å oppnå disse målene samarbeider NAV med arbeidsgivere, tiltakshavere og kommuner for å gi personbrukerne de beste muligheter for å kunne ta ansvar for egen situasjon og være selvbetjente. Dette kan være brukere som er blitt arbeidsløse eller unge voksne som trenger hjelp til å få sin første jobb. Det gjelder sykmeldte som skal inn i arbeidslivet igjen, kanskje med spesielle tilpassinger og oppfølging, og personer med nedsatt funksjonsevne som vil ha ulike behov for tilrettelegging og/eller hjelpemidler i arbeidslivet.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Sopra Steria AS
Antall mottatte tilbud
5
Kontraktsverdi
431 468 469 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner