Anbudsoversikt for Anskaffelse av løsning for effektiv håndtering av henvendelser

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Miljødirektoratet har i lengre tid opplevd utfordringer knyttet til hvordan vi håndterer innkommende henvendelser fra publikum. Strategien vår slår fast at vi skal møte brukernes forventninger om enkle, effektive, digitale tjenester og videreutvikle brukervennlige tjenester som forenkler og forbedrer kontakten med oss. Dagens arbeidsform må derfor forbedres. Etter en konseptutredning ser vi at det er gevinster å hente, i form av effektivisering og leveransekvalitet, ved å forenkle systemet for henvendelser både for eksterne brukere og interne saksbehandlere. Vi ønsker derfor å gå til innkjøp av et system for mer effektiv håndtering av henvendelser i Miljødirektoratet.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Anskaffelse av løsning for effektiv håndtering av henvendelser
Varighet
36 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet.
Kvalifikasjonskrav 3

Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Det kreves at tilbyder har et miljøledelsessystem som styrer hvordan virksomheten ivaretar relevante miljøhensyn knyttet til leverandørs aktiviteter, produkter og tjenester. Det kreves at tilbyder har et kvalitetssikringssystem som bør være hensiktsmessig, tilstrekkelig og virke effektivt på leverandørs aktiviteter, produkter og tjenester.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner