Cobrief Logo
Brief

Husholdningsapparater og elektronikk

Bergen Kommune etablerer en dynamisk innkjøpsordning for PC-er, skjermer og mobile enheter, med en maksimal totalverdi på 100 millioner kroner. Ordningen omfatter stasjonære og bærbare PC-er, skjermer og annet tilleggsutstyr, samt tjenester som installasjon og garanti/reparasjon, mobiltelefoner og nettbrett med tilleggsutstyr. For å kvalifisere seg må leverandører fremlegge attester fra uavhengige organer som dokumenterer et etablert og tilfredsstillende miljøledelsessystem, som gyldig ISO 14001, Miljøfyrtårn, EMAS-sertifisering eller tilsvarende. Alternativt kan annen dokumentasjon på foretakets miljøledelsessystem leveres, inkludert systemets navn, innholdsfortegnelse, beskrivelse av innholdet, organisasjonskart, rutiner for internkontroll og avvikshåndtering, samt en beskrivelse av hvordan systemet vil bli brukt for å redusere miljøbelastningen i kontrakten.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Dynamisk innkjøpsordning for kjøp av PCer, skjermer og mobile enheter. Innkjøpsordningen skal dekke følgende produktgrupper: - Stasjonære og bærbare PCer - Skjermer og annet tilleggsutstyr - Tjenester knyttet til leveransen (installasjonstjenester og garanti/reparasjon) - Mobiltelefoner med tilleggsutstyr - Nettbrett med tilleggsutstyr Klikk her https://permalink.mercell.com/166748760.aspx

    Kontakt navn
    Elin Riksheim
    Kontakt telefon
    +47 98000611
    Adresse
    Rådhusgaten 10, 5014 BERGEN

Kvalifikasjonskrav

    Leverandør skal være et lovlig registrert foretak i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i.

    Leverandøren skal ha sertifisering fra uavhengige tredjeparter som bekrefter at leverandør har rutiner og systemer som sikrer en lav miljøbelastning ved utførelsen av leveransen.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner