Søkeresultater for Anbudssøk

  1. Anbudssøk
    30231000 Dataskjermer og konsoller

Viser 1-25 av 120 resultater

  1. Norges Teknisk-naturvitenskapelige Universitet Ntnu

    Instrumentering av fartøyet Innovator

    Norges Teknisk-naturvitenskapelige Universitet (NTNU) trenger instrumentering for fartøyet «Innovator» med en kontraktsverdi på maksimalt 2,5 millioner kroner over 3 måneder. Anskaffelsen omfatter en integrasjonsplattform for navigasjon og kartlegging, inkludert kartsystem, radar, AIS, strømlogg, multistråleekkelodd, autopilot, samt mulighet for kamera-tilkobling, og skal leveres i Møre og Romsdal. Tildelingskriteriene er vektet med 25 % for pris, 45 % for kvalitet, og 30 % for miljø.

    Konkurranse10. juli 2025
    26. aug. 2025(42 dager)
    2 500 000 kr
  2. Forsvarsmateriell

    Anskaffelse av rammeavtale lyd, bilde og hvitevarer

    Forsvarsmateriell trenger en rammeavtale for levering av lyd, bilde og hvitevarer over 4 år, med en maksimal totalverdi på 220 millioner kroner. Rammeavtalen vil dekke behovene til Forsvaret, Forsvarsdepartementet, Forsvarsmateriell, Forsvarsbygg, Kriminalomsorgsdirektoratet, Politiets Fellestjenester og Forsvarshistorisk museum, samt underliggende etater/virksomheter til Forsvarsdepartementet og Statens graderte plattformtjenester. Detaljer om anskaffelsens omfang finnes i del II (Generelle kontraktbestemmelser) og del II Vedlegg B (Kravspesifikasjon).

    Konkurranse2. juli 2025
    22. aug. 2025(38 dager)
    220 000 000 kr
  3. Statsbygg

    Prosjekt 1185602 VTM-BUT Audiovisuelt utstyr, multimedia og IKT – Kvalifisering

    Statsbygg trenger audiovisuelt utstyr, multimedia og IKT-relaterte produkter til det nye Vikingtidsmuseet på Bygdøy i Oslo. Anskaffelsen inkluderer levering av teknisk maskinvare og mediesystemer for digitale besøksopplevelser og publikumsinformasjon, som projektorer, skjermer, høyttalere, datamaskiner, servere, avspillingsutstyr, interaksjonselementer, omformere, forsterkere, kontrollsystemer, kameraer, kabler, lisenser, samt monteringsarbeid og testing. Museet vil ha mer enn 9 000 m² publikumsområder, hvorav omtrent 5 500 m² er utstillingsområder. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover at tilbyder må ha et lovlig etablert foretak. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse27. juni 2025
    11. aug. 2025(27 dager)
  4. Departementenes Digitaliseringsorganisasjon (dio)

    Løsning til møteromsbooking med tilhørende utstyr

    Departementenes Digitaliseringsorganisasjon (DIO) trenger en SaaS-løsning for møteromsbooking med tilhørende tjenester og noe utstyr, inkludert skjermer, for en kontraktsperiode på 2 år med en maksimal totalverdi på 9 millioner kroner. Formålet med anskaffelsen er å administrere møterom og fellesrom på en strømlinjeformet måte, både i det nye regjeringskvartalet og i andre bygg. Systemet skal gi møteromsansvarlige og brukere mulighet til å booke rom med tilgang til ett eller flere av rommene som administreres av systemet. Anskaffelsen er lokalisert i Oslo, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover de generelle kravene til skatteattest.

    Konkurranse10. juni 2025
    13. aug. 2025(29 dager)
    9 000 000 kr
  5. Departementenes Digitaliseringsorganisasjon (dio)

    Løsning til møteromsbooking

    Departementenes Digitaliseringsorganisasjon (DIO) har avlyst konkurransen om anskaffelse av en SaaS-løsning for møteromsbooking med tilknyttede tjenester og utstyr, som skulle brukes i det nye regjeringskvartalet og andre bygg. Avtalen skulle omfatte et system for romadministrasjon, tjenester som integrering mot andre systemer, og utstyr som informasjonsskjermer. Den estimerte verdien for SaaS-løsningen over fire år var mellom 2 og 6 millioner kroner, mens utstyret hadde en maksimal verdi på 3 millioner kroner. Det var planlagt å inngå to avtaler, en for SaaS-løsningen med en varighet på 3+1 år, og en rammeavtale for utstyret med en varighet på 2+1+1 år. Konkurransen ble avlyst da alle tilbud ble trukket tilbake eller funnet inadmissible, med tre mottatte tilbud.

    Resultat26. mai 20259 000 000 kr
  6. Trv Gruppen AS

    Kjøp av IT utstyr (2. gangs utlysning)

    TRV Gruppen AS trenger en leverandør for en rammeavtale over 5 år med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner for kjøp av IT-utstyr til konsernet i Trøndelag. Avtalen skal sikre fleksibilitet for fremtidige teknologiske endringer og behov, samt kostnadseffektiv anskaffelse av et bredt spekter av IT-produkter som oppfyller relevante lovkrav og bransjestandarder. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover at leverandøren må være et lovlig etablert foretak.

    Konkurranse13. mai 2025
    16. juni 2025(Utgått)
    5 000 000 kr
  7. Ikt Nordfjord

    Rammeavtale IT-brukarutstyr

    Ikt Nordfjord trenger en rammeavtale for levering av IT-brukarutstyr over 4 år, med en maksimal totalverdi på 200 millioner kroner. Avtalen omfatter bærbare og stasjonære datamaskiner, skjermar, nettbrett, mobiltelefonar og annet tilgrensende IT-utstyr, men ekskluderer iPad for oppvekst i Kinn kommune. Leverandøren må ha dokumenterte rutiner for oppfølging av sitt leverandørledd, inkludert miljømessige og etiske krav, og må kunne dokumentere relevante oppdrag de siste 3 årene. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

    Konkurranse11. mars 2025
    15. apr. 2025(Utgått)
    200 000 000 kr
  8. Trv Gruppen AS

    Kjøp av IT utstyr

    TRV Gruppen AS søker å inngå en rammeavtale for kjøp av IT-utstyr over 5 år, med en maksimal totalverdi på 5 millioner kroner. Anskaffelsen omfatter et bredt spekter av IT-produkter som skal være av alminnelig god kvalitet og egnet til daglig bruk, i tråd med relevante lover og bransjestandarder. Leveransen skal skje i Trøndelag. Det kreves at leverandøren har et kvalitetssikringssystem, som kan dokumenteres med ISO 9001:2015, samt miljøledelsestiltak for å redusere negativ miljøpåvirkning. Leverandøren må også ha erfaring fra lignende oppdrag, dokumentert gjennom referanser fra de siste tre årene. Det er viktig at leverandøren følger TRV Gruppens etiske retningslinjer og har systemer for ansvarlig næringsliv i henhold til FNs og OECDs retningslinjer.

    Konkurranse5. mars 2025
    10. apr. 2025(Utgått)
    5 000 000 kr
  9. Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO

    Rammeavtale på PC, MAC og utstyr til ansatte - Anskaffelse

    Anskaffelser i Akershus, Buskerud og Østfold KO trenger en rammeavtale for levering av PCer, Mac, skjermer, Apple-produkter og tilbehør til ansatte over 2 år. Leveransene skal skje i Viken og Oslo. Anskaffelsen fokuserer på miljøhensyn ved å stille krav til lang levetid, 3 års garanti, og avhending av IT-utstyr for å redusere klimafotavtrykket. Tildelingskriteriene vektlegger pris med 60% og kvalitet med 40%. Det er stilt krav til tekniske og faglige kvalifikasjoner, men spesifikke dokumentasjonskrav er ikke oppgitt i utdraget.

    Konkurranse3. feb. 2025
    7. mars 2025(Utgått)
  10. Marker Kommune

    01MAR24- Rammeavtale IKT-utstyr, Marker kommune

    Marker Kommune trenger leverandører av IKT-utstyr for å levere kostnadseffektive og rasjonelle løsninger til sine enheter og virksomheter i Viken. Det skal inngås en rammeavtale med én leverandør for ulike kategorier av IKT-utstyr. To viktige formelle krav er at leverandøren må tillate kontroll av produksjonskapasitet og kvalitetskontrolltiltak, samt kunne fremlegge etterspurte prøver, beskrivelser eller fotografier av varer, med eller uten attester for ekthet.

    Konkurranse26. apr. 2024
    3. juni 2024(Utgått)
  11. Innovasjon Norge

    Prekvalifisering: rammeavtale for levering av IKT-Hardware-utstyr

    Formålet med avtalen er å inngå avtale med én leverandør for kjøp av IKT-utstyr. Oppdragsgiver har behov for utstyr innenfor følgende datautstyrsgrupper: datamaskiner (bærbar PC, stasjonær PC, nettbrett), mobiltelefoner, datatilbehør (skjermer o.l.) og nettverksutstyr (inkl. brannmur, Wifi, Svitsjer o.l.). Avtalen skal leveres som en tjeneste, der Leverandørens selvbetjeningsportal leveres uten behov for lokalt installert programvare hos Oppdragsgiver.

    Resultat5. juni 2023