Anbudsoversikt for Rammeavtale IT-brukarutstyr

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Husholdningsapparater og elektronikk

Ikt Nordfjord trenger en rammeavtale for levering av IT-brukarutstyr over 4 år, med en maksimal totalverdi på 200 millioner kroner. Avtalen omfatter bærbare og stasjonære datamaskiner, skjermar, nettbrett, mobiltelefonar og annet tilgrensende IT-utstyr, men ekskluderer iPad for oppvekst i Kinn kommune. Leverandøren må ha dokumenterte rutiner for oppfølging av sitt leverandørledd, inkludert miljømessige og etiske krav, og må kunne dokumentere relevante oppdrag de siste 3 årene. Tildelingskriteriene finner du i konkurransegrunnlaget.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Rammeavtale IT-brukarutstyr
Estimert verdi
200 000 000,00 kr
Varighet
4 år
Kvalifikasjonskrav 1
Krav til økonomisk og finansiell stilling
Leverandøren skal ha tilstrekkeleg økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Kredittverdigheit utan krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkeleg til å oppfylle kravet. • Kredittvurdering som baserer seg på siste kjende rekneskapstal. Ratinga skal vere utført av kredittopplysningsverksemd som har konsesjon til å drive slik verksemd. • Erklæring om verksemda si omsetjing dei siste tre rekneskapsåra.
Kvalifikasjonskrav 2
Krav til organisatorisk og juridisk stilling
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, fagleg register eller eit handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Norske tilbydarar: • Firmaattest. Utanlandske tilbydarar: • Stadfesting på at tilbydaren er registrert i bransjeregister eller føretaksregister i samsvar med lovgjevinga i det landet kor tilbydaren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 3
Krav til tekniske og faglege kvalifikasjonar
Skildring av leverandørens mest relevante oppdrag i løpet av dei siste 3 åra. Skildringa må inkludere • Oppdragsgjevar • Kontaktinformasjonen til oppdragsgjevar sin kontaktperson • Kort skildring av leveransen inkl. kva som blei levert og verdi • Tidspunkt Nytt vedlagt mal, jf. pkt. 2 del I. Det er leverandøren sitt ansvar å dokumentere relevans gjennom skildringa.
Kvalifikasjonskrav 4
Oppfølging av produsentar
Leverandøren skal ha dokumenterte rutinar for oppfølging av sitt leverandørledd, inkludert miljømessige og etiske krav. Leverandøren skal dokumentere at oppfølgingsrutinar har vore gjennomført dei siste tre åra. Dokumentasjonen skal inkludere: • Korleis leverandøren sikrar etterleving av krav i underleverandørkjeda. • Kva type oppfølgingstiltak som er gjennomførte (t.d. revisjonar, kontrollrutinar, sertifiseringar eller avtalevilkår). • Eventuelle tiltak som er sette i verk ved avvik. Sjå konkurransereglar for meir informasjon

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner