Anbudsoversikt for Anskaffelse av parallelle rammeavtaler for forsknings- og utredningsoppdrag

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Bedriftsrådgivning

Formålet for anskaffelsen er å inngå nye parallelle rammeavtaler for forsknings- og utredningsoppdrag. Tjenestene som etterspørres er inndelt i tre oppdragstyper, og det gjennomføres selvstendige delkonkurranser for hver oppdragstype. Se konkurransegrunnlaget for nærmere beskrivelse av innholdet i de ulike delkontraktene. Leverandørene kan gi tilbud på en eller flere av oppdragstypene/delkontraktene. Avrop på kontrakten vil gjennomføres ved minikonkurranser innen den enkelte oppdragstype. Avtalene skal være bindende for Arbeids- og velferdsdirektoratet. I enkeltstående tilfeller vil det kunne bli aktuelt at andre enheter i NAV gjør avrop på avtalene, med bistand fra FoU-seksjonen. Avtalene gjelder fra de er signert, og vil ha ulik varighet grunnet evalueringsmessige hensyn: Oppdragstype 1: 2 år. Oppdragstype 2: 1 år og 10 mnd., Oppdragstype 3: 1 år og 11 mnd. Avtalene skal dog ha samme sluttdato. Oppdragsgiver (Kunden) har opsjon på forlengelse av avtalene i ytterligere 1 + 1 år.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Tittel
Anskaffelse av parallelle rammeavtaler for forsknings- og utredningsoppdrag
Estimert verdi
72 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Kvalifikasjonskrav 1

Kvalifikasjonskrav: Det kreves at Leverandøren er et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav: Norske leverandører: Firmaattest fra Brønnøysundregisteret Utenlandske leverandører: Attest for registrering i foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i den stat hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

Kvalifikasjonskrav: Det kreves at leverandøren har tilstrekkelig økonomisk soliditet Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver innhenter selv kredittvurdering gjennomført av Experian, se www.experian.no. Dersom leverandøren mener kredittvurderingen ikke vil gi et riktig bilde, bes utfyllende opplysninger sendt med tilbudet.
Kvalifikasjonskrav 3

Kvalifikasjonskrav: Det kreves erfaring fra liknende leveranser. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens 3 viktigste og mest relevante referanseprosjekter. Referanseprosjektene må vise at leverandøren har erfaring med relevante metoder for oppdragstypen og/eller erfaring innenfor relevante temaområder (f.eks. arbeid, velferd, helse, utdanning og oppvekst, hvordan offentlig velferd organiseres, forvaltes og leveres [særlig digitale leveranser], og annen forskning på offentlig tjenesteyting) de siste 3 år (sluttdato for prosjektet). Det er leverandørs ansvar å dokumentere prosjektets relevans med hensyn til oppdragstype og/eller temaområde. Beskrivelsen skal inneholde tittel og en kort omtale av prosjektet (inntil 1 side). Beskrivelsen skal i tillegg inkludere prosjektets varighet, verdi og kontaktinformasjon til mottaker/oppdragsgiver. Vedlegg 2 kan benyttes i beskrivelsen. Det skal dokumenteres 3 referanseprosjekter per delkontrakt det leveres tilbud på.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner