Anbudsoversikt for Anskaffelse av prosjektøkonomisystem

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

IT- drift og vedlikehold

Anskaffelsen omfatter etablering av en ferdigutviklet løsning for et nytt helhetlig prosjektøkonomisystem for Lørenskog kommune, heretter kalt Løsningen. Løsningen skal i første omgang benyttes for bygg- og anleggsprosjektene i kommunen, men det også aktuelt å bruke Løsningen for prosjekter i andre avdelinger på sikt. I dag baserer økonomioppfølging og rapportering av prosjektene i Lørenskog kommune seg i stor grad på Excel og manuell innhenting av informasjon fra andre systemer. Løsningen skal i større grad automatisere prosesser relatert til økonomioppfølgingen i prosjektene, bla. budsjett, regnskapstall på faktura-/artsnivå, kontrakter, prognoser, endringer, likviditet og usikkerhet over prosjektets levetid.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Anskaffelse av prosjektøkonomisystem
Varighet
36 måneder
Tildelingskriterium 1

Formål og behov
Tildelingskriterium 2

Funksjonelle krav
Tildelingskriterium 3

Ikke-funksjonelle krav
Tildelingskriterium 4

Kvalifikasjonskrav 1

Krav: Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjon: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav 2

KRav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet Dokumentasjon: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet
Kvalifikasjonskrav 3

Krav: Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Dokumentasjon: Liste over de viktigste og mest relevante leveransene de siste tre år. Beskrivelsen må inkludere angivelse av omfang, tidspunkt og mottaker. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans i erfaringsoppdragene sett opp mot Kundens behov i denne anskaffelsen. Krav: Leverandøren skal ha kapasitet til å ta på seg oppdraget. Dokumentasjon: Beskrivelse av leverandørens personell og tekniske enheter som leverandøren disponerer til oppfyllelse av avtalen

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner