Anbudsoversikt for Anskaffelse av reklamebyråtjenester og kommunikasjonsrådgivning
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Arrangementstjenester
AKT ønsker å inngå en rammeavtale for anskaffelse av reklamebyråtjenester og kommunikasjonsrådgivning. Det skal inngås rammeavtale med én leverandør. Leverandøren skal ha god forståelse av AKTs virksomhetsområde. Leverandøren skal sette seg godt inn i markedssituasjonen til AKT, og på en god og hensiktsmessig måte videreformidle AKTs strategier. Se Bilag 1 for nærmere henvisninger til AKTs strategiplan og CVI. Leverandørens oppgaver vil bestå av håndtering av store og omfattende digitale og analoge informasjonskampanjer, for eksempel informasjonskampanjer, profilkampanjer, produktkampanjer samt rådgivning i forbindelse med valg av budskap og valg av ulike medier/flater. Utviklingen av AKTs hjemmesider vil også kunne inngå i kontrakten. Leverandøren skal også kunne håndtere mindre oppdrag, for eksempel annonseproduksjon, søkemotormarkedsføring, plakatproduksjon og brosjyremateriell, web-annonser, etc.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffelse av reklamebyråtjenester og kommunikasjonsrådgivning
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 40 000 000,00 kr
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Krav: Det kreves at leverandør er et lovlig, etablert foretak. Dokumentasjon: Attest fra foretaksregisteret (firmaattest), eller evt. dokumentasjon på registrering i tilsvarende register i leverandørens hjemland.
Krav: Det kreves at leverandøren har tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre leveransen Dokumentasjon: Det skal vedlegges godkjent årsregnskap, årsberetning og revisjonsberetning for de to siste år. Er leverandør nyetablert og dermed ikke har årsregnskap, vedlegges revisorattestert erklæring med opplysninger om leverandørens økonomiske nøkkeltall for den perioden selskapet har eksistert. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å kreve/innhente opplysninger for å verifisere leverandørens økonomiske og finansielle kapasitet, blant annet kredittvurderinger fra anerkjente kredittratingbyråer.
Krav: Leverandørens erfaring fra sammenlignbare oppdrag Dokumentasjon: Oversikt over og beskrivelse av erfaring fra tilsvarende oppdrag som leverandøren har utført i løpet av de tre siste årene regnet fra tilbudsfristens utløp. Leverandør skal beskrive minimum 3 tidligere utførte arbeider/prosjekter. Leverandøren legger ved utfylt vedlegg 1 - Referanseoppdrag. Krav: God gjennomføringsevne Dokumentasjon: Det skal gis en kort og overordnet beskrivelse av virksomheten. Herunder gis en redegjørelse for foretakets kjernekompetanse er relatert til leveransen, en oversikt over selskapets historikk og en beskrivelse av dagens virksomhet. Organisasjonskart og en oversikt over firmaets totale bemanning legges ved. Beskrivelse av hvordan leverandøren er organisert for gjennomføring av store og mindre oppdrag. Ved bruk av samarbeidspartnere/underleverandører må dette beskrives.