Registerenheten I Brønnøysund
Dynamisk innkjøpsordning - Analyser og utredninger
Registerenheten I Brønnøysund trenger bistand, rådgivning og prosjektledelse for å levere analyser og utredninger til en verdi av 30 000 000 NOK.
Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Bedriftsrådgivning
Politiets Fellestjenester har inngått en avtale med Verified AB for levering av språkanalysetjenester på vegne av Politiets utlendingsenhet, Utlendingsdirektoratet og Utlendingsnemnda. Avtalen har en total verdi på 27 millioner kroner, og det ble mottatt ett tilbud i konkurransen. Kvalitet ble vektet 60% og pris 40% i tildelingskriteriene.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProSe konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Registerenheten I Brønnøysund trenger bistand, rådgivning og prosjektledelse for å levere analyser og utredninger til en verdi av 30 000 000 NOK.
Ålesund Kommune trenger innkjøpsbistand gjennom en rammeavtale over 2 år, med en maksimal totalverdi på 30 millioner kroner. Avtalen innebærer planlegging, gjennomføring og kvalitetssikring av anskaffelser i samarbeid med kommunen, og det skal inngås parallellavtaler med 3-5 leverandører. Tildelingskriteriene er pris (50%), dedikerte ressurser (30%), og oppdragsforståelse/løsningsbeskrivelse (20%). Leverandører må tilby mellom 3 og 15 dedikerte ressurser, og dokumentere kompetanse og erfaring gjennom et ressursskjema. Anskaffelsen har ingen klima- og miljøhensyn, da det vurderes som uvesentlig for denne typen tjenester.
Registerenheten i Brønnøysund har etablert en dynamisk innkjøpsordning for tjenester innen bistand, rådgivning og prosjektledelse relatert til analyser og utredninger, med en maksimal totalverdi på 30 millioner kroner. Tjenestene skal leveres i Nordland, og det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover registrering i et foretaksregister eller handelsregister i leverandørens medlemsstat, som beskrevet i direktiv 2014/24/EU.
Integrerings- Og Mangfoldsdirektoratet trenger tjenester for kartlegging av klager på vedtak etter integreringsloven, med en maksimal totalverdi på 800000 kroner. Prosjektet har som mål å få mer kunnskap om årsakene til det lave antall klager hos statsforvalteren. Tildelingskriteriene er basert på løsningsforslag (50%) og kompetanse og erfaring (50%).
Direktoratet for Forvaltning og Økonomistyring (DFØ) trenger analysekompetanse for å levere en plattform for datautveksling til en verdi av 130 000 000 NOK. Oppdraget innebærer å utvikle løsninger som gjør det mulig å dele innkjøps-, HR-, lønns- og regnskapsinformasjon på en brukervennlig måte, samtidig som belastningen på kildesystemene holdes lav.