Cobrief Logo

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Sikkerhets- og redningsutstyr

Ålesund Brannvesen Kf trenger MSA-røykdykkerutstyr, inkludert røykdykkermasker, meis, lungeautomat og komposittflasker, samt service- og forbruksdeler for brannvesenets servicevirksomhet, gjennom en rammeavtale over 2 år. Tildelingskriteriene er leveringskapasitet og pris.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Formålet med anskaffelsen er å etablere en rammeavtale med en leverandør som skal levere MSA-røykdykkerutstyr til bruk i Ålesund brannvesen. Dette handler om kjøp av røykdykkerutstyr i form av røykdykkermasker, meis, lungeautomat og komposittflasker, samt service- og forbruksdeler til brannvesenets servicevirksomhet.Hovedtrekkene i prosedyrenKonkurransen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 (LOA) og forskrift om offentlige anskaffelser (FOA) FOR-2016-08-12-974  del I, samt de bestemmelser som fremgår av dette konkurransegrunnlaget.

    Kontakt navn
    Irene Fylling
    Kontakt telefon
    +47 70 16 32 00
    Adresse
    Sjømannsvegen 1B, 6008 ÅLESUND

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Med leveringskapasitet menes leverandørens evne til å levere varer eller tjenester i henhold til behov – både når det gjelder sortimentsbredde, volum, leveringstid og kvalitet. Dette kriteriet vurderes basert på leverandørens beskrivelse av hvordan leveransen vil gjennomføres i henhold til oppdragsgivers behov. Ved evalueringen vil det bli gjort en helhetlig innkjøpsfaglig vurdering av den oppgitte leveringskapasiteten. Leverandøren skal ha tilstrekkelig leveringskapasitet til å sikre at bestilte varer og tjenester leveres innen rimelig tid. Eventuelle forsinkelser, endringer i leveranser, eller manglende tilgjengelighet (f.eks. tomt på lager) skal varsles skriftlig til oppdragsgiver så snart som mulig. Oppdragsgiver stiller ikke krav til størrelsen på leverandørens lagerbeholdning, men forventer at leverandøren har rutiner som sikrer forutsigbar og effektiv levering.

    Evalueringsmetode

    Ved evalueringen vil det bli gjort en helhetlig innkjøpsfaglig vurdering av den oppgitte leveringskapasiteten.

    Beskrivelse

    Kunde ønsker leverandører med konkurransedyktige priser. Pris på produktene som inngår i hovedsortiment skal være fast i hele avtaleperioden. Det skal ikke tilbys produkter som leverandør regner med vil gå ut av produksjon tidlig i avtaleperioden. Kunde legger til grunn at leverandøren gjennom sitt valg av produkter som tilbys har fokus på at varekatalogen skal fremstå som stabil, og at de er tilgjengelige minimum gjennom hele avtaleperioden. Leverandør skal i kostnadsberegningen fylle ut vedlagt prisskjema, og levere som vedlegg til tilbudet i Excel-format. Alle felter i vedlagte prisskjema merket med gult skal fylles ut. Leverandør oppgir sin siste listepris per 1/10-2025, samt tilbudte rabatt i %. Alle priser er i NOK, ekskl. mva., inkludert alle direkte eller indirekte utgifter og avgifter som kan påløpt i forbindelse med leveransen. Ordregebyr og fakturagebyr er å regne som utgifter. Prisene skal inneholde alle kostnader for kunde som inngår i denne konkurransen. Kostnader som leverandør vet vil tilkomme, men som ikke er spesifikt angitt i tilbudet, vil oppfattes som inkludert i de oppgitte kostnadene. Tilbudte priser skal inkludere frakt, emballasje, toll, miljøavgifter og andre avgifter. Fritt levert. Alle kostnader inkludert, herunder også innkjøpsproveny. Det er ikke bedt om spesifiserte priser på alle typer servicedeler og tilbehør. Leverandøren skal derfor oppgi en generell prosentvis rabatt på gjeldende listepriser for øvrig sortiment, herunder alt servicemateriell til MSA-utstyr, samt servicedeler til hjelmer, gassmålere og annet relevant utstyr. Denne rabatten vil ikke inngå i evalueringen av tilbudet, men vil gjelde som en del av rammeavtalen for kjøp av øvrige deler og tilbehør som ikke er spesifisert i prisskjemaet.

    Evalueringsmetode

    Denne rabatten vil ikke inngå i evalueringen av tilbudet, men vil gjelde som en del av rammeavtalen for kjøp av øvrige deler og tilbehør som ikke er spesifisert i prisskjemaet.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner