Cobrief Logo

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Vakttjenester

Ålesund Kommune har inngått en rammeavtale med Securitas AS for levering av vektertjenester i tilknytning til rådhuskvartalet i Ålesund kommune, inkludert Ålesund Rådhus, Rådhusplassen, Postbygget, Biblioteket og Kremmergården parkeringsanlegg. Avtalen har en varighet på 2 år og en maksimal totalverdi på 2,25 millioner kroner. Tjenestene omfatter både ordinære vektertjenester og assistansealarmer, med fokus på å opprettholde ro og orden, forebygge kriminelle handlinger og ivareta sikkerheten til de ansatte. Det ble stilt krav til leverandørens plan for organisering, opplæring av personell, kompetanse i forhold til heiser, samt bruk av miljøvennlige kjøretøy.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Securitas AS
Antall mottatte tilbud
0
Kontraktsverdi
Ikke oppgitt

Om anbudet

    Gjennom denne anskaffelsen ønsker oppdragsgiver å inngå rammeavtale med en leverandør. Formålet med avtalen er å anskaffe vakthold/beredskap i tilknytning til Ålesund Rådhus, Rådhusplassen, Postbygget, Biblioteket og Kremmergården parkeringsanlegg, iht. kravspesifikasjonen.  Ålesund Rådhus har adresse Keiser Wilhelmsgate 11 og er lokalisert sentralt i Ålesund. Vektertjenestens formål er blant annet å bidra til å opprettholde ro og orden, forebygge kriminelle handlinger og forhindre uønsket atferd. Videre skal vektertjenesten ivareta sikkerheten til de ansatte. Anskaffelsen gjelder både ordinære vektertjenester (vekterrunder) og assistansealarmer.Hovedtrekkene i prosedyrenÅpen anbudskonkurranse

    Kontakt navn
    Bente-Kristin Rødland
    Kontakt telefon
    +4770162000
    Adresse
    Keiser Wilhelms gate 11, 6003 ÅLESUND

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

    Beskrivelse

    Leverandør skal i kostnadsberegningen fylle ut vedlagt prisskjema, og levere som vedlegg til tilbudet i Excel-format. Alle felter i vedlagte prisskjema merket med gult skal fylles ut. Manglende utfylling av prisfelt vil kunne medføre vanskeligheter med å kunne vurdere tilbudet, og tilbudet vil da kunne bli avvist. I prisskjemaet er angitte volum oppgitt kun for å få en prismessig sammenligning mellom leverandørene. Det presiseres at faktisk behov vil kunne variere i avtaleperioden, og at oppdragsgiver ikke er forpliktet til angitte volum for verken obligatoriske eller tilfeldige oppdrag. Alle priser er i NOK, ekskl. mva., inkludert alle direkte eller indirekte utgifter og avgifter som kan tenkes påløpt i forbindelse med leveransen. Ordregebyr og fakturagebyr er å regne som utgifter. Prisene skal inneholde alle kostnader for kunde som inngår i denne konkurransen. Kostnader som leverandør vet vil tilkomme, men som ikke er spesifikt angitt i tilbudet, vil oppfattes som inkludert i de oppgitte kostnadene.

    Evalueringsmetode

    Ved vurdering av pris benyttes totalsum fra prisskjema i en hybridmodell med knekkpunkt 1. Vedlagt følger mal for evalueringsmodellen. Leverandørens samlede poengscore for dette tildelingskriteriet vektes med tildelingskriteriets vektingsprosent.

    Beskrivelse

    Leverandør bes beskrive følgende: Leverandørens plan for organiseringen av oppdraget Leverandørens rutiner for opplæring av det personellet som vil bli benyttet i forbindelse med oppdraget. Kompetanse i forhold til heiser hos vektere som vil være tilknyttet oppdraget Om leverandørene kan tilby at bare en fast gruppe («pool») vektere vil bli benyttet i forbindelse med oppdraget. Bestillingsfrister for "tilfeldige oppdrag".

    Evalueringsmetode

    Dette tildelingskriteriet vurderes ut fra leverandørs beskrivelse av tildelingskriteriet. Ved evaluering vil det bli gjort en innkjøpsfaglig samlet vurdering av beskrevet løsning. Beste løsning tildeles høyeste poengscore (10). Øvrige løsninger tildeles poengscore forholdsmessig ut fra beste løsning. Leverandørens samlede poengscore for dette tildelingskriteriet vektes med tildelingskriteriets vektingsprosent.

    Beskrivelse

    Miljøvennlig kjøretøy: Leverandøren får uttelling for å bruke biogasskjøretøy av euroklasse 6/VI og/eller nullutslippskjøretøy i kontraktsperioden. NB! Kun kjøretøy som faktisk skal bli brukt på avtalen skal oppgis, og ALLE kjøretøy som skal brukes på avtalen MÅ oppgis. Se Excel-vedlegg "Liste over kjøretøy" for utfyllende informasjon og hvordan tildelingskriteriet evalueres. Leverandøren bes legge ved ferdig utfylt skjema "Liste over kjøretøy".

    Evalueringsmetode

    Beste løsning tildeles høyeste poengscore (10). Øvrige løsninger tildeles poengscore forholdsmessig ut fra beste løsning. Leverandørens samlede poengscore for dette tildelingskriteriet vektes med tildelingskriteriets vektingsprosent.

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Anskaffelse - Vektertjeneste i tilknytning til rådhuskvartalet i Ålesund kommune, 2024
Estimert verdi
2 250 000,00 kr
Varighet
2 år

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner