Anbudsoversikt for Anskaffelser av tjenester innen markedsføring
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Reklame og markedsføring
Rustelefonen v/ Velferdsetaten ønsker å inngå en rammeavtale for tjenester innen markedsføring. RUStelefonen er en landsdekkende tjeneste og for å oppfylle vårt mandat er det en forutsetning at flest mulig kjenner til vår tjeneste og har en forståelse av hva vi gjør Ved behov kan det også bli aktuelt for andre enheter underlagt Velferdsetaten å benytte avtalen. RUStelefonen har behov for ulike tjenester innen markedsføring. Under følger en oversikt over hvilke tjenester som skal omfattes av avtalen: • Strategisk og operativ kommunikasjonsrådgivning herunder; o mediestrategi o kanalstrategi o kommunikasjonsstrategi o merkevarestrategi/posisjonering • Markedsanalyse • Medietrening og håndtering av løpende og planlagte mediesaker • Kampanjer (planlegging, gjennomføring og evaluering)
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Anskaffelser av tjenester innen markedsføring
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- Estimert verdi
- 3 000 000,00 kr
- Varighet
- 24 måneder
- Kvalifikasjonskrav 1
- Kvalifikasjonskrav 2
- Kvalifikasjonskrav 3
Kvalfikasjonskrav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten Dokumentasjonskrav: Leverandørene skal gi dokumentasjon på omsetning, resultatgrad, soliditet og likviditet ved å levere: • Foretakets 3 siste årsregnskap inklusive noter, styrets årsberetninger og revisjonsberetninger, samt nyere opplysninger som har relevans for foretakets regnskapstall. • Oppdragsgiver innhenter kredittvurdering fra Dun & Bradstreet Norge AS. For nyetablerte leverandører: • Stiftelsesdokument inkludert åpningsbalanse. • Budsjett- og balanseoppstilling for de første 3 hele driftsårene med kommentarer. Kommentarene skal gi opplysninger om antall ansatte totalt og hvor mange av de ansatte som skal arbeide med oppgaver tilknyttet dette oppdraget. Kommentarene må også gi opplysninger om virksomheten eier eller leier lokaler og dersom lokalene leies skal det opplyses om de leies av et eksternt selskap eller et selskap i eget konsern. • Forretningsplan for virksomheten dersom den er utarbeidet. Leverandøren kan i tillegg velge å støtte seg på andre foretaks kapasitet for å oppfylle kravet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling. Leverandøren må i så fall også dokumentere ressursene til de foretakene han vil støtte seg på og bevise at han vil ha rådighet over de nødvendige ressursene fra disse i kontraktsperioden, ved for eksempel å legge frem en forpliktelseserklæring, garanti, samarbeidsavtale eller lignende. Dette gjelder uavhengig av den juridiske karakteren av forbindelsen mellom foretakene, dvs. at de støttende foretakene kan være leverandørens morselskap, et annet foretak i samme konsern, en samarbeidspartner eller lignende.
Kvalfikasjonkrav 1: Leverandøren skal ha tilstrekkelig erfaring fra tilsvarende leveranser (med tilsvarende leveranser menes tidligere leveranser som har overføringsverdi) Dokumentasjonskrav 1: Relevante oppdrag de siste 3 årene. Listen skal være på maks 3 sider og inneholde: • Navn på oppdragsgiver • Tidsrom for utføring • Omfang av leveransen i beløp • Kort beskrivelse av leveransen og eventuelle resultat Kvalifikasjonskrav 2: Leverandøren skal ha evne til å oppfylle kontrakten. Dokumentasjonskrav 2: Kort og overordnet beskrivelse og / eller visuell framstilling av virksomheten på maksimalt 5 sider. Denne skal inkludere: • Kort beskrivelse av organiseringen og eierstrukturen til virksomheten. • Kort beskrivelse av virksomhetens forretningside og kjernekompetanse i forhold til leveringsomfanget. • En beskrivelse av leverandøren sin rutiner når det gjelder administrasjon rundt håndtering av oppdrag, kompetanseheving og rekruttering av personell. Det skal redegjøres kort og overordnet for leverandørens totale bemanning for denne typen ytelse (det skal ikke leveres CV på dette punktet) Den som støtter seg på andre foretak skal vedlegge tilsvarende dokumentasjon fra disse foretakene.