Cobrief Logo

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Gjennomdenne anskaffelsen skal SPK tilegne seg en langsiktig samarbeidspartner for håndtering av henvendelser til kundesenteret. Løsningen skal avlaste SPKs eget kundesenter og sikre tilstrekkelig kapasitet etter behov. Avtalen skal dekke SPKs behov for bistand til håndtering av henvendelser til kundesenteret. Henvendelsene vil i første omgang komme via telefon, men bistanden kan utvides til å omfatte andre kanaler som e-post og chat.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Releasy AS
Antall mottatte tilbud
0
Kontraktsverdi
9 240 438 kr

Om anbudet

    Gjennomdenne anskaffelsen skal SPK tilegne seg en langsiktig samarbeidspartner for håndtering av henvendelser til kundesenteret. Løsningen skal avlaste SPKs eget kundesenter og sikre tilstrekkelig kapasitet etter behov. Avtalen skal dekke SPKs behov for bistand til håndtering av henvendelser til kundesenteret. Henvendelsene vil i første omgang komme via telefon, men bistanden kan utvides til å omfatte andre kanaler som e-post og chat.

    Kontakt navn
    Stig Morten Garcia
    Kontakt e-post
    stig.garcia@spk.no
    Adresse
    Verkstedveien 1, 0277 OSLO

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Se hele utlysningen

Tittel
Bistand til kundesenter
Tilleggskoder

Ingen tilleggskoder fra innkjøper …

Tidslinje