Anbudsoversikt for Chatbot studieadministrasjon

Tildelt

Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.

Brief

Etter gjennomført anbudskonkurranse NTNU ved avdeling for studeieadministrasjon har inngått kontrakt om anskaffelse av flerspråklig chatbot for å effektivisere brukerhenvendelser om opptaksspørsmål. Chatbot skal svare ut enklere henvendelser og sette saken videre via NTNU sitt ESM (NTNU Hjelp) om den ikke kan svare selv. En saksbehandler skal ta over chaten ved behov. Se liste over kravspesifikasjoner for flere opplysninger.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Resultat

Vinner
Kindly AS
Antall mottatte tilbud
6
Kontraktsverdi
1 300 000 kr

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier