Tildelt
Konkurransen er avsluttet og vinner har blitt valgt.
Etter gjennomført anbudskonkurranse NTNU ved avdeling for studeieadministrasjon har inngått kontrakt om anskaffelse av flerspråklig chatbot for å effektivisere brukerhenvendelser om opptaksspørsmål. Chatbot skal svare ut enklere henvendelser og sette saken videre via NTNU sitt ESM (NTNU Hjelp) om den ikke kan svare selv. En saksbehandler skal ta over chaten ved behov. Se liste over kravspesifikasjoner for flere opplysninger.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProResultat
- Vinner
- Kindly AS
- Antall mottatte tilbud
- 6
- Kontraktsverdi
- 1 300 000 kr
Om anbudet
- Kontakt navn
- Larissa Vajenina
- Kontakt e-post
- larissa.vajenina@ntnu.no
- Adresse
- Høgskoleringen 1, 7034 TRONDHEIM
Etter gjennomført anbudskonkurranse NTNU ved avdeling for studeieadministrasjon har inngått kontrakt om anskaffelse av flerspråklig chatbot for å effektivisere brukerhenvendelser om opptaksspørsmål. Chatbot skal svare ut enklere henvendelser og sette saken videre via NTNU sitt ESM (NTNU Hjelp) om den ikke kan svare selv. En saksbehandler skal ta over chaten ved behov. Se liste over kravspesifikasjoner for flere opplysninger.
Kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Beskrivelse
Kvalitet og tekniske krav
Beskrivelse
Leveringstid og opplæring
Beskrivelse
Service og support
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Chatbot studieadministrasjon
- Tilleggskoder
- 48333000 Programvare for kontakthåndtering
- 48510000 Kommunikasjonsprogramvare
- 48511000 Programvare for desktopkommunikasjon
- 64216110 Elektroniske datautvekslingstjenester
- 72212222 Utviklingstjenester relatert til Programvare for webserver
- 72413000 Designtjenester for nettsider (World wide web)
- 72415000 Drift- og vertstjenester for nettsider (World wide web)
- 72416000 Leverandør av applikasjonstjenester
