Anbudsoversikt for Dialogkonferanse - helhetlig digitalt kvalitetssystem
Utgått
Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.
Programvare - Dokumenthåndtering og saksbehandling
Invitasjon til dialogkonferanse for anskaffelse av Helhetlig digitalt kvalitetssystem Dialogkonferansen holdes på Teams torsdag den 6.mai 2021 – sett av hele dagen. Vi begrenser deltakelsen til seks – 6 - leverandører. Dette blir de seks første som tilfredsstiller våre behov for løsning. Disse behovene er: - Systemet skal være en skyløsning (online) som skal være tilgjengelig på alle plattformer - Systemet skal være tilpasset ISO 9001:2015 eller nyere - Systemet skal være et helhetlig integrert system fra én leverandør og ha minimum dokumentstyring, avvik-, skade-, rapport og risikostyringsmoduler. For å melde seg på dialogkonferansen ta kontakt med Elisabeth Wee Kleven på e-post (elisabeth.wee.kleven@lier.kommune.no). Vi setter av 45 minutter per deltager. Etter dialogkonferansen vil vi utarbeide et konkurransegrunnlag som vil bli utlyst for alle på Doffin.
Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!
Prøv Cobrief ProOm anbudet
Kvalifikasjonskrav
Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav
Tildelingskriterier
Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier
Se hele utlysningen
- Oppdragsgiver
- Tittel
- Dialogkonferanse - helhetlig digitalt kvalitetssystem
- Kategori (CPV)
- Tilleggskategorier (CPV)
- 48311000 Programvare for dokumentadministrasjon
- 48311100 Dokumenthåndteringssystem
- 48987000 Programvare til feilsøking
- 72200000 Programmering av software og rådgivning
- 72220000 Systemtjenester og tekniske konsulenttjenester
- 72224200 Planleggingsarbeid av kvalitetssikring av systemer
- 72230000 Utvikling av kundespesifisert programvare