Anbudsoversikt for Dialogkonferanse - helhetlig digitalt kvalitetssystem

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Programvare - Dokumenthåndtering og saksbehandling

Invitasjon til dialogkonferanse for anskaffelse av Helhetlig digitalt kvalitetssystem Dialogkonferansen holdes på Teams torsdag den 6.mai 2021 – sett av hele dagen. Vi begrenser deltakelsen til seks – 6 - leverandører. Dette blir de seks første som tilfredsstiller våre behov for løsning. Disse behovene er: - Systemet skal være en skyløsning (online) som skal være tilgjengelig på alle plattformer - Systemet skal være tilpasset ISO 9001:2015 eller nyere - Systemet skal være et helhetlig integrert system fra én leverandør og ha minimum dokumentstyring, avvik-, skade-, rapport og risikostyringsmoduler. For å melde seg på dialogkonferansen ta kontakt med Elisabeth Wee Kleven på e-post (elisabeth.wee.kleven@lier.kommune.no). Vi setter av 45 minutter per deltager. Etter dialogkonferansen vil vi utarbeide et konkurransegrunnlag som vil bli utlyst for alle på Doffin.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Kvalifikasjonskrav

Se konkurransedokumentene for kvalifikasjonskrav

Tildelingskriterier

Se konkurransedokumentene for tildelingskriterier

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner