Brief

Anleggs- og veibygging

Innlandet Fylkeskommune trenger drifts- og vedlikeholdstjenester for fylkesveger og fylkes g/s-veger i Hamar, Strange og Løten kommuner over en periode på 6 år, med en opsjon på 1 år, fra 2026 til 2033. Oppdraget omfatter rutinemessige driftsoppgaver, vedlikehold, tilsyn, inspeksjon, beredskap for vinterdrift, trafikkavvikling, dokumentasjon og rapportering. Vegnettet som skal vedlikeholdes består av totalt 475 km veg frem til 2028, og 520 km veg fra 2028, med trafikk som varierer fra ÅDT 500 til ÅDT 14000. Det er ingen spesifikke kvalifikasjonskrav utover at leverandøren må være et lovlig etablert foretak.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

    Oppdraget omfatter drifts- og vedlikeholdsoppgaver, med selvstendig ansvar for noen av oppgavene, på fylkesveger og fylkes- g/s-veger med tilhørende sideanlegg, sideområder, utstyr og installasjoner i Hamar, Strange og Løten kommuner i henhold til vegliste gitt i kap. D2-V. Arbeidet gjøres opp etter enhetspriser og utføres som regningsarbeid. Kontrakten gjelder for perioden fra 2026-09-01 til 2032-08-31 for alle oppgavene som er beskrevet. Byggherren har opsjon på å forlenge kontrakten med 12 måneder, fra 2032-09-01 til 2033-08-31. Vegnettet som omfattes av oppdraget frem til 31.08.2028 består av: 475 km veg totalthvorav440 km fylkesveg 35 km fylkes-g/s-veg Vegnettet som omfattes av oppdraget fra 01.09.2028 består av:520 km veg totalthvorav472 km fylkesveg og48 km fylkes-g/s-veg Trafikken på vegnettet varierer fra omlag ÅDT 500 til omlag ÅDT 14000. Oppdraget omfatter i hovedsak rutinemessige driftsoppgaver og vedlikeholdsoppgaver på vegnettet. Oppdraget omfatter også tilsyn, inspeksjon og registrering, planlegging av virksomheten, beredskap mht. vinterdrift og generell trafikkavvikling, dokumentasjon, rapportering til byggherren, informasjon til publikum og håndtering av andre oppgaver som er nødvendige for drift og vedlikehold av vegnettet.Hovedtrekkene i prosedyrenInnlandet fylkeskommune oppfordrer interessenter til å delta på tilbudskonferansen for å få informasjon om konkurransegrunnlaget. Tilbudskonferanse: 19.06.2025, kl. 10, Tilbudskonferanse vil bli gjennomført digitalt. Teams-link:Bli med i møtet nåMøte-ID: 371 782 788 347 2Passord: Wk9GJ3Gk

    Kontakt navn
    Christian Jakobsen
    Kontakt telefon
    91744654
    Adresse
    Parkgata 64, 2317 HAMAR

Kvalifikasjonskrav

    Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak eller bestå av et fellesskap av leverandører som er lovlig etablerte foretak. Kravet gjelder også virksomheter som leverandører støtter seg på.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner