Anbudsoversikt for EBE 17 - 2022 Rammeavtale Elektrotjenester

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Elektrisk installasjonsarbeid

Etat for bygg og eiendom (EBE) er en av Vestlandets største bygg- og eiendomsforvaltere med over 1000 bygg og 1,2 million kvadratmeter bygningsmasse. Den totala eiendomsmassen fordeler seg på 8 bydeler. Hovedtyngden av eiendomsmassen består av ca. 100 skoler og 60 barnehager. I tillegg kommer sykehjem, administrasjonsbygg og idrettsanlegg. For å dekke kommunens behov for løpende vedlikehold og drift av kommunens eiendomsmasse, har kommunen til hensikt å inngå rammeavtaler med to leverandører for levering av elektrotjenester, inkludert materiell. Arbeidene vil omfatter en rekke oppdrag av varierende størrelse og omfang, herunder større rehabiliteringer, utskifting av gammelt utstyr og installasjoner, samt reparasjon- og vedlikeholdsoppdrag på eksisterende utstyr og installasjoner. En del av oppdragene vil omfatte arbeider på prosjekter styrt av EBE - prosjekt, der leverandør må koordinere arbeidet opp mot arbeidet til andre rammeavtaleleverandører.

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
EBE 17 - 2022 Rammeavtale Elektrotjenester
Estimert verdi
320 000 000,00 kr
Varighet
24 måneder
Tildelingskriterium 1

Oppdragsforståelse
Tildelingskriterium 2

Tildelingskriterium 3

Oppgaveforståelse
Kvalifikasjonskrav 1

Minstekrav til kvalifikasjonskrav Leverandør skal være et lovlig registrert foretak. Dokumentasjon: For leverandører som er registrert i det norske Enhetsregisteret, er det ikke nødvendig å legge ved dokumentasjon. Oppdragsgiver vil kontrollere registreringen ved bruk av organisasjonsnummer oppgitt i leverandørens Mercell-profil. For tilbydere som ikke er registrert i ovennevnte register må tilbyder levere attest eller bekreftelse (tilsvarende firmaattest) for registrering i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert. Slik attest skal ikke være utstedt mer enn 6 måneder før tilbudsfristens utløp.
Kvalifikasjonskrav 2

Minstekrav til kvalifikasjonskrav Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Påkrevd økonomisk kapasitet vurderes i forhold til avtalens verdi, ytelser, risiko og varighet. Dokumentasjon for norske leverandører: Oppdragsgiver vil selv sjekke leverandørens økonomiske situasjon fra DIFIs eBevis, Proff Forvalt (https://forvalt.no/) og/eller via opplysninger gitt av Creditsafe (https://www.creditsafe.com) og kan hente inn ytterligere opplysninger fra Brønnøysundregistrene. Merk at konkurransegrunnlaget inneholder retningslinjer for hvordan leverandører selv kan supplere tilgjengelig informasjon hvis ønskelig. Dokumentasjon for utenlandske leverandører: Leverandør skal på forespørsel levere en kredittrating rapport fra selskap som har konsesjon fra Datatilsynet til å drive kredittopplysningsvirksomhet i Norge eller fra selskap med tilsvarende godkjenning i medlemsstat i EU/EØS. Kredittratingsrapporten må være basert på oppdaterte regnskapsopplysninger.
Kvalifikasjonskrav 3

Krav: Leverandør skal ha god og relevant erfaring. Erfaringen skal omfatte leveranser av tilsvarende kompleksistet som forespurt i denne konkurransen. Dokumentasjonskrav: Relevant erfaring skal dokumenteres ved å oppgi inntil 5 referanseprosjekt fra de siste 3 år. Referansene legges inn direkte i Mercell som besvarelse av dette punkt. Dersom det oppgis flere enn 5 referanseprosjekt , vil kun de fem første bli vurdert. Krav: Det kreves at leverandøren har tilstrekkelig tekniske ressurser og kapasitet til å gjennomføre oppdraget i tråd med oppdragsgivers behov. For delkontrakt 1 kreves det at tilbyder disponerer over minimum 18 elektrofagarbeidere som kan utføre oppdrag på denne avtalen. For delkontrakt 2 kreves det at tilbyder disponerer over minimum 12 elektrofagarbeidere som kan utføre oppdrag på denne avtalen. Dokumentasjon: Leverandøren skal vedlegge en oversikt over personell med teknisk/faglig kompetanse som er relevant for gjennomføring av denne leveransen. oversikten kan gjerne være i tabellform. Oversikten skal inneholde personens faglige kvalifikasjoner, erfaring og hvordan personen er tenkt brukt i den aktuelle leveransen. Alle ressurser som oppgis skal ha tilstrekkelig kapasitet i avtaleperioden til å kunne benyttes slik beskrevet. Krav: Oppdragsgiver krever leverandører som har rutiner og systemer for kvalitetsstyring. Dokumentasjon: Dokumentasjon (skal gis på én av følgende måter): Beskrivelse av firmaets rutiner vedrørende kvalitetsstyring, med vekt på kvalitetssikring, ressursstyring, ledelsens ansvar, tilvirkningsprosess og kontinuerlig analyse og forbedring. Om leverandør innehar gyldig ISO 9001:2015 sertifikat, aksepteres slikt sertifikat som dokumentasjon på oppfyllelse av kravet. Krav: Oppdraget krever leverandører som har rutiner og systemer som sikrer en lav miljøbelastning ved utførelsen av leveransen. Dokumentasjon: Beskrivelse av bedriftens rutiner og systemer for å sikre en lav miljøbelastning ved utførelse av leveransen. Hvis leverandør kan framlegge attester fra uavhengige organer som dokumenterer et etablert og tilfredsstillende miljøledelsessystem aksepteres slikt sertifikat som dokumentasjon på oppfyllelse av kravet. For eksempel vil kravet være oppfylt dersom levrandøren innehar gyldig ISO 14001:2015, eller er Miljøfyrtårn, eller er sertifisert av EMAS, eller andre tilsvarende tredjeparter.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner