Anbudsoversikt for Elektronisk stoffkartotek

Utgått

Konkurransen er utgått uten at vinner er annonsert.

Brief

Programvare - Data og analyse

Asker kommune trenger en leverandør som kan tilby et elektronisk stoffkartotek for å håndtere kjemikalier og registrere eksponerte arbeidstakere, til en verdi av 2 000 000 NOK. To viktige formelle krav er at leverandøren må ha ordnede skatte- og MVA-forhold og være registrert i relevante registre med erfaring fra lignende oppdrag. Anbudets vekting er kvalitet på brukerfunksjonalitet og IKT (1) og totalpris (2).

Slipp å lese og skrive alt selv, la Cobrief gjøre det for deg!

Prøv Cobrief Pro

Om anbudet

Se hele utlysningen

Oppdragsgiver
Tittel
Elektronisk stoffkartotek
Lokasjon
Estimert verdi
2 000 000,00 kr
Tildelingskriterium 1
Kvalitet på brukerfunksjonalitet og IKT
Kvalitet på brukerfunksjonalitet og IKT
Tildelingskriterium 2
Pris
Totalpris
Kvalifikasjonskrav 1
Attester for skatt og MVA
Krav: Leverandør skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift i henhold til lovbestemmelsene. Kravet dokumenteres med: For norske leverandører: Leverandør må i etterkant av tilbudsinnleveringen gi samtykke til at Kunden innhenter ovennevnte via Tendsign. Etter at leverandør har sendt inn tilbudet i TendSign vil leverandør få en forespørsel fra Altinn om samtykke til å dele skatteinformasjon. Samtykket er gyldig på organisasjonsnivå og er gyldig i 3 (tre) måneder. Dersom leverandør ikke samtykker til dette, må leverandør fremlegge attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 (seks) måneder regnet fra tilbudsfristens utløp. Eventuelle restanser eller andre misligheter må forklares. (Leverandør kan selv hente ut elektronisk skatte- og MVA-attest, og umiddelbart få den tilsendt på e-post.) For utenlandske leverandører: Leverandør som ikke er etablert i Norge skal levere tilsvarende dokumentasjon utstedt av myndighetene i det landet leverandøren er etablert. Attest skal fortrinnsvis være oversatt til norsk, men det aksepteres også svensk, dansk og engelsk språk.
Kvalifikasjonskrav 2
Leverandørens registrering, autorisasjon mv.
Krav: Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Kravet dokumenteres med: Norske selskaper: firmaattest. Utenlandske selskaper må godtgjøre at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonen må være oversatt til norsk dersom den ikke kan fremskaffes på svensk, dansk eller engelsk språk.
Kvalifikasjonskrav 3
Leverandørens tekniske og faglige kvalifikasjoner
Krav: Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Kravet dokumenteres med en beskrivelse av leverandørens tre mest relevante oppdrag i løpet av de siste tre årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen.

Tidslinje

Se aktive konkurranser som ligner